| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1423 .. 2844 2845 2846 2847 2848 .. 3303 .. 3757
10.10.13 10:14
Nemo 

Re: Bräute 2013

nei, ich has nöd selber gmacht.
bi eus händs d'fotografe gmacht. sie händs eus aber praktisch gratis gmacht (sie sind ja noni soooo erfahre), händ aber es ehrlichs feedback welä. ich han also demit grechnet, dass ich denn selber no eis wirde mache... muesi aber definitiv nöd!! es isch wunderschön worde. sie händ eus zwei album gmacht. eis isch nur mit bilder vom brutpaarshooting und s'andere isch mit de bilder vom ganze tag/fest. mir händ ja s'thema puzzle gha und sogar das händs no drin ufgno. händ zwei föteli mitemene puzzle-rahme gmacht, mega herzig.
au wie sies gstaltet händ, eifach super!
ich han ihne aber als kritik abracht, dass ichs besser wür finde, wenn mer vorher selber chan e uswahl treffe vode bilder. klar isch de platz i somene album beschränkt, mir händ ja 1400 bilder gha und das chasch ja nöd alles ines album inequetsche. deshalb fänd ichs guet, wenn mer bilder chan vorher checke und denn wechsle. mir händ jetzt 2 fotene drin, wo mir andersch gwählt hettet, vo lüt wo eus nöcher stönd oder so.
sie händ denn mega freud gha dass ich so ehrlich gsie bin und werded das in zuekunft denn au so mache.

10.10.13 10:17
Canoa 

ech warte no emmer uft Voschläg vo de Dankeschärtli vo de Polygrafin!
Hoffe die chömed gli...

s Fotialbum weti au no mache ond au do 2 Chline för eusi Eltere för uf Wiehnachte ond das muessi jo no vor de Flittis gmacht ha domer jo öber Wiehnachte wäg send...

Euse TZ hed im März zivil ghürote gha ond tued jetzt nöchst Johr am 30.8 hürote, ergendwie chli komisch so ei Tag ondersched zo eus...mi Ma hed natürlech grad gmerkt dass mer das ned ganz so pässlet hed, aber jäno...

10.10.13 10:18
himbeer 

das tönt ja super nemo! und mega schnell sinds au gsi, bi eus gahts bis zu 4 mönet... defür chönd mer au bilder säge wo mer nbedingt drin möchtet und bilder wo mer uf kein fall möchtet.

10.10.13 10:19
Nemo 

vielicht wirdi ja denn gliech nomal eis mache. die sind jetzt hald scho riesig. möcht gern mal no chlineri mache mit weniger bilder, woni denn de eltere und schwieltere chan ufd wienachte schenke.
das isch denn nach de chärtli und nachem fotibuech vode flitterwuche s'nächste projekt...

aso s'thema hz wird sich bestimmt no es wieli durezie bi mir

han scho mim mami gseit: weisch mami, ich han ja mega viel für das hz selber gmach und investierrt, aber ich has uf 1,5 jahr chöne verteile. jetzt wos dure isch hani viel meh ztue, willi alles möcht schnell erledigt ha. vor allem dankeschärtli isch mir mega wichtig gsie, dasi die so schnell wie möglich chan usegä.
ich find ich han nachem hz meh ztue als vorher. aber das findi au schön, so hani nöd so extrem s'gfühl dass alles eifach so verbie isch.

10.10.13 10:20
dandi78 

nemo, das freut mi dass s'album so schön worde esch. für das dass die fotografe das noni so lange mache fendi, dass d'föteli eifach wunderschön worde sind. sie hei sich würklich sehr vöu müeh gäh!

eg ha mir ebe au scho überleit ob eg zwöi separati album söu mache. eis mit nur shooting föteli und s'andere mitem ganzi tag.

10.10.13 10:23
Canoa 

ohh ehr send so gueti dasser t Album ond t Dankeschärtli scho hend,...fühl mi grad schlächt, ha no gar nüt vo allem! =(

10.10.13 10:24
dandi78 

canoa, eg ha au no kes album gmacht. muesch di also nid schlächt oder gstresst fühle

10.10.13 10:25
Canoa 

aber du hesch t Dankeschärtli scho!!!!
wet werklech das Weekend mou chli försi mache aber am Obig onder de Woche magi alle nöme a PC zhocke ond Fotibüechli mache...

10.10.13 10:26
Nemo 

sorry, aber das mueni jetzt verzelle....
ich han de lilly gschriebe, ob ich au dörf föteli luege....
und was chunt debie use: mir händ eus ide flitterwuche im hotel gseh!!!
händ aber beidi nöd gwüsst wer mer sind und au nöd gwüsst dass mer am glieche ort id ferie gönd!!!

10.10.13 10:29
Nemo 

@dandi: ja das stimmt. sie händ das echt megamässig gmacht!! bilder sind de wahnsinn worde und au de video wos mit de bilder und de hinterleite musik gmacht händ. eifach mega!!! mir sind total begeistered, au wie sie all eusi emotione ufgno händ ide bilder udn all die scchnappschüss vode gäst wos gmacht händ, eifach topp! mir chönd sie echt nume wieter empfehle!!
mir händ vo jedem gast e super foti unter all dene bilder. alles schnappschüss, aber sie lached sooo herzlich uf dene bilder, eifach traumhaft!!

1 .. 1423 .. 2844 2845 2846 2847 2848 .. 3303 .. 3757
richtig   schaffe   eigentlich   einfach   langsam   Kollegin   himbeer   Zuletzt   vorallem   bearbeitet   eigentli   schnell   gspannt   natürlich   natürli   Zeremonie   Problem   Hochzit   irgendwie   wirklich