| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1404 .. 2806 2807 2808 2809 2810 .. 3284 .. 3757
20.09.13 16:13
Emma13 

Re: Bräute 2013

Isch eifach nervig so öpis... chani verstah...

Ich muess ehrlich säge, ich han sie no nie würkli möge, also bini au nöd überrascht, aber s regt mi trotzdem uf, vorallem tuets mär weg mim Ma leid...

Sie het sich a eusere HZ eifach total denebet benoh, isch nie go tanze, nie zu eus an Tisch, ständig mitemene Lätsch im Gsicht und das het eus eifach recht möge. Nach de HZ hend mir rundume nur positivs ghört, alli hends super gfunde, hend Spass gah und sich nomal bedankt usw. vo ihre isch KEIS einzigs positivs Wort cho, sie het nur gmötzlet und da hetti ja nüd degege wenns Sache gsi wäret wo Sinn machet, aber nei, eifach sooo unnötigi Sache wo kein Mensch bemerkt het (nödmal mir) schliessli hemmer müesse säge, sie het eifach nöd euses Glück chöne teile, als Muetter müesstisch doch happy sii wenn's din Sohn isch, schlussendli hets denn Striit geh (letzt Wuchenend) und hüt het min Schwiegervater mim Ma aglüte und wieder gmötzlet warum mir eus so lang nöd meldet... ach das isch mir doch eifach z'blöd...

Zuletzt bearbeitet am 20.09.13 16:15

20.09.13 16:20
Canoa 

Re: Bräute 2013

Oje...das esch ned schön...das esch eifach au ned fair...
Was hed denn di Ma gseid zum Vater? Wie stoht de de Vater zo dem?
Das esch schad...

Ech ha aus gfühl mim Mami heds ned so sehr gfalle s HZ aber ech ha au ned gfrogt wöu ech wets eigentlech ned wösse, för eus esch es perfekt gseh...

Mini SchwiMu hed set paar Johr sone Vogel sie muess emmer genau das ha wo mer au hend, hend mer e Roboterstoubsuger kouft hed sie au eine müesse ha, hemer es neus Handy sie chouft genaus gliche eifach met allem. Sie hed neustens au FB ond Whatsapp...ond chond ned mou drus...hani letschmou gseid zum Ma sie seg es Modetussi...är hed nome glachet...

20.09.13 16:28
Emma13 

Re: Bräute 2013

De Vater het immer di genauglichi Meinig wie'd Muetter, oder besser gseit er seit eifach nüd dezue... Und das isch für mich genauso schlimm, wobi ich säge muess dass de Schwiegervater sich Müeh geh het, ihm het märs agseh das er sich freut... sie het sich nie blicke lah und mir hend ständig zu ihre müesse...

Weisch, ich chans ja scho verstah wenn eim öpis nöd passt, s muess ja nöd für jede stimme, han au nüd gege Kritike, aber sie hets imene giftige Ton gmacht, fast chli ifersüchtig isches überecho... (kei Ahnig uf mini Familie oder suscht irgendöpis woni echt nöd chan säge) aber das hend sogar mini Eltere bemerkt... Isch eifach Schad wenn dich nöd über öper Andersch chasch freue, vorallem wenns din Sohn isch. Min Maa het am Vater eifach gseit, er gächi am Wuchenend mal verbi, er wür das gern kläre, ich wird aber nöd mitgah, sie sölet das underenand kläre...

Oh je, s tuet mär Leid wäg dim Mami, aber ebe, s chan nöd jedem passe, Hauptsach isches für eu perfekt gsi, das isch s wichtigst. Und dis Schwiegermami isch au ä lustigi ahaha chan märs genau vorstelle, ui wür mich das nerve... zum Glück lacht din Maa drüber, aber verstahn dases für dich sicher nöd eifach isch.

20.09.13 16:33
snet 
Re: Bräute 2013

@Thema Baby: Also ich kann mir überhaupt gar nicht vorstellen, dass sich zuviel Gedanken machen, Einfluss aufs schwanger werden hat. Ich wurde immer gleich beim ersten Versuch schwanger, obwohl ich mir schon vorher Stress damit gemacht hatte. Ich habe jetzt noch mit dem Temperatur messen angefangen. Das finde ich ziemlich gut, da man den Eisprung erst im Nachhinein feststellen kann, aber sonst auch Überblick über den Zyklus bekommt.

@Schwiegermutter: also ich hatte eher etwas Probleme mit meinet Schwimu, aber seit der HZ läuft es eigentlich ziemlich gut!

@Treffen: sieht so aus, als ob die Luzernerfront Überhand gewinnt

@Canoa: also, ich melde mich jetzt fürs Alumni-treffen an

20.09.13 16:42
Canoa 

Re: Bräute 2013

Emma: wörd au ned welle metgoh die selled das säuber kläre onderenand...es esch eifach schad...aber jäno...es geht emmer Lüt wo eifach ned wössed wie sie sech zbenäh hend.

Ha mou minere Schwöster gseid ech heigs gfühl em Mami heigs ned gfalle sie hed gmeint scho, sie lachi halt nöme so wie frühner wo das met mim Brüeder no okay gseh seg...hmm ergendwie schad wemmer emmer muess a alti Sache erinneret wärde. Vorallem t Situtaion esch jetzt guet mettlerwile...aber das esch e anderi Gschecht...

Snet schön von dir zu hören... =)

Alumni: Die Anmeldung liegst zu Hause bereit sende sie nächste Woche los! =)

20.09.13 16:47
Emma13 

Re: Bräute 2013

@Canoa ach, gar nöd schön so Sache... bin aber froh, dases bi eu mittlerwile guet isch. Ihre hets doch ganz sicher gfalle... d Tochter het ja ghürate :)

Du hoffemer doch s beschti, han mim Ma gseit, ich wett eifach wäg so Sache nöd mit ihm müesse striite, das wär mer denn definitiv z'blöd, darum solangs unter eus guet isch, isch alles guet :)

20.09.13 16:51
Canoa 

Re: Bräute 2013

weisch weni t Föteli döre luege vom zivile ond kerchleche sie lachet nienets spontan eifach be de gstöute föteli...ergendwie schad...aber ech darf mech ned emmer um alles kömmere, sie wot jo sowiso nie verzelle wies ehre goht...naja...

genau solang de stritt ned zo euch öbere schwabbt esch es no einigermasse erträglech...
esch eifach schad, dass mer sech met so sache muess abmühe, es wär doch so vöu eifacher ohni das...

20.09.13 16:56
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ou nei... das isch würkli Schaad... han aber genau s glich bi mim Schwiegermami bemerkt, keis einzigs Föteli wo sie lacht (nöd mal bide gstellte)

Nei, muesch würkli chöne loslah, suscht machsch di nur selber verruckt, es isch zwar schwierig, vorallem wenn mär s Gfühl het das öpis nöd ok isch, aber wenn dis Mami selber nöd drüber wet rede, denn isches wohl besser dass du au kei Druck machsch. Freu dich drüber das ihr sonen schöne Tag hend dörfe erlebe... morn isches scho 3 Wuche her :)

20.09.13 17:13
Canoa 

Re: Bräute 2013

3 Woche? Wo esch die Ziiit he?
Wahnsennnnnnnnnnnnnnnnnn....

so ech verabschede mech ond wönsch euch aune es wonderbars Wocheänd

Ond vorallem dene Brüteli vo dem Wocheänd e wonderbare Tag gniesseds...

21.09.13 09:15
Slash 

Re: Bräute 2013

allne wo hüt hürote wünsch ich e wunderschöne daag! gniessets :)
@ elea viel spass mit em fabian muesch mr denn brichte wie ihr's gfunde hän. mr händ durchwegs nur positivi reaktione gha. ganz viel hän miesse hüle so schön isch es gsy! sie hän uns gseit, dass sie no nie so e tolli band an ere hochzyt gseh hän :))

für und gohts am di ab in d'flitterwuche! ich freu mi :))

 1 .. 1404 .. 2806 2807 2808 2809 2810 .. 3284 .. 3757
richtig   vorallem   bearbeitet   Zeremonie   gspannt   schnell   eigentli   einfach   irgendwie   natürli   Problem   natürlich   Hochzit   eigentlich   himbeer   langsam   schaffe   wirklich   Zuletzt   Kollegin