| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1438 .. 2873 2874 2875 2876 2877 .. 3317 .. 3757
14.10.13 10:31
Canoa 

Re: Bräute 2013

lilly met de Fettige Hoor jo das hani au...aber das esch mer no lieber als Pickel...

14.10.13 10:31
Lilly4 
Re: Bräute 2013

canoa, das isch ja super wies bis jetzt bi dier lauft, au mitem zyklus, perfekt!
hoff für dich das es so bliebt ... so hät din körper schön ziit und wenn ihr dänn
mal los legget gahts sicher au ringer :) ;-) toitoitoi ! allne natürlich

14.10.13 10:33
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lilly ech be au total öberrascht aber ech be mer no ned werklech secher öbs werklech so blibt...
be emmer no gfasst ufs schlemmste...

14.10.13 10:33
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ah wüki? häsch es au? mir isch das uh ufgfalle bi mier ...
stimmt, lieber das und t haar meh wäsche als pickels wie
en teenie! ich weiss ebe au no woni dazumal abgsetzt
han, es isch sooo schlimm gsi mit dä huut :-/ aber das müemer
jetzt halt in chauf näh !!

14.10.13 10:33
elea 

Re: Bräute 2013

secher lilly gosch au Emmer vom schlimschte us? ;)
i ha das bi allem, ond bes jez beni guet gfahre met dem hoffe es esch bi dem jez au so ;)

no e frog zode pickel...
i ha as Teeny nie nie nie pickel gha. heisst das, dassi nachem absetzte vode pille trotzdem bibeli bechome?

14.10.13 10:34
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ja klar, aber wenigstens häsch scho mal en guete start higleit
isch doch scho mal nöd schlecht ... und hoffentlich gahts so wiiter !!!
:-)

14.10.13 10:37
Canoa 

Re: Bräute 2013

Elea nei das muess ned si, ech ha als Teeni emmer mega die Pickel gha darum esch das be mer au so witergange...
Mini Schwöstere chönd au t Pelle näh und ufhöre ond sie hed wäge dem nie Pickel öbercho...
es chond emmer chli uft Person drofah ech gloube so gnerell chamer das ned säge dasses Pickel ghet...

14.10.13 10:39
Lilly4 
Re: Bräute 2013

jaaaaaaaaa elea, IMMER chamer jetzt viellicht schlecht mitenand
vergliche, aber am hochziit bini ja au dävo usgange das es chönd regne,
en schirm kauft und und und ... was isch passiert, mir händ zwei mal hammer
wetter gha und sind dänn no glücklicher gsi als suscht scho bis jetzt
bini mit däm au nöd schlecht gfahre hihi ...

hmm chamer glaubs nöd so säge elea !? ich han als teenager mittelmässig
pickels gha, woni dänn i dä lehr abgsetzt han isch schlimm gsi, will ich halt
min hormonhuushalt durenand bracht han ! ich dänk jede körper reagiert da
anderscht !? kenn kolleginne die händ nüd gha und bi andere wiederrum isch
es ganz schlimm worde, unabhängig wies im teenager alter gsi isch! händer
dänn vor gli mal abzsetze?

letschti hani au grad vo einere erfahre, isch sit 1 jahr verhüratet, dänn hät
sie t pille abgsetzt und 2 wuche spöter schwanger gsi also es
gits scho au ! zwei anderi sind nach 4 mönet schwanger gsi, alles recht schnell!
dänn gits aber sottig wo 1 jahr brucht händ und es anders päärli wo scho sit 3
jahr dra isch und es jetzt au mit künschtlicher befruchtig probiert

14.10.13 10:41
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich ha zum glück au vor de pille nie pickel gha, aber das isch ja au scho ewig her. ich ghör nur vo allne kolleginne wie viel besser dasses ihne gaht ohni. ich denk es wär schomal a de ziit dasi mal ufhöre mit de hormon. wenn mer jetz no länger würded welle warte mit chind würdi glaub au uf chupferkette umstiige, aber das lohnt sich jetz nüm

14.10.13 10:45
elea 

Re: Bräute 2013

hihi lilly so wetzig! i ha ade hz au Emmer denkt "es regnet sowiso" i go Emmer devo us dassi en pechvogel be! hami de ennerlech scho fest demet abgfonde dasses wird regne und be stondelang omegfahre und ha es schlecht wetter foti Location gsuecht :) und Simsalabim hemmer 2mol perfekts wetter gha! :) hoffe ganz schwer das das in zuekunft so wird witer go :D

i ha em Dezember en Termin bi mere FA nd bim huusarzt und denn wetti das aspreche weg de pille absetzte. ebe i ha Asthma, neme cortison, ond do wetti secher si dass sech mini medis ned negativ chönte of en möglichi Schwangerschaft uswerke. und bes zo denne Termin werdi secher no d pille ne. nach dene Termin weissi nonid wie witer. denke i wird de weder mol met gg rede und froge was er so denkt! aso das johr chöne der secher nonid met enre Schwangerschaft verköndigong rechne vo mer

i kenne au serig gschichte. abgsetzt und em erste Zyklus schwanger. aber ebe de kenni au serig wo bald 3johr dra send..... be gspannt wie eusi gschehct wird verlaufe...

 1 .. 1438 .. 2873 2874 2875 2876 2877 .. 3317 .. 3757
Kollegin   schnell   bearbeitet   einfach   wirklich   Problem   natürli   Hochzit   langsam   irgendwie   himbeer   Zuletzt   Zeremonie   vorallem   eigentli   natürlich   schaffe   richtig   gspannt   eigentlich