| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1403 .. 2803 2804 2805 2806 2807 .. 3282 .. 3757
20.09.13 11:17
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mi Ma (esch emmer no komisch das so zschriebe be mi no ned dra gwöhnt) är wörd lieber scho gester chend ha aus morn. Sini zwe beste Kollege hend scho Chend bzw. send in Erwartig auso t Frou devo! =) Mer send eus eifach ned einig wäge de Azahl, hät gärn 4 ond är 2i! Aber mer fönd mou met eim ah, oder met zwöi? Mis Mami esch Zwilling ond vellecht hemer jo de grad zwöi!!! *gg*

Ech verstoh dech Sonne, es esch haut scho e rächti Veränderig, för e Beziig wenn plötzlech Chend do send. Fendes sehr schön, dass ehr gmeinsam e Wäg sueched. das esch au doch super, inere Beziihig muess mer vor ond noh gäh.

20.09.13 11:27
Lilly4 
Re: Bräute 2013

sonne, wot dänn din gg kei chind? und du bisch där au nöd 100% sicher?
dänn lönd eu doch nochli ziit ... ja nöd unter druck setze lah !! wär s blödscht!

das mit dim zyklus isch ja aber perfekt, wünscht sich glaubs jedi frau :) super
das es bi dier grad so schnell ipändlet hät!

20.09.13 11:38
elea 

Re: Bräute 2013

(zrog vom näegli mache) ;)
interessants thema hender do...
wer vo euch het denn scho ales pille abgsetzt? i wörd si gern nach de hz absetzte, eifach dass mi köper zit het zom sech ipendel etc. aber mi gg het angst dasses de grad chönt ischloh, well mer jez nonid sofort chend wend...

20.09.13 11:53
Canoa 

Re: Bräute 2013

Elea hesch es Foti vo de Negeli? =) *wundernase*

Also ech ha sie scho abgsetzt...

20.09.13 12:02
elea 

Re: Bräute 2013

d negeli send stecklangwilig :) eifach nome manicure und klarlagg droff... (ha ke gel). hesch du öpis speziells gmacht met de negeli?

hesch si grad nach de hz abgsetzt? dönd er jez no zuesetzlich verhüete onder lönd ehr s voll lo druf acho? (sorry weni so öpis privats froge)

20.09.13 12:15
Canoa 

Re: Bräute 2013

jääääsoooooo....

Ech aus Nageltante be emmer gwonderig uf Negeli! =)

Jo ha Gelnegeli droffe...hani scho emmer gha...=)
Send haut jetzt bezli usegwachse...

s Pelle-Päckli esch grad am Sonntig nochem HZ fertig gseh de hani dänkt de höri grad. Jo mer verhüted witer met Kondom...

Datei-Anhänge
20130920_121208_resized.jpg 20130920_121208_resized.jpg (35x)

Mime-Type: image/jpeg, 167 kB

20.09.13 12:18
sonne13 

Re: Bräute 2013

lilly, är chönnt sechs guet ohni chinder vorstelle. ich ha chli angscht dass ichs bereu wenn mir eus gäge chinder entscheided. es isch schwierig z beschriibe. ich ha eifach müeh demit, mich sälber bewusst degäge z entscheide, ich glaub ich chönnts aber guet akzeptiere wenn d natur halt eifach degäge wär. es isch halt schwierig will eusi biologisch uhr tickt... ich wirde nögscht johr scho 35, ewig chönd mer halt nümm warte mit de entscheidig...
mängisch stressts mi, und denn dänki wieder - es chunnt wies muess, me cha jo eh ned alles plane! aber ich findes schön dass ihr so gnau wüssed was ihr wend und dass ihr euch mit euchne männer so einig sind!

20.09.13 12:53
Emma13 

Re: Bräute 2013

@elea ich han sie au grad nach de Hochziit abgsetzt, han natürli no s Päckli fertig gmacht, also am Mittwuch druf hani ufghört :) Au mir verhüetet aber zuesätzlich, hans vorallem gmacht zum mim Körper gnueg Ziit geh sich izpendle, bis zude Flittis möchti eigentli nöd schwanger werde...

20.09.13 13:24
Lilly4 
Re: Bräute 2013

elea und ich müsst hüt mit dä neu packig afange, han aber keini meh dihei
also gahts bi mier ab hüt los ... mir werdet jedoch nöd verhüete, sind ja scho i dä
flittis gsi und scho wieder zrug im alltag, vo eus us chans los gah :) mal luege wie
schnell oder wie lang das es schlussentlich gah wird und vorallem bini gspannt wie
min körper reagiere wird, han au ewigs t pille gnoh und frühe agfange, woni min
zyklus nonig emal regelmässig gha han, scho nöd guet :-/

und ihr? wüsseter scho wienners wend mache, au direkt nach dä flittis oder no bitz
warte?

sonne, es muess schlussentlich für eu beid stimme, das isch ganz wichtig ... isch dänn
din gg nöd so en chinder fan, also allgemein? will bi dä manne isch doch amig au so
dass sie erscht so richtig id vater rolle chömet wenn die chline würmlis dänn da sind:)
aber klar, er + du müend 100% hinter eure entscheidig stah ... vorallem isch es ja
nöd so dass all chind müend ha! du häsch es guet gschriebe, wenns t natur so will,
dänn chunds eineweg und suscht häts halt eifach nöd müesse si ... lönds am beschte
uf eu zuecho! verhüetisch du dänn no? (wenni fröge dörf)

20.09.13 13:47
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi lilly, klar dörfsch froge. mir verhüeted, eifach nümm hormonell. mi gg hed glaub au irgendwie chli angscht vor de veränderig, er weiss ned ob er dem gwachse isch und gseht au die riesig verantwortig wo do uf eim zuechunnt. luschtig isch, dass är uf chinder en wahnsinnigi wirkig hed! die flüüged regelrächt uf ihn, und ehr weiss alle gar ned so rächt was mit ne aafange und bi de ganz chliine hed er angscht er machi öppis kaputt aber es stimmt scho, viel männer woni kenn, wo papi sind, säged sogar sälber, sie heiged müesse e die rolle inewachse und heigeds sich im voruus gar ned rechtig chönne vorstelle... wenns noch mer würd goh denn chönnted mers eifach mol drufabcho loh, und falls es denn ned würdi klappe, wärs au ok. ebe - ich ha eifach müeh demit, mich aktiv degäge z entscheide...

 1 .. 1403 .. 2803 2804 2805 2806 2807 .. 3282 .. 3757
eigentlich   bearbeitet   gspannt   irgendwie   Zuletzt   Kollegin   vorallem   schaffe   himbeer   natürli   Hochzit   Zeremonie   langsam   eigentli   richtig   natürlich   wirklich   schnell   einfach   Problem