Bräute 2013 |
|
1 .. 1404 .. 2806 2807 2808 2809 2810 .. 3284 .. 3757
|
20.09.13 16:13
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Isch eifach nervig so öpis... chani verstah...
Ich muess ehrlich säge, ich han sie no nie würkli möge, also bini au nöd überrascht, aber s regt mi trotzdem uf, vorallem tuets mär weg mim Ma leid...
Sie het sich a eusere HZ eifach total denebet benoh, isch nie go tanze, nie zu eus an Tisch, ständig mitemene Lätsch im Gsicht und das het eus eifach recht möge. Nach de HZ hend mir rundume nur positivs ghört, alli hends super gfunde, hend Spass gah und sich nomal bedankt usw. vo ihre isch KEIS einzigs positivs Wort cho, sie het nur gmötzlet und da hetti ja nüd degege wenns Sache gsi wäret wo Sinn machet, aber nei, eifach sooo unnötigi Sache wo kein Mensch bemerkt het (nödmal mir) schliessli hemmer müesse säge, sie het eifach nöd euses Glück chöne teile, als Muetter müesstisch doch happy sii wenn's din Sohn isch, schlussendli hets denn Striit geh (letzt Wuchenend) und hüt het min Schwiegervater mim Ma aglüte und wieder gmötzlet warum mir eus so lang nöd meldet... ach das isch mir doch eifach z'blöd...
Zuletzt bearbeitet am 20.09.13 16:15
|
|
|
|
|
20.09.13 16:28
Emma13
|
De Vater het immer di genauglichi Meinig wie'd Muetter, oder besser gseit er seit eifach nüd dezue... Und das isch für mich genauso schlimm, wobi ich säge muess dass de Schwiegervater sich Müeh geh het, ihm het märs agseh das er sich freut... sie het sich nie blicke lah und mir hend ständig zu ihre müesse...
Weisch, ich chans ja scho verstah wenn eim öpis nöd passt, s muess ja nöd für jede stimme, han au nüd gege Kritike, aber sie hets imene giftige Ton gmacht, fast chli ifersüchtig isches überecho... (kei Ahnig uf mini Familie oder suscht irgendöpis woni echt nöd chan säge) aber das hend sogar mini Eltere bemerkt... Isch eifach Schad wenn dich nöd über öper Andersch chasch freue, vorallem wenns din Sohn isch. Min Maa het am Vater eifach gseit, er gächi am Wuchenend mal verbi, er wür das gern kläre, ich wird aber nöd mitgah, sie sölet das underenand kläre...
Oh je, s tuet mär Leid wäg dim Mami, aber ebe, s chan nöd jedem passe, Hauptsach isches für eu perfekt gsi, das isch s wichtigst. Und dis Schwiegermami isch au ä lustigi ahaha chan märs genau vorstelle, ui wür mich das nerve... zum Glück lacht din Maa drüber, aber verstahn dases für dich sicher nöd eifach isch.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21.09.13 09:15
Slash
|
allne wo hüt hürote wünsch ich e wunderschöne daag! gniessets :) @ elea viel spass mit em fabian muesch mr denn brichte wie ihr's gfunde hän. mr händ durchwegs nur positivi reaktione gha. ganz viel hän miesse hüle so schön isch es gsy! sie hän uns gseit, dass sie no nie so e tolli band an ere hochzyt gseh hän :))
für und gohts am di ab in d'flitterwuche! ich freu mi :))
|
|
|
|
1 .. 1404 .. 2806 2807 2808 2809 2810 .. 3284 .. 3757
|