| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 145 .. 287 288 289 290 291 .. 2024 .. 3757
06.06.12 10:07
bergeri 

Re: Bräute 2013

@zibesa: min GG isch au 87 und i 90. Und sini Eltera hen gfunda: wird au öppa zit!

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

06.06.12 10:32
Valeria01 

Re: Bräute 2013

mier sind 88 und 83 aber abgseh vom Alter findi es isch jedem selber überlah... ihr werdet eu no oft über sache freue wo eui Eltere nöd guet findet aber das isch halt eifach so... muss ich mier au immer wieder sege :)

@bergeri was meint din GG? chan er nöd mal mit beidne rede?

henders Chleid gseh... bin total unsicher ich finds de hammer aber ich weiss halt au nöd ob miers mini SchwieMU hett welle kaufe..!
was sölli mache?

06.06.12 10:39
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Alter: i finda au as chunnt nid ufs Alter drufah sondern wia jeda selber das will. z.B. bi üs isches so dass miar jetzdenn 7 Johr zemma sin (also ins 8. chömen) und do merkt ma jo schu amol dass ma zemma passt oder nid egal wia alt ma isch...finda i. und wia d'Valeria schu seit, as wird no a huufa sacha geh wo da Eltera nid passt (bi üs isches schu fast bi allem so) und weg dem chama jo nid immer das macha wo si guat finden, isch jo üsers Leba.

@Valeria: Er will über so züg nid diskutiara, as interessiart ihn eigentlich nid. er meint i chäma viel z'schnell verruckt und i söll das eifach ignoriara....aber i chan das nid, as regt mi eifach uf.

z'Chleid chani im gschäft leider nid aluaga, si hen bi üs Ricardo gsperrt. Zeigs ihra doch eifach amol und seg du überleggisch zum das kaufa, denn wird si jo schu säga si hettis wella kaufa und wenn si nüd seid würis kaufa....


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

06.06.12 11:10
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@MaLu
ja genau, ir oberstadt z burgdorf;O)

@Valeria
woooooooooow das gfalltmer mega guet!!!!!!
also i wäri ize so dasis würdi bstelle...emu wens dir ou gad so super gfallt wie mir;O)
oder genau bergeri, zeigsches ihre mal was si devo halti??

06.06.12 11:18
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ricardo - Kleid
also ich habe auch ein Kleid bei Ricardo bestellt und mir hat es super gepasst...aber ich denke es kommt schon auf den Anbieter darauf an und man dürfte nicht alllllzu enttäuscht sein wenn es nicht das hammer kleid ist, das man erwartet....aber ich denke man kann auch ein super Schnäppchen machen wenn es dann passt....

06.06.12 11:21
bergeri 

Re: Bräute 2013

Kleid:

Bei vielen Anbietern kann man ja auch vorbei gehen und anprobieren. Wenn sie nicht all zu weit weg ist würde ich das vorschlagen, das wäre wohl das beste.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

06.06.12 11:37
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ valeria
also i finde z chleid uuuu schön, aber wie di andere scho gschriebe hei, me weiss halt eifach nie und muess sech villecht scho chly druf isteue, dass es de chly enttüschend chönnt si..

@ suee, ah super, denn bisch ja itz im wunschort glandet

- 22.06.2013 -

06.06.12 11:42
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@Kleid Määdels ich han sitzig gha und jetzt natürlich genau de Auktionsschluss verpasst... gurkt mi mega ah! naja ev schaltets nomal eis uf und suscht hani ez es foti wienis wott und chan denn in italie oder in Istanbul au nomal luege... (Krüüzfahrt und Summerferie)
gurkt mi ez scho halt mega ah!

06.06.12 12:00
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ou man =(

mier gads grad mega scheisse und ich fühl mich nöd wohl.. ich han s gfühl ich dränge min schatz mit dem ganze well ich über sin chopf hinweg entscheide han angst daser nacher gar nöd will oder er sgfühl het es sig nid sis fäscht...

händr amel au so gfühl?

weiss nöd wie umgah demit =(

06.06.12 12:16
Steph

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@ valeria

Wenn ich mi kommentar au dörf drzue geh:

sKleid find ich au mega schön. Aber jetzt weiss ich nid, ob Du Kirchlich hürotisch oder nur Standesamtlich.
I dängg mir eifach, das sKeid für Standesamt nid s`Kleid für Kirche söll überträffe.
Weisch ob das nid zviel isch für Standesamt.
Ich möcht Dir nid z`noch träte, gäll. Aber schön isch es uf jedefall. Das isch halt immer so e Sach mit däm bstelle, entweder me het Glück oder ebbe nid. Aber lieber ebitzli z`gross, den kasch es immer no kli schnidere loh.
lg

@zibesa

Ich galub do muesch dr nid all zu grossi sorge mache, will meisstens isch es eso, dass sich dMänner grössteteils us de Vorbereitige drushalte. So isch es emel bi mir.
Ich organisier öppis oder ha e Idee, probiers umsetze und sag ihm den was i alles gmacht ha.
Er seit jo isch super oder wenns ihm nid passt, den wird er sich scho mälde. Wohl ich muess drzue sage, dass mir wie e àmtliliste gmacht, was er zum mache het und ich.
Aber ich würd suscht mol mit Dim GG drüber rede, Ihr miend Euch natürligg scho einig si.
Vor allem muess es den jo für beidi Stimme. Es isch Eure Daag! nid dinne und nid sinne elei.

lg


* 30.08.2012 & 01.09.2012 *

 1 .. 145 .. 287 288 289 290 291 .. 2024 .. 3757
Zuletzt   richtig   schnell   himbeer   wirklich   bearbeitet   natürli   eigentli   Kollegin   eigentlich   langsam   natürlich   Problem   schaffe   gspannt   Hochzit   einfach   Zeremonie   irgendwie   vorallem