| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1444 .. 2885 2886 2887 2888 2889 .. 3323 .. 3757
14.10.13 14:47
sonne13 

Re: Bräute 2013

ich find das irgendwie es leidigs thema, d firma macht gross propaganda mit attraktive arbeitsziitmodäll blabla und je nochdem e weler abteilig dass schaffsch und was für vorgsetzti dass hesch, chasch der das alles irgendwohi striiche! ich finds e sauerei wenni ehrlich be, für was macheds denn die sch... modäll, wenns ned umgsetzt wärded? isch doch alles nur "show" gäge usse, wies umgsetzt wird interessiert keine...

14.10.13 14:51
saerli 

Re: Bräute 2013

@ Nilich

Das verstohni. Pille absetze cha unter em Strich nor guets met sech bringe. dHormon wärde scho sehr unterschätzt, i häts jo sälber au nie glaubt ond ha 15 Johr Pille gno.
sGuete ohni Pille esch ebe au, dass mer sech mol rechtig met em Zyklus usenander setzt, wenn esch was, wenn esch mer fruchtbar, warum springt es Ei, was send Gelbkörper usw... Das esch mer während de Pille alles egal gsi, wells jo "keis Thema" gsi esch.

I ha sGlück, dasi sPensum chan reduziere. dCheffe warte eigentlich nor no druf

14.10.13 14:53
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech ha emmer no t Option mou is "euses" Gschäft goz schaffe ..bzw. wenns denn mou eus ghört...i mim Ma sini Eltere müend au no 10 Johr schaffe, aber sie hend rächt vöu Arbet emmer ond so Marketingzügs mach sowiso scho ech. Aber es esch natürlech de ganz öbis anders aus do ond bezahlig esch au ganz anderst...aber eis nochem andere...

14.10.13 14:53
elea 

Re: Bräute 2013

Emma wegem Geld machi mer eigentli am meischte sorge wie das necheten sell si! me mues sech doch scho recht apasse....


canoa, er het sooo freud gha! ha sin gschmack voll troffe! er het sech mega gfreut! de beni au grad happy gsi :)
s Geld het sech aso voll glohnt! er het mer öbrigens au es gschenlii gmacht. er ladet mi em früehlig i för es verlängers wochenend is Südtirol :)

wegem Pensum reduziere, i mim bruef machts wenig senn wenn me weniger as 60% wörd schaffe... i hoffe de mol dass mi ma cha (=% mache und i &=! da wer ideal.... aber i wet mer nonid zvell gedanke mache wegem Geld soscht nemi no s lebe lang d pille

14.10.13 14:53
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich weisses gar nöd... mini chefin schafft au "nur" 80% und hät 2 kids, drum chönnti mir no vorstelle dass sie vilicht no würd mit sich rede lah. anderersiits hani eigentlich immer gseit, ich würd gern mindestens s erste jahr dihei blibe. ich denk ich muess mer das denn überlegge wenns sowiit isch :-)

14.10.13 14:53
dandi78 

Re: Bräute 2013

oh so cool saerli, dass chasch reduziere. das esch haut scho viel wärt.
e glaube, mini chefin wird nid so freud ha wenn eg denn im fall schwanger bi. mini stell esch bis jetz meistens wieder neu bsetzt worde, wöu d'vorgängerin schwanger gse esch.

14.10.13 14:54
Emma13 

Re: Bräute 2013

Da hesch vollkomme Recht Sonne, das isch ebe leider au chli mini Sorg... wenn ich ganz wür ufhöre, hani s Gfühl dases no viel schwieriger isch wieder mit 40% i'zstiege... kenne wenig Firme wo Teilziitstelle abütet, isch würkli trurig so öpis, debi gäbtis sicher viel Mamis vo gern wieder würed go schaffe... Job-Sharig wär doch ideal, aber doch leider nöd überall möglich...

Ich schaffe eigentli gern und finde es chönti ä gueti Abwechslig si zum "Mami-Job", ich find es bruchts au chli unter di Erwachsene z'cho, usecho, sich z'recht mache etc., das wür mir persönlich chli fehle...

14.10.13 14:57
Canoa 

Re: Bräute 2013

hey super Elea das freut mi mega zghöre...
Ond s Südtirol sell jo super si...

Mer hend au eis Mami wo vo 100% uf 20 % hed chönne abeschrube aber be mer escht Siutation chli anderst ha kei Stv nüt...ond das machts haut schwerig aber mal kucken...

14.10.13 14:58
Nillich 
Re: Bräute 2013

Sonne bin au dinere Meinig. Es isch würklich trurig, dass so viel Firmä gägä usse so Modell apriesed und dänn ide Praxis nöd umdänked. Ich versueche au eis ums ander zneh vorallem will mir ja gar nonig am probiere sind aber irgendwiä mach mer glich scho chli gedanke. ich schaffe au sehr gern und wett aber uf all fäll au mal kind ha. drum isch das scho au bizeli än Zielkonflikt. Aber ebe.. mer muesses so neh wies denn chunt

14.10.13 15:02
elea 

Re: Bräute 2013

jo mer gönd set 5johr Emmer es Südtirol go skifahre und jez hetter gmeint mömer doch mol em sommer go! freu mi mega!

 1 .. 1444 .. 2885 2886 2887 2888 2889 .. 3323 .. 3757
Zuletzt   vorallem   einfach   Problem   Kollegin   himbeer   schnell   wirklich   Zeremonie   schaffe   natürlich   irgendwie   natürli   eigentli   langsam   gspannt   eigentlich   richtig   bearbeitet   Hochzit