| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1415 .. 2828 2829 2830 2831 2832 .. 3295 .. 3757
07.10.13 09:56
Canoa 

Re: Bräute 2013

wetsch dis demfau au ned verchoufe?
Auso im Momänt chani mer das ganz und gar ned vorstelle s Chleid zverchoufe...
Mis Hanget no emmer unverpackt am Stranktöri, jede Tag luegis ah ond dänkes soooooo es schöns Chleid! =)

07.10.13 10:01
Emma13 

Jööö ou nei, also verkaufe tuenis sicher nöd.. das isch mis Traumkleid, au wennis niemeh wird alegge, liebis eifach und es ghört miiiiiiiir

07.10.13 10:03
Nemo 

saluti zäme!!

so, wie händers??
he he, jetzt hanis au grad weg de reinigung vom chleid gha... aso mis mami häts mir wäred dem mir ide flittis gsie sind es bitz usgwäsche ide badwanne mit weichspüeler. es isch uuu schön worde!! klar gseht mers no bitz, aber mis isch ja richtig schwarz gsie unde, hät ja schön gregnet bi eus am hz. ich has ebe au nöd welä go reinige lah, da ich au no mindistens eis trash the dress vor mir han. s'erste isch am 26.10, das machi mit de lucylou zäme. im früelig/summer wetti denn aber nomal eis mache mit wasser usw... aso ich denke mis gseht nie meh e richtigi chemisch reinigung vo inne

07.10.13 10:05
Canoa 

Hey Nemo

Goht guet ond der?

Hmm macht denn di Ma do met am Shooting nöchst Frühig/Sommer?
Ech gloube äbe mine fendt das ned soo cool...

07.10.13 10:06
Nemo 

ich wür mis au nie verchaufe, das würdi nie üners herz bringe!!
und vor allem muesches zumene preis her gä wonis eh nie würd her gä. nei nei, das chleid sich mis und bliebt mis
und ich glaube es wär eh nume verchaufsfähig... han ja jetzt scho en schranz im tüll vom hochziit. und bi de trash the dress shootings wirds sicher au nöd schöner alses scho isch

07.10.13 10:10
Nemo 

ja gaht tip top, danke!!

nei, er macht natrli nöd mit. für ihn isch das am hochziit definitv gnueg gsie. er sicch so en richtige foti hasser!!!
bin sooo froh dass er am hz so guet mitgmacht hät. hetti nöd denkt!
und uf de bilder vom hz gseht mers zum glück echt nöd, im gegeteil, finde er gseht mega happy us uf de bilder

07.10.13 10:15
Canoa 

mine wörd äbe au ned metmache nehmi mou ah...
är hed scho chli schwerig to bem HZ......

07.10.13 10:18
Nemo 

mine hät zum glück am hz wükli nöd schwierig ta. hät kein mugs vo sich gä. guet er hät gwüsst dasses mich suscht verjagt! das isch so es thema wo mich scho ehwigs nervt!! au ide ferie immer das gejammer: nei ich will nöd ufs foti... ou mann, echt müesam. aber ebe, am hz hätter keis töndli verlore. womer denn d'föteli übercho händ, hät er sogar freud drah gha. hät denn nur gseit: also jetzt bini so mängisch abgliechtet, das langed für die nächste 10 jahr

07.10.13 10:22
Canoa 

Mine hed bem Föteli aluege emmer gmeint, also är gsäch ned guet us, vorallem sine Faute chämed so zor Gältig!!! =) Haha...debi är esch mega fotogen! =)
Jäno hoffe in Downunder chömer de euses Stativ denn mou bruche damet beidi droffe send. Am Samstig beni amene Fotokurs gseh zum chli lehre met eusere neue Spiegelreflex umzgoh...e haubi wösseschaft...

07.10.13 10:26
Nemo 

das isch eso. ich han au mal so en kurs gamcht vor 3 jahr woni mini camera neu gha han. isch mega was demit chasch mache...muesch eifach wüsse wie istelle... han paar hammer bilder chöne mache au jetzt wieder ide ferie in mauritius.
tja...und mir händ vo eusne flitterwuche genau zwei fotene womer zäme druf sind!! mega, echt...

1 .. 1415 .. 2828 2829 2830 2831 2832 .. 3295 .. 3757
bearbeitet   richtig   einfach   irgendwie   eigentlich   schnell   natürlich   himbeer   schaffe   Hochzit   wirklich   Problem   gspannt   Zuletzt   eigentli   vorallem   natürli   Kollegin   langsam   Zeremonie