| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1420 .. 2838 2839 2840 2841 2842 .. 3300 .. 3757
09.10.13 16:51
himbeer 

Re: Bräute 2013

uh elea, danke vielmal

haha die vorem plakat findi au super, de lade isch zum glück direkt vor eusere location gsi, hehe. de struss hät mer au superguet gfalle. vorallem hani no halbriifi brombeeri drin gha (natürli hetti lieber himbeeri gha, aber die händ eigentlich glich usgseh) :-)

09.10.13 17:16
elea 

oh wörkli!!! da gfallt mer meeeegggaa guet! d canoa het bi erem strüssli förs zivile au brombeeri denne gha! ond i has bi ere scho so supertoll gfonde
es gseht eifach so schön frösch und romantisch us!
ond ebe s strüssli passt so guet zo allem! de schön romantisch herzusschnett und di schön frisur! occhhh i liebe hochzitsföteli

10.10.13 06:33
LucyLu 

Guete Morge Zäme

@ himbeer: Hammer Föteli! und das a de Bahnhofstraße und en Plakat eifach zu geil (Sorry für de Usdruck)! Wünsche oi namal alles gueti und liebi!

@ all: en Güte Start in Tag wünschi oi!

@ me: nur na drü!!!! wuche denn endlich ab in Flittis!

10.10.13 07:39
himbeer 

haha de herzusschnitt han ich welle, de wär eigentlich nöd so usgeprägt gsi. ja wo mir d floristin brombeeri vorgschlage ha, bin ich ihre schier um de hals gfalle, ich lieb beeri ja so und das hät eifach so guet passt. mis mami hät sogar brombeeri ad autodeko anegmacht zum apasse, hihi.

@lucy: danke vielmal! du bisch au früeh unterwegs, hä? ich bi hüt am 7ni im büro gsi, de jetlag isch irgendwie no praktisch :-)

10.10.13 08:32
elea 

guete morge zeme!

oh lucylu i beniiide di grad so!!! höt hani mi erst arbetstag nachd e flittis ond i wet grad weder zrog so schön henders no vor euch!! :)

haha himbeer, mer eschs höt genau glich gange! gg und i send dank em Jetlag nonie so guet ufgstande am morge! be au nonie so früeh em Büro gsi wie höt!
ha de zo gg grad gseit, wenn das weder no loht mömer schnell weder of thaland eus en neue Jetlag go hole

10.10.13 08:33
Canoa 

Guete Morge zäme

Ohhh am 7ni im Büro de beni deheime no umetegeret, chome im Momänt eifach ned usem Bett...

Ohh joooo Beeri im Struss esch super gseh ha mega freud gha...hed mer super gfalle...

10.10.13 08:35
himbeer 

haha gell elea, eigentlich isches no praktisch. ich bi jede morge am 4.30 hellwach, und das als sehr schlechte ufsteher normalerwiis. defür schlafi am 9ni am abig ufem sofa ih. aber am tag dure bini eigentlich recht fit, erstunlicherwiis. ich finds no ganz ok so, bi susch au nie so früeh im büro :-)

10.10.13 08:36
dandi78 

guete morge liebi brütlis

das mitem jetlag kenni. bi mir eschs derfür so gse, dasi nach de flitterwuche ame bis spot id nacht ine top fit gse be. be ame erscht öppe am 4i oder so is bett.

@lucylu: esch würklich schön dass du dini flitterwuche no vor dir hesch. würd aso au gärn no einisch go. aber no fasch lieber würdi eifach der hochzitsag no einisch erläbe. es esch eifach soooooooooooo traumhaft schön gse. und es esch soooooooooooooooo schad, dass me das nur einisch cha erläbe!

10.10.13 08:38
Emma13 

@Canoa gaht mär genau glich.... aaach han ich Müeh am morge, han mim Schatz scho gseit, das Wuchenend isch schlafe agseit

PS: Guete moooorge mitenand & guete erste Arbetstag elea..

10.10.13 08:41
elea 

gell himbi, deför chöne mer zobe de früehner hai wenn mer scho so schön brav am 7ni em Büro send

danke Emma bes jez eschs ganz gmütlich! met allne bez öber d ferie plöiderle ond locker chli schäfferle!
has gfüehl be no total i dere flitterwoche Phase, woni eifach mini rosarot brille aha, nome happy be ond alles andere esch doch egal

1 .. 1420 .. 2838 2839 2840 2841 2842 .. 3300 .. 3757
langsam   schnell   Zuletzt   bearbeitet   natürlich   eigentli   Zeremonie   Kollegin   vorallem   wirklich   richtig   eigentlich   Hochzit   gspannt   irgendwie   Problem   schaffe   himbeer   einfach   natürli