| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 142 .. 282 283 284 285 286 .. 2022 .. 3757
04.06.12 13:41
bergeri 

Re: Bräute 2013

@zibesa: jo miar hen d'ring schu. hen a guatschi kha vu 100.- bim rhomberg und dä isch nur no bis 30.6.2012 gültig gsi, usserdem hen miar am muatertag no 10% drzua kriagt und denn hemmer üs entschida zums grad chaufa. isch schu früah aber jonu. i finds no cool wenn ma d'kosta so abiz chan verteila und miar nid alles müan nögscht johr innerhalb vu 4 mönet zahla. so chömmer a paar sacha jetz schu zahla wo denn nögscht johr nümma afallen.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

04.06.12 13:43
zibesa

nicht registriert

ich mag rhomberg afach nid gnau so wie urech... ich will irgndwie nid so massewaar.. da bini chi heikl =(

04.06.12 13:54
nini 

@snet, ja genau!! Ich freu mich total und bin würkli bereits jetzt scho ufgregt!! Chans chum mer erwarte!! Ich weiss nonig so genau, was ich alles wet mitnäh und was ich ersch dänä will poschte...

@zibesa, mir händ üsi Ring au scho kauft, will mer en Guetschii gunne händ! Isch scho chli früeh, aber andersiits müends üs ja dänn di nächschte Jahre gfalle, da chunts uf äs Jahr meh au nüme druf ah! Und mir händ üs total i diä Ring verliebt!!

***17. August 2013***

04.06.12 14:06
zibesa

nicht registriert

mhh so e frag am rand... meined ihr mini idee isch machbar... e postkarte und uf de rücksite es transparents seckli hichlebe wo es flachs magnet drin isch.. wens guet hikloibt isch söts uf de post nöd verlore gah... oder???

04.06.12 14:27
bergeri 

@Nini: das mit da Ring isch as guats argument, si müan üs jo würkli no meh als nur eis johr gfalla denn chunnts würkli nid drufah ob mas jetz schu het oder nid.

@zibesa: tüanders nid in as kuvert? i persönlich würs jetz nid wella dass dr pöstler und alli üseri fotis gsehn und was miar vor hen döt dura bin i abiz heikel. aber bi üs im dorf kennen halt alli anand au drum würis au nid wella.

04.06.12 14:27
Lula 

@WK: Das Problem hei mir gott-sei-dank ou nüme, mine het abgäh. Wobi er würdi gloub aube gärn no gah...

@Rohmberg: Di hei Hammer Ringe, zu hammer Priise, ha mi derte ou i ne Ring verliebt -> aus Verlobigsring... u üsi Fründschaftsringe si ou vo derte, aber mir geits wie dr zibesa, dEheringe wetti spezielli, u nit serigi ab dr Stange... isch aber nit bös gmeint!!

@zibesa: Meinsch nit es wäri eifacher, statt es transparent, es schöns dünns Papier über di ganz Karte zklebe, aso mit so 5mm Rand...

*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

04.06.12 15:28
zibesa

nicht registriert

wie meinsch das Lula? es papier überd karte?

also de plan isch das mer ja fotis mached am alte automat und den so en karte gstaltet aso en langi postkarta und den wetti grad no klini magnet mache loh derta finds aswia no cool well den chends die STD karte grad mit dem Magnet ufhenga und sie vergessends denn hoffentli würki nitta...

mir ischs im grundgna gliich ob mers gseht oder nid... ich chent mer aber no vorstelle das mer das aswie so lösend... mhhh am wucheend mol go fotis mache karte designe und magnet und den bstella..,. den bastli mal druf los =)

04.06.12 16:02
nini 

@snet, das händ mir au vor. Ein Koffer wänd mir sozägä läär mitnäh und dänn umso gfüllter wider hai näh!!
Ouw cool, nid mal me äs Jahr, das isch ja nid schlächt!! Ich muen nachli meh Geduld ha!

@bergeri, gäll wämä das so alueget, dänn relativierts das grad wider!! Zudem bini au froh wänn sich d Usgabe fürs Hochzig chli verteiled!!

@zibesa, das mit em Magnet findi ä cooli Idee!! Obs kei Problem macht, wänn du das ganze ohni Kuvert verschicksch, weiss ich halt nid...wür mal uf dä Poscht afrägä, nid das dänn det blöd tüend und du alles schön baschtlet häsch!

***17. August 2013***

04.06.12 16:06
bergeri 

@Koffera: miar tüan amix dr grösst koffer neh, dr chliner in dä ina und dia zwei handgepäck au döt dri und denn quasi z'chlinsta handgepäck fülla und denn so nur ein Koffer ichecka. ufem rückflug hemmer denn amix zwei grossi koffera und zwei handgepäck. so müamer mim flug ind feria nur eis ichecka und hen trotzdem mehreri drbi zum shoppa.

@nini: jo i bin au froh wenn sich d'kosta abiz verteilen.

04.06.12 16:54
Lula 

@zibesa: Tuesch Du dr Fotostreife uf Postkarte klebe? Wenn ja, würdi ebe drzwüsche zMagnet klebe... Oder Du sparsch dr Postkarte, bedrucksch es schöns Papier u klebsch dMagnet zwüsches Papier u dFotis. Weisch wie ni meine?
Aber i würdi uf jede fau bir Post nachfrage, weiss nit wies isch wäg am Magnet...

*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

1 .. 142 .. 282 283 284 285 286 .. 2022 .. 3757
bearbeitet   schaffe   eigentli   himbeer   schnell   natürli   Zeremonie   vorallem   Hochzit   natürlich   irgendwie   richtig   langsam   gspannt   einfach   eigentlich   Problem   Zuletzt   Kollegin   wirklich