| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1413 .. 2823 2824 2825 2826 2827 .. 3292 .. 3757
03.10.13 09:07
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@Schmetterling
Ich lese mich grade durch die HZ-Threads durch, bin schon gespannt aufs Föteli!

03.10.13 09:08
Nillich 
Re: Bräute 2013

@ Emma Ja das bin ich gsi Also ich han ei Schicht weg gno und denn isches für mich perfekt gsi vom Volume her. S einzige Problem woni gha han, ich han irgendwiä s Gfühl gha es segi fast zlang gsi. Han immer müsse ufpasse, dassi nöd druf stahne aber im Lade isch es eigentlich perfekt gsi vo dä Längi her. Mega komisch gsi...

03.10.13 09:11
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Niilich: Merci, bi au mega glücklich mit ihne... mir gfalle halt so fabrigi :-)

@Appel: hab es auch gelesen wegen deiner Hochzeit. Tut mir leid, hat es so nicht oder noch nicht geklappt, aber jetzt hast du nochmals mehr Zeit um alles zu planen und kannst dann mit viel weniger Stress und Druck eure Traumhochzeit planen.. Drücke dir ganz fest die Daumen für deine Scheidung. Kommt alles gut. Wie geht es euch so nach eurem Umzug? ist ja schon eine Weile her.. Deinen Kindern?

03.10.13 09:12
Emma13 

Re: Bräute 2013

@nillich es isch bi mir genau s glich gsi... han ja au ei Schicht wegno und vom Volume her isches denn super gsi, aber au ich han recht Müeh gah mit laufe, obwohls öpe 3 mal kürzt worde isch... tönt fast so als hettemer s gliche Kleid gah

03.10.13 09:16
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hey mädels, würs eu ja gern schicke, aber irgendwie bringis nöd so ane mitem verchlinere
schicket mer doch eui e-mail adresse, dänn klappets sicher :-) eifach e privatnachricht! grüessli

03.10.13 09:19
Nillich 
Re: Bräute 2013

dönt würklich so als hettemer fast s glich kleid gha... Ich han ebe 10cm Schuhe agha und drum hättmers nöd müsse kürze

03.10.13 09:20
Emma13 

Re: Bräute 2013

ihihi ich han zwar au 9 cm gah, aber bin halt ä chlini

03.10.13 09:39
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@schmetterling
Dsnke dir! Uns geht es gut. Besonders einleben musste wir uns nicht, da es für uns eher ein nach Hause kommen war! Die letzten Wochen war viel los, da unsere grösste eingeschult wurde und die mittlere in den Kindergarten kam. Beide kommen super zurecht mit ihren Lehrerinnen und ihren Mitschülern. Nun sind Herbstferien und so hab ich ein bissl mehr Zeit

@Brautkleid
Ich habe meines ja nun auch (hängt verschlossen im Schrank ! Ich bin wirkich zufrieden mit dem Kleid, aber das Laufen werde ich darin erst einmal üben müssen. Und definitiv ein Reifrock muss her!

03.10.13 09:47
dandi78 

Re: Bräute 2013

Hallo aui zäme

Juhuuu, es lauft jo grad wieder mou öppis do im Forum!

@lilly: schön heit der es tolls fest gha. würd au gärn es föteli gse. schicke dir mini e-mailadresse.

@emma: so cooool hesch s'fotialbum scho fasch fertig. hesch es jetz dämfau würklich bi CEWE gmacht. und, wie eschs gange? e glaube, die software esch rächt guet gäu? was hesch de fürne iband gwählt? sorry, aber eg be soooo gwunderig...

@apple: freut mich sehr, dass es euch mit der entscheidung nun besser geht. so könnt ihr euch nach der scheidung in ruhe um eure hochzeit kümmern.

@arbeit: be mer esch au fasch gar nüt los. es esch ächt müehsam, weis ame gar nümme wasi no söu mache. hoffe doch schwer, dass es wieder chli besser wird.

03.10.13 09:50
Emma13 

Re: Bräute 2013

@dandi jaaa also d Software isch super, ganz eifach würkli und du hesch uu viel Möglichkeite..

Als Iband hani s Hardcover gno mitemene schwarz/wiss Föteli vo eus gross drufe, han jetz s Format XL gno, quadratisch, 30x30cm .. freumi scho wennis denn bstelle

Und du? Hesch di scho entschiede?

 1 .. 1413 .. 2823 2824 2825 2826 2827 .. 3292 .. 3757
schnell   Problem   Kollegin   Zuletzt   langsam   bearbeitet   Hochzit   eigentli   natürli   schaffe   richtig   einfach   gspannt   eigentlich   himbeer   vorallem   irgendwie   Zeremonie   natürlich   wirklich