Bräute 2013 |
|
1 .. 145 .. 287 288 289 290 291 .. 2024 .. 3757
|
|
|
|
|
06.06.12 11:10
Sueenicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@MaLu ja genau, ir oberstadt z burgdorf;O)
@Valeria woooooooooow das gfalltmer mega guet!!!!!! also i wäri ize so dasis würdi bstelle...emu wens dir ou gad so super gfallt wie mir;O) oder genau bergeri, zeigsches ihre mal was si devo halti??
|
|
|
06.06.12 11:18
Sueenicht registriert
|
Ricardo - Kleid also ich habe auch ein Kleid bei Ricardo bestellt und mir hat es super gepasst...aber ich denke es kommt schon auf den Anbieter darauf an und man dürfte nicht alllllzu enttäuscht sein wenn es nicht das hammer kleid ist, das man erwartet....aber ich denke man kann auch ein super Schnäppchen machen wenn es dann passt....
|
|
|
|
|
|
06.06.12 12:00
zibesanicht registriert
|
ou man =(
mier gads grad mega scheisse und ich fühl mich nöd wohl.. ich han s gfühl ich dränge min schatz mit dem ganze well ich über sin chopf hinweg entscheide han angst daser nacher gar nöd will oder er sgfühl het es sig nid sis fäscht...
händr amel au so gfühl?
weiss nöd wie umgah demit =(
|
|
|
06.06.12 12:16
Stephnicht registriert
|
@ valeria
Wenn ich mi kommentar au dörf drzue geh:
sKleid find ich au mega schön. Aber jetzt weiss ich nid, ob Du Kirchlich hürotisch oder nur Standesamtlich. I dängg mir eifach, das sKeid für Standesamt nid s`Kleid für Kirche söll überträffe. Weisch ob das nid zviel isch für Standesamt. Ich möcht Dir nid z`noch träte, gäll. Aber schön isch es uf jedefall. Das isch halt immer so e Sach mit däm bstelle, entweder me het Glück oder ebbe nid. Aber lieber ebitzli z`gross, den kasch es immer no kli schnidere loh. lg
@zibesa
Ich galub do muesch dr nid all zu grossi sorge mache, will meisstens isch es eso, dass sich dMänner grössteteils us de Vorbereitige drushalte. So isch es emel bi mir. Ich organisier öppis oder ha e Idee, probiers umsetze und sag ihm den was i alles gmacht ha. Er seit jo isch super oder wenns ihm nid passt, den wird er sich scho mälde. Wohl ich muess drzue sage, dass mir wie e àmtliliste gmacht, was er zum mache het und ich. Aber ich würd suscht mol mit Dim GG drüber rede, Ihr miend Euch natürligg scho einig si. Vor allem muess es den jo für beidi Stimme. Es isch Eure Daag! nid dinne und nid sinne elei.
lg
* 30.08.2012 & 01.09.2012 *
|
|
|
|
1 .. 145 .. 287 288 289 290 291 .. 2024 .. 3757
|