| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1408 .. 2813 2814 2815 2816 2817 .. 3287 .. 3757
26.09.13 16:14
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Jööööhhhh dandi, merciii viel mal, mega lieb vo Dir!

26.09.13 16:17
dandi78 

so, mini liebe, eg verabschiede mi für hüt. mache jetz de gli fürobe und hoffe, dass s'video cho esch.

wünsche euch aune e tolle fürobe und viel spass mit fotibuech aluege, dankeschärtli bestuhne und was au immer süsch no...

26.09.13 16:18
Emma13 

Danke dandi au dir ganz viel Spass und en schöne Abig, hoffe dass s Video cho isch!

26.09.13 16:18
LucyLu 

Viel spass bim Video luege!!!!!!!!! Gnüss es! schöne Abig!

26.09.13 16:44
Sanis

nicht registriert

Dankä aunä Gratulantä... mir hei würklich unändlich freud!
Bsunders wüus mir und am Zwärgli so super guät geit. ussert dasi müäd bi hani keini näbäwürkigä... i bi itz scho ändi 4 Monät und cha itz auso diä wuchä grad zuä luägä wi dr buch sich vränderät...

@anyany - ohni Witz und äs tönt scho chli doof abr i mim Fründäskreis ischs bishär bi aunä so gsi... Je lockerär dass dir sit u je weniger dass dir euch uf das Thema vrstiffät und du uf jedäs mini Dings i dim Körper losisch je besser und je schnäuer schlats i...nid numä umä Eisprung umä üäbä sondern immer denn we dir luscht heit... u we dir äbä eis keini heit de bringts o nix we dir genau denn z gfüäu heit itz müässä mir itz chönnts vom Datumhär guät si... löts eifach la tschädärä!

mir hei üs eifachgseit mir legä los und würdä us freuä we mir ar wiähnachtä 13 chönntä sägä dass mir im 14 de z dritt si... und zack hets grad igschlagä.

CoRa... so schön! no nä schwangeri 13ner Brut. Gratuliärä vo härzä und wünschä ä wunderbari chugeli Zyt...
wie geits dir de geng so?
hesch "näbäwürkigä"?
wi wyt bisch de scho?

@Lucy und Emma - Fotoalbum / Dankeskarten: So schön Lucy.. isch ächt dr hammer weds de daheim hesch. mir luägä üsäs so viu a! und de chamä no eis so richtig dä nach wehä vom Hochzyt frönä! U bim schribä vo dä dankes Chartä ischs üs haut oscho so gangä... mir hei no eis jedäs einzälnä gschänk besprochä und aunä gäscht zuäsätzlich no äs Foto vo Ihnä usäm Photobooth drzuä gleit...

26.09.13 16:47
LucyLu 

Ou Sanis das tönt wunderbar, freut mi das es Dir und en Bebe guet gaht! Wünsch Dir das es wieterhin so guet gaht / lauft.

26.09.13 16:50
Emma13 

Freut mich sehr dases eu zwei guet gaht Sanis, das isch s wichtigst :) ich hoffe au dases bi eus schnell klappet, aber wie gseit... mir fanget erst ide Flittis a üebe, am meiste nimmts mi Wunder wie das chunt mite Mens, han sit 3 Wuche d Pille abgsetzt...

Mir werdet das au so mache mite Dankeskarte, han glichziitig jedem sis Gruppe/Familieföteli entwickle lah, demit mär jedem eis is Couvert chönd bilegge, ich find das no schön, denn hends au no es Föteli vo ihne debi :)

26.09.13 16:51
Sanis

nicht registriert

ja isch ächt äs Privileg, dass üs so guät geit. äs isch haut scho nid säubschtvrständlich dass eifach immer so klappät und aui beteiligtä so gsung si!
Itz freuä mir üs scho meeeeggggaaaaa ufä März! das mir de ds Zwärgli ändlich chöi id Armä nä!

26.09.13 16:51
LucyLu 

Mir händ au bi zu jedem Dankeschärtli na s'Päärli Föteli oder s'einzelne biegleit und bi de Familie Gruppefötelis. Find das ebä au na ä schöni Geste...

26.09.13 16:55
Sanis

nicht registriert

auso üsi Gäscht hei das extrem gschätzt... we mir itz öpä diä z bsuäch si gseh mir di Fotos i dä verschidänschtä fohnigä o wiedr.. di eintä hei sä grähmlät und a d Wang hänkt .. .bi dä angärä hangä si am chüäschrank... egau wiä äs hei ausi sehr freud drann gha... isch haut rächt ä grossä ufwand abr äs lohnt sich!

1 .. 1408 .. 2813 2814 2815 2816 2817 .. 3287 .. 3757
bearbeitet   Zuletzt   vorallem   langsam   natürlich   Problem   natürli   schnell   Kollegin   eigentlich   eigentli   gspannt   Hochzit   wirklich   schaffe   richtig   einfach   himbeer   irgendwie   Zeremonie