| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1443 .. 2884 2885 2886 2887 2888 .. 3323 .. 3757
14.10.13 14:35
Nillich 
Re: Bräute 2013

danke saerli fürs erkläre. muss mal no im internet chli meh go nahlese mit dem compüterli. händ ihr s gfühl ihr chönted bi eu im gschäft guet s Pensum reduziere?

14.10.13 14:36
Lilly4 

emma, die 'sorg' han ich ebe au bitz ... mir sind im moment grad chli wegere neue wohnig am luege und es git eifach nüd günschtigs wo au no schön isch ... hmm, mit 200% gahts ja guet, aber wenn ich dänn mal uf 40% abe gahn (wür au no gah) aber mer merkts glaubs scho ... isch ja nöd grad wenig wo dänn fehle wür ! :-/ aber au das wird irgenwie klappe :-) ;)

14.10.13 14:36
sonne13 

ech chönnt e mim job ebe ned reduziere, wasi ziehmli blöd finde. ich wett glaub ned komplett ufhöre mit schaffe...

14.10.13 14:37
Canoa 

Elea ech ha di scho lang welle froge, du hesch doch dim Ma die Tornschuhe desinged ond gschänkt ufs HZ heder fröid gha?

14.10.13 14:37
saerli 

Nillich:
danke saerli fürs erkläre. muss mal no im internet chli meh go nahlese mit dem compüterli. händ ihr s gfühl ihr chönted bi eu im gschäft guet s Pensum reduziere?

Das Ding heisst Lady Comp. Sie send sehr tür, aber es lohnt sech. I chauf mer den so eis... aber jetz bruchis noni :)

14.10.13 14:39
Emma13 

Ja ebe gäll Lilly... s klappet sicher, ich denk halt eifach immer, eusi Eltere hends au gschafft und vor 25 Jahr sind d Löhn nie so guet gsi wie hüt, mär muess wahrschinli eifach chli gezielter luege...

Ich glaub scho, das ich im Gschäft chönt reduziere, ich han det dure recht en guete Job und bi eus hemmer viel Teilziit-Agstellti Mamis, darum hoffi scho dasi 40% wieder chönti cho :)

14.10.13 14:40
dandi78 

aso eg chönt theoretisch guet reduziere. ha meistens nid gnue arbeit für 100%, vo däm här würds goh. aber mini vorgängerin het müesse goh wo si schwanger esch worde. teilzit esch nid akzeptiert worde. vo däm här chani dervo usgoh, dass eg de au wirde müesse goh. tja...

eg möcht aber uf jede fau au witerhin chli schaffe. 40% wäre optimal. evtl. chönti bi mim vorherige arbeitgeber wieder achlopfe. mini ex-chefin het ömu mou so öppis atönt gha. mou luege

14.10.13 14:41
Lilly4 

nillich:
ich wird eh welle wechsle, bin jetzt scho sitem 05 da und es gfallt
mer au scho sit längerem nüm so ... aber vorher wechsle möcht
ich ebe au nöd ... drum no durebisse und hoffe das es dänn mal i
schlaht, dänn wirdi so lang wies halt gaht da bliebe und danach eh
für 1 jahr ussetze ... und ame neue ort im beschte fall mit 30 - 40 %
neu afange ... mal luege wies dänn wüki chund hät aber t
möglichkeit gha da woni jetzt bin z reduziere, min chef möcht
mi unbedingt da phalte und wär sogar bereit öpert z zweits izstelle,
so das ich mini täg chönd ussueche und dä reschte wür dänn vo dä
neue gfüllt werde ... scho mega nett, aber trotzdem reizts mich nachem
neue :-)

14.10.13 14:42
Canoa 

Öb ech chönt reduziere weissi ned...mi Ma wet jo dass ech denn wörd 1-2 oder sogar 3 Johr wörd deheime blibe, aber ech ha chli mühe met dem Gedanke, so keis eigents Gäld ha, esch jo zwar blöd dä Gedanke. Mis Mami hed au scho gseid sie wördi luege vo dem här es wär perfekt chönne 1-2 Täg goz schaffe...aber zerst mou schwanger wärde ond denn witerluege...

14.10.13 14:42
Nillich 

danke saerli. ich duen mi mal informiere. dini Erfahrig zeigt mer scho, dasses guet wer mal mit dere Pilla ufzhöre. Aber ebe.. schwanger werde wetti ebe nonig. drum wer so öpis viellicht gar nöd so schlecht als eränzig zum kondom. ich han ebe au biz angst, dass ich denn mal mis Pensum nöd chan reduziere und ich wür scho gern witerschaffe mit ca 50% wenni denn es baby han.

1 .. 1443 .. 2884 2885 2886 2887 2888 .. 3323 .. 3757
Problem   langsam   gspannt   Zeremonie   richtig   Kollegin   himbeer   eigentli   schaffe   bearbeitet   natürlich   irgendwie   wirklich   schnell   vorallem   eigentlich   natürli   Hochzit   einfach   Zuletzt