| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1437 .. 2872 2873 2874 2875 2876 .. 3317 .. 3757
14.10.13 09:58
dandi78 

Re: Bräute 2013

huiii zwilling? das wär sicher grad ziemlich stressig. vor allem s'stille stöui mer stressig vor. de machsch jo nüt me anders...

14.10.13 10:04
Canoa 

Re: Bräute 2013

Oje Saerli das tued mer leid, es esch werklech nüt säuberständlech.
Ech wönsche der ganz fest vo Härze dass sech dine/euche Wonsch gli erföut.

Be mer send jetzt afig zwe dere Froge cho ond ech cha säge es närvt mi jetzt scho. T Lüt öberleged eifach ganz und gar nüt i dere Bezig wöu alli s Gflühl hend es eg eifach ond säuberständlech...

14.10.13 10:06
elea 

Re: Bräute 2013

saerli, die gedanke machi mer ebe au. i neme set 11johr d pille, i ha ke ahnig ob und wie mi körper dunktioniert...
und well bi eus de chinderwunsch nonid akut esch, wördi die ziit gern notze zom d pille abzsetzte und mer selber ziit ge dass sech alles ipendlet. aber gg stoht em absetzte soo kritisch gegenöber well er der meinig esch es schloht sofort i! :/ de hani ehm gsiet, klar cha das passiere aber mer werde chum zo dene glöckspilz ghöre :)
eschs bider demfall ned so gsi dass du dech wöhler gfüehlt hesch nachem absetzt?
kolegin hets grad abgsetzt und meeeeegaaaa pickel becho (aso wörkli schlemm). und si het aber gseit trotz de pickel füehlt si sech wöhler ohni d Hormon.....

14.10.13 10:08
elea 

Re: Bräute 2013

ah ond wegem loh stresse...
du hesch recht, mi gg und i chöne do scho no gross rede schwinge vo wege, mer lönd eus ned lo stresse...
aber ebe wime de effektiv reagiert weiss me jo nie...
drom wördi lieber früehner avo as spöter... eifach nor dass mer chli en ziit-poffer hend....

14.10.13 10:14
Canoa 

Re: Bräute 2013

es esch haut werklech es sehr es heikus Thema ond es speled sovelli Faktore met ond emotional esch das äbe au ned z onderschätze...
Ond leider send eifach mängi Lüt hed gnueg mönschlech zum forsechtig zsi met andere Mönsche grad wenns um sones Thema goht...

Ech wönsche werklech aune vo Härze dasses so chond wie alli sech das wönsched.

Elea ech ha au scho mou abgsetzt gha ond es esch genau so usecho, 3 oder 4 Mt kei Periode, Pickel wie en Teeni. Jetzt aber hani no kei Pickel ond bis jetzt esch t Mens au grad pönklech cho...hätti nie erwartet gha...

14.10.13 10:17
elea 

Re: Bräute 2013

jo secher? da wer jo super canoa wenns so witer gieng!
döfi froge wisos de schomol einisch för paar mönet abgsetzt hesch?

ja es geht lüt die hend ke gspühr för so züg.... set dere gschecht vom arbetskoleg beni au mega vorsechtig worde und froge so öpis d päärli nöm eifach usem nüt!

14.10.13 10:18
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hey fraue ... spannends thema

elea, wie lang isch es dänn bi dinere kollegin gange bis sie t pickels becho hät?
bi mier isch ebe au chli speziell, nimm au scho lang t pille und han vor jahre mal
welle ufhöre (dazumal kein fründ gha) dänn isch mini huut soo schlimm worde
dasi wieder agfange han und es isch dänn au use cho das mir es hormon
fehlt und falls ich mal möcht schwanger werde ich hormon zu mir muess näh ...
eis guets häts ja, ich weiss jetzt wora ich bin und wird sicherlich nöd z lang warte!
mini ärztin hät dänn ebe au gseit das ich schlechti huut wird becho nachem ab -
setze ... jetzt isch es genau 1 monet her sit ich mini letscht pille gnoh han und bis
jetzt isch no ok ... hmm !?! ich wird nöchscht wuche mal zu minere fraueärztin gah
und berede wie das dänn lauft mit däne hormon woni muess näh, bin gspannt !?
und au wenn dasi dämit chan afange !? mir sind jetzt beid 27gi (au no recht jung)
aber mir fühlet eus bereit eusi eltere und gschwüschterti wüssets, zum teil
au kollege, hoff mach mer da selber kein druck, aber wenns fröget chani nöd NEI
säge wenn mer ja eigentlich wend und irgendwie stört mich das jetzt au gar
nöd so ...

han mer au scho gedanke gmacht falls es nöd klappe sött ... sött mer aber eigentli
nöd !

14.10.13 10:22
elea 

Re: Bräute 2013

lilly so vell i weiss, eschs öpe ei Zyklus lang gange bes bi ere d bibeli agfange hend....

i muss sege, au wenn me ned set negativ denke. ich (emo för me gsproche) fendes guet dass gg und i eus gedanke mache för den fall der fälle wens ned wörd klappe....
ebe i be Emmer de meinig, wenn me sech ofs schlemmste vorbereitet chas nor besser cho :)

14.10.13 10:24
Canoa 

Re: Bräute 2013

Elea: Ech ha jo emmer so Buchweh/Krämpf währed de Mens ond ha denn Pelle om Pelle usprobiert zum t Schmärze linere, aber denn hani plötzlech Wasser i de Bei becho ond niemert hed gwösst wohär das chond. Mer hed denn dänkt vo de Pelle ond de beni grad 3 Mt uf Australie hani abgsetzt ond währed 3 oder 4 Mönet (mag mi nöme so gnau erinnere) hani nüt gha aber Pickel wie doof...ond vor ca. 4 Johr hani nomou ufghört gha welli eifach gnueg gha ha vom Pelle näh ond det hani au weder Pickel öbercho.

Ech weiss äbe ned wielang dasses letschmou gange esch bisi Pickel gha ha...wär no guets wösse...aber t Kosmetikerin hed letschmou gseid mini Hut heig bis jetzt nonie so guet usgseh...hoffentlech blibts so...

14.10.13 10:29
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ok :) ja dänn wird ich jetzt dänn gli i die phase cho passiere wirds
eineweg mit dä bibelis, han t ärztin gfrögt und sie hät au gmeint, chamer
leider nöd vermiede aber ich hoff es wird nöd allzu lang duure ...
mit dä hormon woni dänn muess näh wirds hoffentlich wieder besser ! aber
fühle tuen mi bis jetzt au nöd schlechter, im gegeteil ... was mer eifach uf
gfalle isch, han schneller fettigeri haar, hani suscht nie gha :-/ bi däne au so
wo scho abgsetzt händ ??

ja elea, das stimmt ... ich bin eigentlich ebe au so, gahn immer vom schlim-
mschte us ...

 1 .. 1437 .. 2872 2873 2874 2875 2876 .. 3317 .. 3757
natürlich   natürli   wirklich   schnell   Zeremonie   bearbeitet   himbeer   einfach   Problem   langsam   eigentlich   richtig   vorallem   eigentli   gspannt   irgendwie   Kollegin   Hochzit   schaffe   Zuletzt