Bräute 2013 |
|
1 .. 1402 .. 2801 2802 2803 2804 2805 .. 3281 .. 3757
|
|
|
20.09.13 09:45
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
also ich müsst hüt eigentlich wieder e pille packig afange, aber wirdi nöd mir händ scho lang gseit, nach dä hochziit setzi ab und dänn mal luege wie schnell oder wie lang das es gaht, lönds uf eus zue cho ... s einzig wo ich han, han es mega durenand mit dä hormon, han schomal t pille abgsetzt, vor jahr, eifach so, für min körper und dänn hät mer feschtgstellt das ich vome hormon z wenig han und drum mini periode nöd überchum, mini fraueärztin hät dänn gmeint, falls ich wieder mal absetze wird (wegem chinderwunsch) söll ich mim körper 3 mt ziit lah und dänn aber verbi gah und müemer weg hormone luege ... das isch alles ok, s einzig wo mich eifach mega aschisst, dazumal hani so schlimmi pickels becho :-( und uf das hani sooo kei luscht, aber naja, bliebt mer nüd anders übrig, muessi jetzt dure ... und weiss jetzt scho chömet sicher blödi sprüch im gschäft + umfeld wär mer lieber wür mer nüd gseh und dänn würet mir eifach die schön nachricht verchünde das wär top! aber ebe ...
|
|
|
20.09.13 09:51
Emma13
|
@Lilly, das isch doch öpis schöns... und blödi Sprüch chömet doch eh immer... Und es muess ja nöd nomal so si... Hauptsach du bhaltisch das mite Hormon unter Kontrolle
Ich han no nie d Pille abgsetzt, nimm sie non stop sit 8 Jahr und mir hend au abgmacht das ich sie nach de Hochziit absetze, eifach au nur demit ich endli kei Hormon meh muess neh, möcht min natürliche Rhythmus wieder ha, aber ich weiss ganz genau dass das Mönet chan dure, han aber scho chli Angst vo de Konsequenze, kei Ahnig wie sich das entwicklet, aber uf Pickel und kei Mens ha hani au nöd so Luscht, janu, s isch ja für öpis schöns und vilicht chunt ja alles schön und guet, lahn mich jetz mal überrasche :)
|
|
|
|
|
|
|
20.09.13 10:06
Canoa
|
Lilly4: also ich müsst hüt eigentlich wieder e pille packig afange, aber wirdi nöd mir händ scho lang gseit, nach dä hochziit setzi ab und dänn mal luege wie schnell oder wie lang das es gaht, lönds uf eus zue cho ... s einzig wo ich han, han es mega durenand mit dä hormon, han schomal t pille abgsetzt, vor jahr, eifach so, für min körper und dänn hät mer feschtgstellt das ich vome hormon z wenig han und drum mini periode nöd überchum, mini fraueärztin hät dänn gmeint, falls ich wieder mal absetze wird (wegem chinderwunsch) söll ich mim körper 3 mt ziit lah und dänn aber verbi gah und müemer weg hormone luege ... das isch alles ok, s einzig wo mich eifach mega aschisst, dazumal hani so schlimmi pickels becho :-( und uf das hani sooo kei luscht, aber naja, bliebt mer nüd anders übrig, muessi jetzt dure ... und weiss jetzt scho chömet sicher blödi sprüch im gschäft + umfeld wär mer lieber wür mer nüd gseh und dänn würet mir eifach die schön nachricht verchünde das wär top! aber ebe ...
Vor 6 Johr hani au müesse Gäldkörperhormon näh zum de Zyklus ipändle... das esch aber keis Problem gseh...
Aber wie du seisch Pickel, das könni au ond vor dem hani die rächt angst...im Momänt esch es no okay, t Hut gseht guet us, vellecht au welli no Tablette gnoh ha gäge Pickel vorem HZ...
Mer hends au niemertem jetzt gseid dassi scho ufghört ha met de Pelle, hoffe s Umfäld blibt au nochli ruhig...ond hauted sech zrog. Obwohl mini Familie weiss genau wie ech be ond wössed dassi eigentlech so gli aus möglech es Bebeli wett ha! Bzw. mi Ma esch fast no ungedoldiger aus ech...
|
|
|
|
|
|
1 .. 1402 .. 2801 2802 2803 2804 2805 .. 3281 .. 3757
|