| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1402 .. 2802 2803 2804 2805 2806 .. 3282 .. 3757
20.09.13 10:10
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lilly ech ha Andreafol oder so vo de FA öbercho...

LucyLu du aus Fachperson, wenn sech mi Zyklus no gar ned ipändlet hed muessi denn glich scho Folsüri näh? I de Packigsbilag stoht eifach 4 Woche vorem üebe set mer afoh demet, darum hani no gar ned agfange do ech dänkt ha müessi doch warte bis de Zyklus ipändlet esch...

20.09.13 10:11
Emma13 

@Lilly.. ja also so Frage vom Chef sind scho chli vörig.. ihihi also erstens wett märs vilicht nöd grad klipp und klar sege und zweitens chan märs sich ja denke, ich wett mich eifach vo gar niemertem stresse lah, es chan ja si dases eifach nöd klappt und die ständigi Fragerei wür mich fertig mache, darum hend mir gar niemertem irgendöpis devo gseit, ich nimm jetz d Pille eifach nüm und mir verhüetet bis zude Flittis, was nacher chund, gsehmer denn, muess aber au niemert im Umkreis erfahre :)

Ja, Folsüri isch ganz wichtig... genauso wie d Lucy gschriebe het :)

@LucyLu hesch demfall au no nie abgsetzt... das beunruhigt mich scho chli, ich han würkli kei Ahnig was uf mich zuechunt, bis jetzt (2 Wuche) isch alles no genau glich, aber das isch wohl no viiiel zfrüeh zum irgendöpis bemerke... Ich hoffe eifach das ich mini Mens sobald wie möglich regelmässig überchum, das isch mini grössti Sorg...

20.09.13 10:12
LucyLu 

Lilly4:
ou ok, danke lucylu! also ich sött hüt t pille näh, hör aber uf ... dämfall müssti scho mal starte mit däm? häsch grad en guete tipp - marke? nimm a git sicher viel verschiedeni?!

Ja genau, das empfehlet mir oisne Patientinne au immer und mi FA hät mir das au so gseit kah wenn ich nümm tue Verhüete grad mit de Folsüri ahzfange. Er hät mir Anderafol empfohle, aber wie du schriebsch es git natürlich X-Verschiedeni Präparat und jeder empfiehlt natürlich öpis anders.

20.09.13 10:15
Emma13 

Chunt mär denn das Präparat ide Apothek über oder brucht mär defür es Rezept?

20.09.13 10:15
LucyLu 

Canoa:
Lilly ech ha Andreafol oder so vo de FA öbercho...

LucyLu du aus Fachperson, wenn sech mi Zyklus no gar ned ipändlet hed muessi denn glich scho Folsüri näh? I de Packigsbilag stoht eifach 4 Woche vorem üebe set mer afoh demet, darum hani no gar ned agfange do ech dänkt ha müessi doch warte bis de Zyklus ipändlet esch...

Min FA hät gseit grad nachem Pille absetzt ahfange, es chönnt ja sih das trotz nöd regelmässigem Zyklus SS chasch werde. Und schade tuts ja nöd.

Hihi... Lustig, mir händ grad s'gliche Präparat empfohle, es heisst definitiv so: Anderafol

@ Emma: nei ha na nie ä Pille Pause gmacht immer schön gno au selte duregno oder verschobe. Ha würklich ächli Angst wie de Körper reagiert. Ha ja mit 15 na kein richtige Zyklus kah oder geschweige den d'Mens scho richtig. Jaaa da lömer ois demfall überrasche. Nei 2 Wuche sind sicher na zwenig zum säge wies isch.

20.09.13 10:17
LucyLu 

Emma13:
Chunt mär denn das Präparat ide Apothek über oder brucht mär defür es Rezept?

Chunnt mer ohni Rezept über (wird denn halt nöd zahlt vo de KK ohni Rezept) chostet Fr. 10.95 für 30 Tablette.

20.09.13 10:18
Canoa 

Das Forum esch eifach super, jetzt hemer nämlech grad alli mini Froge chönne kläre. Danke vöööu mou! Ehr send super...=)

Ech be jetzt 3 Woche ohni Pelle ond warte jetzt scho rächt gspannt wie sech alles ipändlet ond verhaute tued...

20.09.13 10:43
LucyLu 

Das Forum ich immer GOLD WERT!!!!

20.09.13 10:57
Lilly4 

danke viel mal fraue, das forum isch wüki goldwert !!

ich ha jetzt grad minere fraueärztin aglüte und die schicket
mer so es vitamin präparat oder so woni chan näh hihi ... und
en termin für i 3 mönet hani au scho gmacht :) will ich weiss
dasi hormon muess näh und sie isch immer so usbuecht, chani
das au scho abhöggle ... jetzt nur no abwarte wie min körper
regaiert und hoffe dasi nöd wie en teenie wird usgseh

20.09.13 11:08
sonne13 

s thema baby isch bi eus chli es heikels thema... eigenti müessted mer langsam entscheide ob und wenn, chli vorwärtsmache, aber mir sind sehr unsicher, vor allem mine gg tued sich sehr schwär. mir hend vor de hochziit au drüber gred wills halt schwierig isch wenn ned beid die gliich vorstellig hend im läbe, aber mir hend eus denn entschiede dass mir wend en gmeinsame wäg sueche, und mer vertraued au druuf dass mir das schaffed. mi gg erwartet ned, dass ich wäge ihm uf chinder verzichte, aber do ich sälber eher unsicher be, machts das ned eifacher. süscht chönnti eifach säge: so hü

ich ha vor bald eme johr pille abgsetzt will ich nur no chopfweh gha ha usw. en kollegin hed mir denn grote mol z luege obs ohni pille besser goht. und voilà!!! de zyklus hed sich sofort rächt guet iipändlet, liit immer so zwüsche 29 und 33 täg. find das isch ok...

ich mach mer ab und zue gedanke über zuekunft, familieplanig usw, aber im endeffekt hani eifach vertraue dass alles so chunnt wies muess! es bringt nüd sich under druck z setze, seigs wägem alter oder süscht öppis...

1 .. 1402 .. 2802 2803 2804 2805 2806 .. 3282 .. 3757
Problem   Hochzit   wirklich   natürli   Zuletzt   bearbeitet   Kollegin   schnell   richtig   vorallem   himbeer   schaffe   eigentlich   Zeremonie   langsam   irgendwie   eigentli   gspannt   einfach   natürlich