| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 142 .. 281 282 283 284 285 .. 2021 .. 3757
04.06.12 11:13
bergeri 

Re: Bräute 2013

MaLu: wir wollten auch einen Carbon Ring aber die Verkäuferin hat uns gesagt, dass das Material sehr schnell kaputt gehe und wenn wir irgendwo anschlagen könne es sein dasss er auseinander bricht und das wollten wir ja nicht, deswegen haben wir nun einen Titan Ring:

@zibesa: das find ich cool mit den STD karten im Automaten. Also du und dein GG seid beide im Militär? Hast du auch eine normale RS gemacht oder was machst du? Hab mir auch immer überlegt ins Militär zu gehen habs dann aber gelassen als mein GG gehen musste und mich das unheimlich angesch**** hat

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

04.06.12 11:17
zibesa

nicht registriert

ich bin hauptfeldweibel so zu sagen der manager des ganzen hier.. hab aber im môment etwas probleme mit den mir höher gestellten darum suche ich mir einen neuen job... keinen bock mehr...

mein freund arbeitet sonst normal als servicetechniker... und hat einfach die wk's. habs abgeklärt er hat bis mai wk.. trift sich super.

04.06.12 11:21
Valeria01 

@ Krüüzfahrt. Mier gönd mit de neue vo de MSC (Weiss de Name nümme gnau) und letscht jahr sind mer mit de Costa gsii... min GG und ich sind hin und weg vo de Krüüzfahrte... mier wend eusi Flitterwuche au so mache... ein monat Krüüzfahrt vo Savona bis LosAngeles... D'Costa büütet das ah... aber mal luege...wer aber en grosse traum vo eus
mier machet e Mittelmeer Krüüzfahrt... Venedig-Bari-Katakolon-Izmir-istanbul (oder umgekehrt?! han i de Geographie en Fensterpaltz gha ) und am schluss no Dubrovnik

@ Ring... puahh isch ja mega günstig! hender grad e Aktion verwüütscht... ich gseh nur immer Prisse so 1500-3000 CHF....

@ Unterhaltung ich han grad eusem Unterhalter und Musiker für de Abig zuegseit... s'Ageot isch zwar tüür aber er isch supper und ich denke das Geld lohnt sich schoo...

lg

04.06.12 11:21
bergeri 

@zibesa: also arbeitest du hauptberuflich fürs militär?

04.06.12 11:26
bergeri 

@valeria: ah okay, Divina heisst si oder? oder so aswia glaubi. dia hen miar letscht johr gmacht oder so a ähnlichi. in istanbul simmer nid gsi dafür no in athen. und sus alles glich. isch cool gsi. aber in dubrovnik chama nid mit euro zahla und in der türkei au nid, so isches amol bi üs gsi, isch vielicht für eu no a nützlichi info.

also in der türkei hens alles in türkischer währig agschriba kha und miar hen üs denn nid getraut zum öppis posta well miar jo dr kurs nid gwüsst hen und dia üs jo hetten chönna abzocka. as het üs nämli nid so gfalla döt si hen üs vum einta onkel zum andra gschleppt und kauft hemmer nüd.

und in dubrovnik hemmer gär nüd chönna mit euro zahla, nid amol as wasser am kiosk. obwohl miar zerst bir MSC noh gfrogt hen ob ma in allna länder chan mit euro zahla oder ob miar no öppis wechsla müassen und si gseit hen ma chön überall mit euro...

@ring: nei dia sin so günstig. miar hen kei türa wella, well üs dr ring nid sooo wichtig isch. do no as bild:

Datei-Anhänge
Ring.jpg Ring.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 25 kB

04.06.12 12:01
nini 

@MaLu, oh cool, schön dass ihr das Datum reservieren konntet!! So ganz offiziell nun!!

@snet, wow nicht schlecht. Ich hatte dieses Jahr noch keine Ferien, aber morgen in sechs Wochen fliegen wir endlich in unsere grossen Ferien!!
Eure Route hört sich ja toll an!!

@bergeri, willkommen zurück!! Wie waren eure Ferien?? Konntet ihr euch gut erholen?
Oh toll! Die sind superschön! Jetzt könnt ihr eure Ringe bereits jetzt bestaunen. Wir haben unsere ja auch zu Hause. Ich habe sie aber versteckt, damit ich sie mir nicht dauernd ansehe. Ich möchte, dass es am Hochzeit noch ganz was Spezielles ist!!

***17. August 2013***

04.06.12 12:16
bergeri 

@Nini: Danke, ja die Ferien waren toll, haben viel geshoppt in NY

Wir haben uns direkt in diese Ringe verliebt. Hab sie bei meinem HZ-Schmuck im Kleiderschrank.

04.06.12 13:16
Valeria01 

@ Krüüzfahrt ja genau ich glaubs...
schoo? also letzt jahr hend mer ii de Türkei mit euro chöne zahle! aber dubrovnik weissi nöd frög mal no dkollegin sie isch vo dete! aber danke für de Input!

@ Ring ja ich wott halt scho dass sie hebbet... die sind scho speziell... aber ich muss au mal bi de Rhomberg luege... sinder denn dete verbiii gange?

04.06.12 13:25
bergeri 

@Valeria: also miar hetten schu chönna mit euro zahla in der türkei aber si hen priisa bi allem in türkischer währig hera gschriba kha und hen üs denn usgrechnet was es in euro kosta wür, und well miar ihna nid traut hen (wett niamert agrifa) hen miar denn nüd kauft, aber miar hetten chönna mit euro zahla.

in Dubrovnik hen miar niana chönna mit euro zahla, si hen üs denn zeigt wos a bank het zum wechsla aber miar hen denn nid gwechslet sin denn ufs schiff zruck ganga.

@snet: hesch as bild vu euerna ring?

04.06.12 13:32
zibesa

nicht registriert

sind ihr scho am ringe kaufe für 2013??? scho recht früe!!!

ich kämpfe immerno mit de STD Charte und damit das min schadz merkt, dasses ernst wird! well er isch nöd so de wos kapiert das mer schnell entscheide müend!

chile müemer auno ussueche

1 .. 142 .. 281 282 283 284 285 .. 2021 .. 3757
schnell   natürli   Kollegin   wirklich   Zuletzt   eigentli   einfach   Hochzit   Problem   Zeremonie   gspannt   vorallem   eigentlich   irgendwie   himbeer   schaffe   bearbeitet   langsam   natürlich   richtig