Bräute 2013 |
|
1 .. 1410 .. 2818 2819 2820 2821 2822 .. 3290 .. 3757
|
|
|
|
|
|
27.09.13 14:38
dandi78
|
Re: Bräute 2013
Uhhh, das chani au gar nid ha lucylu. so nachem motto: mau, es bebe mues mo doch eifach hebe! wo mini kollegin ihres zwöite chind übercho het (esch öppe 5 johr här), si mer sie zu dritt deheime go bsueche. mini andere beide kolleginne heis chum chönne erwarte s'bebe z'hebe. und eg ha nur scho bim gedanke dra fasch schweissusbrüch übercho. wo de ei kollegin mir s'bebe het wöue geh, hani gseit: nei, eg möcht nid. alli hei mi völlig entsetzt agluegt und gfrogt: wieso nid? und eg ha de eifach gseit, dasi bebe zwar härzig finde, aber si nid unbedingt mues hebe. das esch e komischi situation gse, aber eg ha gfunde, eg mache das nid nur, wöus vo mir erwartet wird.
|
|
|
27.09.13 14:41
LucyLu
|
dandi78: Uhhh, das chani au gar nid ha lucylu. so nachem motto: mau, es bebe mues mo doch eifach hebe! wo mini kollegin ihres zwöite chind übercho het (esch öppe 5 johr här), si mer sie zu dritt deheime go bsueche. mini andere beide kolleginne heis chum chönne erwarte s'bebe z'hebe. und eg ha nur scho bim gedanke dra fasch schweissusbrüch übercho. wo de ei kollegin mir s'bebe het wöue geh, hani gseit: nei, eg möcht nid. alli hei mi völlig entsetzt agluegt und gfrogt: wieso nid? und eg ha de eifach gseit, dasi bebe zwar härzig finde, aber si nid unbedingt mues hebe. das esch e komischi situation gse, aber eg ha gfunde, eg mache das nid nur, wöus vo mir erwartet wird.
Genau sooooooo isch es bi mir au, gseh mich grad i dem wot gschriebe häsch Und wenn ich mich mal däzue dureringe bini nachher fix und fertig vom hebe
So liebi Fraue, muss gschwind go poste gah, chan ja nöd de ganz freii TAg vorem PC hocke wobi ichs lässig find so unbeschwert mit oi chöne schriebe..
|
|
|
|
|
|
27.09.13 14:47
Nillich
|
schöns wucheend lucylu
und ja es duet würklich guet zghöre, dassmer nöd älei isch mit sine sörgeli