| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1402 .. 2801 2802 2803 2804 2805 .. 3281 .. 3757
20.09.13 09:44
sonne13 

Re: Bräute 2013

Canoa:
Sonne ha Erfahrig met Bewärbige, wörd der schöscht häufe...=)

oh, liebend gärn ich ha mer vorgnoh mol alles zämezstelle wo mer bruucht (was bruucht mer alles, wie muess das usgseh?!?) dassi bereit be wenni weder mol es spannends stelleinserat gseh!

20.09.13 09:45
Lilly4 

also ich müsst hüt eigentlich wieder e pille packig afange, aber wirdi nöd
mir händ scho lang gseit, nach dä hochziit setzi ab und dänn mal luege wie schnell
oder wie lang das es gaht, lönds uf eus zue cho ... s einzig wo ich han, han es mega
durenand mit dä hormon, han schomal t pille abgsetzt, vor jahr, eifach so, für min
körper und dänn hät mer feschtgstellt das ich vome hormon z wenig han und drum
mini periode nöd überchum, mini fraueärztin hät dänn gmeint, falls ich wieder mal
absetze wird (wegem chinderwunsch) söll ich mim körper 3 mt ziit lah und dänn aber
verbi gah und müemer weg hormone luege ... das isch alles ok, s einzig wo mich eifach
mega aschisst, dazumal hani so schlimmi pickels becho :-( und uf das hani sooo kei
luscht, aber naja, bliebt mer nüd anders übrig, muessi jetzt dure ... und weiss jetzt scho
chömet sicher blödi sprüch im gschäft + umfeld wär mer lieber wür
mer nüd gseh und dänn würet mir eifach die schön nachricht verchünde das wär
top! aber ebe ...

20.09.13 09:51
Emma13 

@Lilly, das isch doch öpis schöns... und blödi Sprüch chömet doch eh immer... Und es muess ja nöd nomal so si... Hauptsach du bhaltisch das mite Hormon unter Kontrolle

Ich han no nie d Pille abgsetzt, nimm sie non stop sit 8 Jahr und mir hend au abgmacht das ich sie nach de Hochziit absetze, eifach au nur demit ich endli kei Hormon meh muess neh, möcht min natürliche Rhythmus wieder ha, aber ich weiss ganz genau dass das Mönet chan dure, han aber scho chli Angst vo de Konsequenze, kei Ahnig wie sich das entwicklet, aber uf Pickel und kei Mens ha hani au nöd so Luscht, janu, s isch ja für öpis schöns und vilicht chunt ja alles schön und guet, lahn mich jetz mal überrasche :)

20.09.13 09:54
Canoa 

Lilly ond Emma genau zo 100 % rächt euses nöchste Projekt heisst Baby! =)

Ech ha au grad nochem HZ met de Pelle ufghört, s Päckli esch grad fertig gseh! =)
Ha äbe au chli Angst wäge de Fletterwoche, darum hani mim Ma mou gseid ech weiss ned öb das schlau esch vorhär scho azfoh...är hed gmeint es seg mini Entscheidig...är wöig mech do ned öberrede oder schöscht öbis...klar es cha jo ohni Problem goh, aber ech be leider chli afällig be scho allne Ort bem Dokter gseh, segs wäge Magedarmzügs uf de Maledive, Fischallergie uf Kuba etc...darum hani werklech chli angst...

Emma nehmsch denn du jetzt scho Folsüri?

LucyLu mega schön...

20.09.13 09:59
Emma13 

Das isch au mini Angst Canoa, darum möchti eigentli warte und mim Körper bis im Dezember au no Ziit geh zum alles "regle" ich hoffe bis denn isch au alles guet... Dur das das ich no nie abgsetzt han, weiss ich au nöd wie min Körper reagiert, das macht mär scho chli Angst

Nei, ich nimm no kei Folsüri, aber han im Oktober d Jahreskontrolle und wird's denn sicher aspreche... Nimmsch du scho?

20.09.13 10:05
Lilly4 

min chef hät ebe scho gseit: aber wirsch nach dä hz nöd grad schanger?
mer händ dich scho no es paar jöhrli? ich han dänn eifach nüd däzue gseit
ich mein, chan sich ja dänke ... aber han glich nöd so luscht uf die
frage dänn und wenni miteme gsicht volle pickels is gschäft chund isch es
ja recht offesichtlich naja ... da muessi dure! moll emma,
leider scho :-/ mini ärztin hät mer au scho gseit das es so cho wird ... mir
fehlt es hormon bzw. han z wenig vo däm und das lösts dänn ebe us + dasi
au mini mens nöd übercho ... aber ebe, es isch schlussentlich e sach vo 3 mönet
und dänn gahni e zu ihre + luegemer das sie mir dänn öpis chan afange gäh!

also i dä flitterwuche hani t pille no welle näh, gnau us däm grund, willi angscht
han was uf mich zue chund, aber jetzt bini wieder im normale alltag und drum
isch grad ok ... oh oh, aber scho chli beängstigend ! simer ja scho z dritte :)

folsüri? das muess mer scho bevor mer schwanger isch näh? ich müsst mal chli
afange lesä ...

20.09.13 10:05
LucyLu 

Ich wird sicher nach de Flittis auch d'Verhüetig absetzte (nimm de NuvaRing) ha nach 14 Jahr NON-Stopp kei Lust meh die Hormon z'näh und ich möcht mim Köper au Ziit gäh sich wieder Umstelle und de Hormonhushalt z'Regle. Kei AHnig wie ich wird Reagiere ohni Hormon, ha recht Angst und Respekt will ich ja sit 15 Pille nimm. Kein Plan, chumi Pickel über, nimmi zue, hani d'Mens Regelmässig alles Frage wo mich scho tünd beschftige. Aber irgndwenn mussi das Züg ja mal Stoppe.

Ah alli wo nüm Pille nehmet unds druf acho löhnt oder am Üebe sind: Folsüri isch ganz Wichtig, söt mer drü Mönet vor SS scho ihnäh.

20.09.13 10:06
Canoa 

Lilly4:
also ich müsst hüt eigentlich wieder e pille packig afange, aber wirdi nöd
mir händ scho lang gseit, nach dä hochziit setzi ab und dänn mal luege wie schnell
oder wie lang das es gaht, lönds uf eus zue cho ... s einzig wo ich han, han es mega
durenand mit dä hormon, han schomal t pille abgsetzt, vor jahr, eifach so, für min
körper und dänn hät mer feschtgstellt das ich vome hormon z wenig han und drum
mini periode nöd überchum, mini fraueärztin hät dänn gmeint, falls ich wieder mal
absetze wird (wegem chinderwunsch) söll ich mim körper 3 mt ziit lah und dänn aber
verbi gah und müemer weg hormone luege ... das isch alles ok, s einzig wo mich eifach
mega aschisst, dazumal hani so schlimmi pickels becho :-( und uf das hani sooo kei
luscht, aber naja, bliebt mer nüd anders übrig, muessi jetzt dure ... und weiss jetzt scho
chömet sicher blödi sprüch im gschäft + umfeld wär mer lieber wür
mer nüd gseh und dänn würet mir eifach die schön nachricht verchünde das wär
top! aber ebe ...

Vor 6 Johr hani au müesse Gäldkörperhormon näh zum de Zyklus ipändle...
das esch aber keis Problem gseh...

Aber wie du seisch Pickel, das könni au ond vor dem hani die rächt angst...im Momänt esch es no okay, t Hut gseht guet us, vellecht au welli no Tablette gnoh ha gäge Pickel vorem HZ...

Mer hends au niemertem jetzt gseid dassi scho ufghört ha met de Pelle, hoffe s Umfäld blibt au nochli ruhig...ond hauted sech zrog. Obwohl mini Familie weiss genau wie ech be ond wössed dassi eigentlech so gli aus möglech es Bebeli wett ha! Bzw. mi Ma esch fast no ungedoldiger aus ech...

20.09.13 10:06
Lilly4 

ou ok, danke lucylu! also ich sött hüt t pille näh, hör aber uf ... dämfall müssti scho mal starte mit däm? häsch grad en guete tipp - marke? nimm a git sicher viel verschiedeni?!

20.09.13 10:09
Lilly4 

lömers am beschte mal uf eus zuecho canoa
mir händs au nöd so a die gross glogge ghänkt, suscht
fröge dänn all, UND UND?? hehe ... das macht eim dänn
nur no meh druck und dänn gahts womöglich no länger ...

1 .. 1402 .. 2801 2802 2803 2804 2805 .. 3281 .. 3757
Zuletzt   Problem   einfach   vorallem   wirklich   schnell   bearbeitet   Zeremonie   Hochzit   natürlich   natürli   richtig   gspannt   himbeer   irgendwie   eigentlich   Kollegin   eigentli   langsam   schaffe