Bräute 2013 |
|
1 .. 1406 .. 2810 2811 2812 2813 2814 .. 3286 .. 3757
|
|
|
|
|
|
25.09.13 11:39
Sanisnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
Liäbi Mitbrütli ja äs isch ächt ruhig wordä... wie gsehts us het öppäs sis hochzyt no nid gha vo dä 13äner?
Ha gesch schön öii Brichtä gläsä und haut im stiuä chli mit gfiäbärät...
Wi gsehts mit dä verhüratätä und baud vrhüratätä us mit Kind? Bi üs het dr Storch bau schnäuer zuägschlagä aus mir erhofft hei. Mir wärdä bereits abäm März 14 z dritt si! MIr u am Buchzwärg geits bishär super. Keini Wehwehchen und o keini Beschwärdä bishär.
|
|
|
|
|
25.09.13 13:20
Sanisnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
Bauchzwerg... merci Lula. Ja mir freuä üs unändlich!
Ryomo So schön hesch no vor dir u ersch no im Blausee! das isch ä ächti Hammer Location! Da chasch di würklich usserordenltich freuä! Da warti uf nächscht week und di Bricht!
Blumen und Deko Auso ig säubr ha ja kei florischtin gha... mini kollegin het mis strüssli gmacht und mim GG bracht und d Bluämä im Restaurant het grad d Florischtin vom Hotel gmacht... Abr bi kollegä ischs so gsi dass si äntwädr am Vorabä das züg si ga holä und scho dr Rum hei chönnä dekoriärä oder de hei si d Florischtä beuftrag das z machä... u meisc htäns isch di zuäsätlziächi Diänschtleischtigä o nid so tür.
Zeitplan Auso mir hei ja "nur" Zivil ghüratä und üsi Trouig isch o ersch am haubi 4i gsi... darum hei mir am Morgä o nid weiss wiä früäch zum Coiffeur und so müässä ga...für üs isch eifach wichtig gsi dass mir geng wieder so 15 -20 min pousä hei iplanät gha.. dass we mä eis i verzug chunt, dass nid grad dr ganz zytplan übärähufä gheit...und ä wichtigä tipp isch o... mindischten 30 min für azlegä iz planä... we mä äs gschnüärts chleid het und mit ungerwösch und Unterrock und und und brucht mä das effektiv
|
|
|
|
|
|
1 .. 1406 .. 2810 2811 2812 2813 2814 .. 3286 .. 3757
|