| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1405 .. 2807 2808 2809 2810 2811 .. 3284 .. 3757
22.09.13 19:54
Ryomo 

Re: Bräute 2013

So na die letschte Vorbereitige und den am Fritig isches sowiit,freumi!
Morn goht min GG sChleid und dr Ahzug im ZORO go hole,und i bi grad ah minre Checkliste dranne,dasmer ja nüd vergesse!

Bi ganz gspanne uf alles was cho wird,wie echt Turte usgseht und dr Bruutstruss,bla bla bla.
Hoffentli stimmts Wetter bis den,bis jetzt heisst Sunneschi am Blausee!

23.09.13 08:34
Canoa 

Re: Bräute 2013

Gute Morge metenand

Elea und Eve härzlechi Gratulation...ech/mer send scho ganz gspannt vo euchem Tag zghöre ond evt au es Föteli döffe zgseh!

Ech a am Sonntig au no es Gschänk gha mini Blauringchend hend mech abhout ond mer send uf de Pragupass ufe go Zmettagässe ond uf Gersau go Dessertässe...lostige Tag gseh...vorallem wie frühner wo mini Meitschi no chliner gseh send! =)

Wönsche aune e wonderbare Wochestart

23.09.13 08:44
sonne13 

Re: Bräute 2013

eve und elea, au vo mer ganz härzliche glückwunsch!!! ech ha so oft a euch dänkt am samstig - es esch jo e herrliche tag gsii!!!

mer send emmer no ganz gspannt am warte uf föteli... langsam werdi ungeduldig ech weiss natürli dass euse fotograf vöu z tue hed und es esch mer lieber er nehmt sech gnueg ziit, aber langsam wördi scho gärn es par föteli gseh!!! vor allem hend mer geschter erfahre, dass die föteli vom obe, wo kollegin gmacht hed, eigentli scho lang setted be eus sii ech hoffe sie send ned of de poscht verlore gange!!! geschter hani de doch no eis föteli öbercho - das hed mim gg sis mami gmacht grad bevor mer is schloss gange sind för trauuig... huch, gedold esch ned mini stärchi

wünsche au allne e tolle start id woche!!!

23.09.13 08:58
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Elea & Eve, ganz herzliche Glückwunsch au vo mir, han fest a eu denkt! :)

@Canoa jöö so herzig, freut mi das ihr en schöne Tag verbracht hend..

@Sonne ohh ja das chani verstah, isch mir genauso gange... :) defür hesch denn nacher Freud wenn sie ständig chasch aluege :)..

Mir hend geschter eusi Dankeskärtli gmacht und bstellt, han uu Freud, hoffentli werdets au so schön... So chömer sie afangs Oktober versende :)

23.09.13 09:08
Canoa 

Re: Bräute 2013

Wow Emma ehr send schnöui!!! Hender au Föteli druf to?

23.09.13 10:42
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja, mir hend uf de Vordersiite Total 8 Föteli :) also praktisch nur Föteli

Nei es isch mär eifach wichtig so schnell wie möglich chöne "offiziell" danke säge...

23.09.13 10:44
Canoa 

Re: Bräute 2013

ha höt morge au alli Dankeschärtli vöregsuecht womer mou becho hend zum luege ond zum Idee sammle, ech treffe mech höt met de Polygrafin wos Dankeschärtli macht...

Ohhh hesch es Föteli? Es tönt mega schön...=)
Mer esch es äbe au wechtig dass mer so gli wie möglech die Chärtli chönd useloh, schliesslech wet mer jo danke säge sofort...=) Mi Ma hed nome gmeint, mach eifach, aber winie ehn könne woter de glich no de Sänf dezuegäh was jo au rechtig esch! =)

Wie eschs Gspröch zwösche dim Ma ond de Eltere gseh?

Zuletzt bearbeitet am 23.09.13 10:45

23.09.13 10:49
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hey nei jetzt schriebt mer doch eine wo de Chefe, dä woni am wengste mag, wie ech jetzt genau heisse, do ech i de Emailsignatur beidi Näme denne damet mer no drus chond wäri be. Ech selli das gfelligst ändere ech heissi jo jetzt nome xx ond ned xx-xx das esch doch mini Entscheidig was det stoht ond ned sini....sone huere Peino!!!!

23.09.13 10:50
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja, mir hend ebe alles online gmacht... denn gaht das bitz schneller, aber wenns mite Polygrafin machsch, chasches genau so gstalte wie's dir gfallt... isch natürli en grosse Vorteil :)

Klar, schick der grad ä PN mitem Föteli :)

mhhh... s Gspröch het nüm stattgfunde, am Samstig simmer spontan no id Stadt und geschter sind sini Eltere nöd erreichbar gsi, Schad... ich hoffe sie treffet sich mal no die Wuche.. Danke fürd Nachfrag

23.09.13 10:58
Canoa 

Re: Bräute 2013

Vellecht esch es besser wenn sech alli chli chönd beruhige...
Aber ech verstohs au wenn ehr/di Ma das gärn hät grad klärt...

 1 .. 1405 .. 2807 2808 2809 2810 2811 .. 3284 .. 3757
Zuletzt   irgendwie   einfach   himbeer   schaffe   Hochzit   wirklich   gspannt   Problem   richtig   vorallem   Kollegin   Zeremonie   langsam   eigentli   natürli   schnell   bearbeitet   eigentlich   natürlich