| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1405 .. 2808 2809 2810 2811 2812 .. 3285 .. 3757
23.09.13 11:02
sonne13 

Re: Bräute 2013

wow canoa, was isch denn das für en piiser ???(sorry dä usdruck - aber für gwüssi persone findi dä eifach am passendschte)
ech ha extra au beid näme i miner signatur! und das isch erlaubt!!!! das darf me schriibe, das goht dä gnau nüd aa!!!! wirklich en peino! wa hesch ihm gantwortet?

mer wetted ebe au sobald wie möglich chärtli mache und verschicke, aber mer wends au mit föteli, und drumm chönd mer noni loslegge...

23.09.13 11:05
Emma13 

Re: Bräute 2013

Stimmt, vilicht brucht jede nochli Ziit zum alles verdaue... schlaht halt bitz ufd Stimmig, darum simmer alli froh wenns klärt wird...

23.09.13 11:06
sonne13 

Re: Bräute 2013

ah, grad no e frog: hed öppert vo euch (no aktive ) erfahrige mit sälber druckte briefmarke? wie goht das gnau? hihi, chönnt mi jo sälber schlau mache aber ich ha dänkt das forum, bzw. die brüütli do inne sind schlauer als s ganze räschtliche www, und vor allem schneller

23.09.13 11:10
Canoa 

Re: Bräute 2013

Är esch en rise Pisser, dä Typ macht alli wahnsennig...dä hed scho sooo vöu Lüt us de Ferma usegeklet. Vorallem hed dä nüt bessers tzue?

Hmm weiss ned öbi sell ugg mache (ungelesen gelöscht) oder öbi das sell antworte:

Ich nenne mich nur xx, es sind aber beide Varianten korrekt. Damit es nicht eine zu Grosse Verwirrung gibt, möchte ich in der Signatur den Doppelnamen stehen haben.
Dies werde ich dann zu einem späteren Zeitpunkt dann anpassen.

Fends ächt en Frächheit ächt, vorallem är hed mer jo no ned mou gratuliert...soöbis gehts be eus i de Ferma sowiso ned...so bechondsch eifach es grosses Gschänk ufs Konto öberwese ond schöscht nüt, debi wärs doch mängisch nomeh wärt wenn öbert öbis persönlechs wörd säge...aber so esch es leider do...

Emma, das verstohni sehr guet...esch ned emmer so eifach...hoffe sehr för euch dass ehr gli Ziit fended zum das kläre ond abhögle

23.09.13 11:13
Canoa 

Re: Bräute 2013

Jo Sonne ech...

also do esch de Link dezue...muesch di amäude denn Gäld druf lade/öberwise ond los gohts! =)

http://www.post.ch/post-startseite/post-...webstampprivate

https://sso.post.ch/webstamp/?login&....sso.post.ch%2F

Ond das wär no en Aleitig! =)

http://www.post.ch/post-startseite/post-...pm-webstamp.pdf

23.09.13 11:15
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ui Canoa, das hani irgendwie überseh mitem Name... was isch denn das für eine? Gahts no?

Also ich wär de Typ zum zrugg schriebe, find din Text super, weiss aber nöd was für es Verhältnis ihr hend... öb das irgendwie chönd unabracht inecho? Magi echt nöd so Sache... hend die nüd bessers ztue???

23.09.13 11:20
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech ha zo ehm keis guets verhältnis...är motzted emmer nome ume, aber ech schriebe dem emmer so zrog, wöu anderst gohts gar ned, dä wot au dass mer ehm t Stange hauted. Wenn jo ond Amen zo ehm seisch de macht er di fertig. De Setzleiter könnt das Problem aber macht ned vöu degäge, aber de Setzleiter stoh au voll ond ganz hender mer, egal wäge was.

23.09.13 11:26
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja also denn wür ich unbedingt zruggschriebe... also bitte, A isches nöd falsch und B isches sicher nöd ihm sis Problem... ich chum täglich Mails über und ganz ganz viel Fraue hend de Doppelname ide Signatur...

23.09.13 11:34
Canoa 

Re: Bräute 2013

ha gantwortet ond ha jetzt no ergänzt das das rächtlech korrekt esch!!!! KKKKK
dä sell sech gschider um sine Mest kömmere aus Lüt verrockt zmache...

23.09.13 11:49
Canoa 

Re: Bräute 2013

Sonne wössed ehr scho wenn dasst Föteli öbe chömed? =)

 1 .. 1405 .. 2808 2809 2810 2811 2812 .. 3285 .. 3757
wirklich   langsam   irgendwie   schnell   schaffe   einfach   Zeremonie   richtig   himbeer   Kollegin   Hochzit   Problem   vorallem   natürli   eigentli   eigentlich   gspannt   Zuletzt   bearbeitet   natürlich