| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 144 .. 286 287 288 289 290 .. 2024 .. 3757
05.06.12 08:38
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@ Suee das freu mich für eu! Gratuliere!!! ab wenn chönder ihne? Ich han gester vomene Mitbrrütli rosarot papier abkauft zum d'iladige bastel... fang den mal langsam demit ah... wie viel vorher würdet ihr die fürs zivile abgeh? mier hüüratet am 14.02.2013...

lg Valeria

05.06.12 08:48
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja ize hani nomal en ring übercho....aber het de nüme gha woni ha gha.....
isch würkli doof aber ize hani emu wider eine...

d wohnig isch 4.5 Zimmer wo über 2 stöck verteilt isch (also mit Galerie) fröie mi mega...
@bergeri, cool es pool???
@Valeria, mi fründ abem 1. August und i ha d wohnig in Bern mitde Kolleginne no bis ends september aber de hani gnue zit immer chli loufend züg inezügle;O)hmmm i würd scho so de herbscht mal oder ou so früeh wie möglich wenn dir ds datum scho sicher heit, dass de würkli möglichscht alli chöne und nüt abmache für denn?

05.06.12 09:12
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ohje ohje... die männer hier bei mir sind ganz schön schlimm...

aber zurück zum thema... bin feschd chribelig und weiss afach nöd warum min schadz sine eltere nüt wöt säge =(

05.06.12 09:25
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Valeria: also miar verschicken d'iladiga 3 mönet vorher und denn hens an monet zit zum sich amelda, so wüssen miar sicher 2 mönet vorher wia viel miar sin. i würs so macha.

@suee: woow. tönt guat
Miar hen nocher au a 4.5 zimmer wohnig (also hen jetz shu eini) dia isch ima 2-Fam.Huus und üsera Igang isch separat aber nur uf einem stock, dafür schön grossi rüüm. und an grossa Gartasitzplatz und döt hets an ibauta Pool

@zibesa: sorry, i han in letschter zit nüd mitkriagt. törfi glich no froga um wases goht?

@eltera nüd säga: i han au so eina egal was sini verwandtschaft macht i bin immer z'arsch uf guat dütsch.... hen grad gester wieder krach kha wega dem:

sini eltera hen das johr beidi dr 50. Geb. dr Papa nögscht Wucha und d'Mama im August si machen aber zemma as Fest im August. Jetz het sini Schweh d'Idee kha zum ina as Foti macha loh vu üs 4 (also si mim Fründ und min GG und i) dr Termin isch provisorisch uf da Donschtig gsetzt worda. Gester lütet si ah und frogt wenn miar chönen am Obet. und i han denn gseit i han halt erst am 17.30 firobet bis i dahei bin, duscht han und wieder parat bin isch öppa 7.....das isch ihra natürlich z'spoht well denn kei sunna meh schiint!!!! natürlich bin i jetz wieder dr idiot, well i jo hett chönna luaga, dass i chan früaner firobet macha....aber wenn miar mit ihna öppis wenn abmacha und ihna dia ersta 50 termin nid gön isch kei problem...aber i muass denn immer grad luaga dassi chan früaner firobet macha oder frei neh. und ama samstig chama eba nid well si uu viel weg sin! as isch au am muatertag so gsi, i han 50 restis vorgschlaga wo ma chönnt go essa und keis isch guat gsi. und minem GG isch das eigentlich glich, er will über so sacha nid diskutiara.




****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

06.06.12 09:40
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ suee, super!!!! isch si jetzt in burdorf?

@ zibesa, auso mine het o es zytli bruucht, wüu är dr richtig moment het wöue abwarte.. mir hei denn es touffescht als alass gno, aber zwüsche all dene chlyne pfüderis wo umegsecklet si und kreischt, isch dr moment natürlich o nid würklech passend gsi, bzw. me hätt üs äuä gar nid ghört
denn bini o langsam liecht sürlech worde, wüu är au üsne fründe ersch nach de eltere het wöue bscheid gäh (wasi natürlich o verstah) und i bi sooo kribbelig gsi und hätts doch wöue verzeue.
schlussendlich, und das isch ja dr bescht gsit, het er sini ganzi familie mit eme photo vo üs und eme ganz härzige text per e-mail informiert, süsch wüsste sis äuä itz no nid...
(aber wehe i hätt ihm das vorgschlage per mail )


- 22.06.2013 -

06.06.12 09:47
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@ iiladige... hmmm tip top denn fangi mal nach de Summerferie a bastle und lueg mal wie schnell ich vorwärts chume

@ zibesa han au nöd mitbecho... was wott er nöd sege

@bergeri... ooo das tut mer uu leid ich han am afang imfall au so krach gha mit minere schwögerin aber denn sind sie ich und min GG an Tisch ghokket und hend alles! besproche! hett guet tha!

määädels ich han uf ricardo es hammer kleid für euses Zivile gse... aber ich bin unsicher obi söll oder nöd... was meined ihr...?
http://www.ricardo.ch/kaufen/kleidung-und-accessoires/kleidung-fuer-damen/abendkleidung/groesse-42-46-l-xl-/sale-brautkleid-hochzeitskleid-abendkleid-ballkleid/v/an680717634/
chans ja nöd probiere...

06.06.12 09:54
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja min fründ het afach sim mami no nüt gseit... er het angst das sie meint mer segend zjung...

mhhh ja mir glich au wens sies ersch mit de STD charte erfahre... aber am fritig gömmer ja all zema gu essa.. vilich den?

ahja gueti nachrichte =)

KIRCHE RESERVIERT
PFARRER RESERVIERT

=)

06.06.12 10:05
Valeria01 

Re: Bräute 2013

zibesa wie alt sinder denn?`

ja das mitem esse findi e gueti Idee :)

06.06.12 10:06
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ich 88 er 87

06.06.12 10:06
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Zibesa & MaLu: Mina het mi eigentlich eher drmit überrumplet dass ers sina Eltera gseit het. Miar sin letscht Johr bi üs am Brötla gsi mit sina Eltera und denn seit er usem nüd usa: und jo miar hüroten denn im summer 2013, i wo grad a schluck z'trinka ins muul gnoh han, han mi natürlich grad verschluckt, het nid denkt dass ers grad so schnell seit und dass ers überhaupt an dem obet seit

@Valeria: Also eigentlich hanis uuu guat mit allna und i mag si alli au! As isch nur immer sonas Theater wenn ma öppis will abmacha und wenns z.B. miar nid goht bini grad dr Idiot und kriaga vu allna SMS oder as Tel. aber wenns anderna nid goht wird z'Datum eifach verschoba und as isch kei Problem. Das nervt mi amix eifach. Miar sin jo letscht Dezember mit sina Eltera und dr Schweh in as Berghüttli gloffa bi -20 Grad und i han a Blosaentzündig kha und han gfrogt ob mas nid chön uf as anders wuchaend verschiaba....isch kei 5 Minuta ganga het sini Mama aglütet und üs a Standpauka ghaltet und nocher no sini Schweh und schlussendlich bin eifach wieder i dr Depp gsi....un as nervt mi eifach dass i weg so sacha denn immer krach han mit mim GG obwohl (i finda) i chan jo gär nüd drfür...!!!


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

 1 .. 144 .. 286 287 288 289 290 .. 2024 .. 3757
richtig   irgendwie   gspannt   wirklich   vorallem   eigentlich   natürlich   einfach   Hochzit   Zeremonie   natürli   Kollegin   Problem   himbeer   schnell   langsam   schaffe   Zuletzt   bearbeitet   eigentli