| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 141 .. 280 281 282 283 284 .. 2021 .. 3757
04.06.12 06:33
nini 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Ladies!

@Lula, au na vo mir herzliche Glückwunsch!!!!

@Snet, willkomme zrug!! Ich hoffe, ihr händ eui Ferie i volle Züge chöne gnüsse!!

@nemo, mir wärded kei STD Charte verschicke, aber wänn dänn wür ichs au nur a di gladne Gäst verteile.

@zibesa, das Problem mit em WK händ mir zum guete Glück nüme...

@all, ganz en guete Start i di neu Wuche!!

***17. August 2013***

04.06.12 07:30
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ lula, cool, de muessi o mau gah luege. i ha zwar wunderschöni, dänkä aber, i cha dä summer chuum uf se verzichte...

@ zibesa, chame das nid im fall vomene ufgebot mitteile und verschiebe? oder denn scho mau bim (weiss nid wie dä heisst) es gsuech ireiche, dass dir denn sicher ke wk heit wäge hürate?
mir mache das aube bi üsne mitarbeiter, wenn si bi grosse aläss müesste fähle und klappt immer super, de dänki sött das bimene hochzit ganz bestimmt o klappe, nid?

@ nini, hach ja, mir o nümme mi schatz het scho vor eme zytli aues chönne gah abgäh...


@ all, mir hei üses zivile chönne ufem standesamt reserviere 07.06.2013 am 16.15

04.06.12 08:16
Valeria01 

Re: Bräute 2013

Guete morge moitenand... wie gats eu..? gopf das wetter gurkt mich ja mega ah gar nöd schön...

@std mier mached au kei wills eigentlich all scho wüüssed aber würdi mache denn au numme a di gladene Gäst :)

lg

04.06.12 09:12
bergeri 

Re: Bräute 2013

Guata Morga mitanand

I bin au wieder zruck us mina Feria und wieder am schaffa

i hoffa as goht eu allna guat?

@std: also miar hen jo kei Lüt nur an Apero igladet bi üs sin alli ans Fest igladet und däna schicken miar a STD-Karta. An Apero laden miar eifach üseri Gschäfter no i und däna schicken miar keini, wer cho will chan cho.

@zibesa: min GG weiss glaub ab Mitte-Ende Juni wenn er nögscht Johr in WK muass und denn müamer halt luaga dass miar das verschiaba chön, wenn er genau denn hetti.

@snet: zu diesen Ferien würde ich auch nicht nein sagen

@me: wir haben wieder etwas erledigt: haben unsere Ringe zu Hause haben sie spontan gekauft. die Fotografin werden wir nur bis 18.30 Uhr angagieren (so sparen wir 700.-) und am Abend wird die Frau meines Bruders ein wenig knipsen.


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

04.06.12 09:20
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ich weiss ebe nur, dass ich im märz wk han und er.. weissi noni..

04.06.12 09:54
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@bergerî
ooo sooo schöön... Ring... ich wott mal i de Trauringlounge in Wädenswil go luege! nimmt mi wunder...
woher hend ihr sie denn?

@ Ferie bi eus gats no 1.5 Möönet und denn sindmer 3 wuche weg...
1 wuche Krüüzfahrt Mittelmeer mit de MSC
4 Täg Neapel (bi mine Verwandte)
de Rest in Calabria bi de Verwandte vo mim GG
dete dünd mer denn au wege Bonboniere und Ring und so luege... :)


lg

04.06.12 10:03
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ snet, ja i ha o dänkt, i chönn ersch später..
und i finde das super, das dir so im züg umereiset wett ja säuber o am liebste

@ bergeri, schön, so könnt ihr sie schon ab und zu bewundern

- 22.06.2013 -

04.06.12 10:23
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Valeria: miar hen si usem Rhomberg. Für 340.-

@feria: miar hen denn im august no 3 täg frei und denn im oktober wieder zwei wucha. cool, valeria, mit wellem schiff gön iar? sinder schu meh gsi? wo gönder hera? miar sin letscht johr gsi mir MSC Magnifica und nögscht johr (Hochzytszeremonie) gön miar jo au, gön nögscht Johr au wieder mir MSC Splendida.

@MaLu: genau, hab ein foto auf dem iphone, damit ich sie immer anschauen kann.

wir wollten ja ursprünglich die carbon ringe aber haben nun doch andere.




****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

04.06.12 10:43
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ snet das wird schon klappen, ich drück dir die daumen! (es wurde grad wieder einer frei )

ah ja, dann geht's mit dem reisen "nur" noch nach den prüfungen im sommer? also musst du doppelt geniessen und profitieren!

@ bergeri, das würd ich genauso machen .. !
wir sind uns noch nicht sicher, ob wir wieder einen ring mit carbon machen sollen. wir haben ihn als freundschafts/verlobungsring und ich liebe ihn innig heiss! er passt so gut zu uns. ich weiss aber noch nicht, ob wir für den ehering gerade was ganz anderes möchten oder ob carbon als teil unserer (ring-)geschichte dann immer noch drin ist. mal sehen

- 22.06.2013 -

Zuletzt bearbeitet am 04.06.12 10:46

04.06.12 10:47
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

jeeeh die idee sitzt.. wir gehen in den oldschool fotokasten mit so zetel wo steht: safe the date 13. juli 2013 und dann machen wir auf vistaprint so eine lange postkarte und senden diese... und da ich ja im militär bin ... kann ich da gleich an die 100 chf porto kosten sparen *lach*

wir haben beschlossen die std karten zu machen, und zwar ahnen wir das meine cousine nächstes jahr heiraten wird und mein cousin auch... und das wir die ersten sind müssen wir diese schicken =)

 1 .. 141 .. 280 281 282 283 284 .. 2021 .. 3757
richtig   schaffe   irgendwie   natürlich   einfach   bearbeitet   langsam   Problem   schnell   eigentli   natürli   Kollegin   Zuletzt   eigentlich   gspannt   vorallem   wirklich   Hochzit   Zeremonie   himbeer