| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1442 .. 2882 2883 2884 2885 2886 .. 3322 .. 3757
14.10.13 14:14
saerli 

Re: Bräute 2013

Jup de ersti Tag wo dMens hesch esch de ersti Zyklustag. Ab denn chasch Täg zelle bes zude fruchtbare Fase, send glaub 12 oder 14 Tag (sofern de Zyklus regelmässig esch ond ned einisch 28 Tag ond den weder 40 Tag oder so )

sComputerli esch sehr zueverlässig. Mer duet emmer am Morge nachem ufstoh messe, die Temperatur registriert sCompüterli grad. Ahand vo de Temperature ond de Zyklustäg, duets usrächne wo im Zyklus mer sech befindet. Mer chönnti dezue no lehre de Schlim zläse. Mer esch das aber scho too much, da gurkt mi a Met de Temperatur ond em Schlim cha mer bi zueverlässiger awändig sehr sicher säge, wenn dass mer fruchtbar esch ond wenn ned.

Ond jo elea, nor bi grüen ohni Rägemäteli. E Kollegin hets bi orange gwagt ond es het grad igschlage! hihi!

So i verloh eu för höt. Be dore, mer händ en Unfall gha am Samstig nach de Hochzit vo minere Fründin. I muess mi nochli erhole.

Grüesslis ond vell Spass bide witere Planige

14.10.13 14:15
Emma13 

Re: Bräute 2013

ahaha bi mir au elea, jede vierte Sunntig am 10ni

ebe gäll het Vor- und Nachteil...

14.10.13 14:15
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ich würd scho au gern chli gnauer wüsse wies funktioniert, macht denn sicher au d familieplanig eifacher wenns sowiit isch.

14.10.13 14:16
elea 

Re: Bräute 2013

ou nei saerli, schlemm denn?
alles oke bi der ond dim gg?

14.10.13 14:18
sonne13 

Re: Bräute 2013

elea, er wott ned strikt keini er hed viel verständnis und er wett au ned, dass ich wäge ihm muess druuf verzichte (das tönt jetzt blöd...). er cha sichs halt irgendwie ned so vorstelle und für ihn wärs au ohni ganz ok
für mich ischs irgendwie au komisch will ich ned demit grächnet ha dass "plötzli" en chinderwunsch uftaucht, aber mir hend vor de hochziit scho drüber greded und mir sind eus bewusst gsii dass sich das cha ändere. mir finded sicher e lösig. ich dänk halt eifach, es isch eifacher wenn beid de wunsch gliichermasse verspüred...
ich lies uf all fäll fliissig mit was ihr so schriibed, so wieni das gseh channi no viel lerne falls es denn doch au no setti aktuell wärde mit babys bi eus

14.10.13 14:18
elea 

Re: Bräute 2013

haha Emma, bi mer schlohts am zischtig am 10ni aube i wines uhrwerch

14.10.13 14:21
elea 

Re: Bräute 2013

sonne dasch aber schön esch er ned strikt gege chind. das geht's jo au. ond wenn den plötzli bide frau glich de babywunsch chont, chas kompliziert werde.... denke Männer het doch generell meh müeh sech das vorzstelle wies met emne Baby wer...
döfi froge wie alt dass du und din gg send sonne? (sorry so frech... )

14.10.13 14:22
himbeer 

Re: Bräute 2013

bi eus isches eher so das ER scho lang würd welle. er hät sogar vor de hochzit gseit "und i de flitterwuche mached mer es baby!" und ich ha denn müesse bremse, haha. er hät eigentlich au mal gseit er wär gern vor 30gi vater, jetz wird er mindestens 35gi sii.

14.10.13 14:25
Canoa 

Re: Bräute 2013

Himbi be eus esch es au so, är seid scho lang so är welli öbe es paar Chend...
aber ech be mer ned secher gseh wägem Reise darum heder gseid es seg okay wenn ech tüed säge wenn mer wend loslegge...

Also ech cha das gar ned säge, es chond denn eifach wenns chond...aber uft Uhrziit chani ned goh...

14.10.13 14:25
sonne13 

Re: Bräute 2013

elea, ich find das jetzt ned so frech, ich ha kei problem mit mim alter, aber wenn me realistisch isch de muess mer ebe scho iigseh, dass es irgendwenn ziit isch zum entscheide ich be 34.5 und mi gg es johr jünger.

 1 .. 1442 .. 2882 2883 2884 2885 2886 .. 3322 .. 3757
bearbeitet   natürli   irgendwie   langsam   richtig   vorallem   Problem   Hochzit   Zuletzt   eigentlich   wirklich   schnell   himbeer   natürlich   gspannt   einfach   eigentli   Zeremonie   Kollegin   schaffe