| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1447 .. 2892 2893 2894 2895 2896 .. 3327 .. 3757
15.10.13 09:00
dandi78 

Re: Bräute 2013

be eus gsehts öppe glich us himbeer
eg ha aber scho usgmischtet und ha immer no vöu zvöu föteli...

15.10.13 09:00
sonne13 

Re: Bräute 2013

oh cool dandi! das wäg de viele föteli könni - ich hätt no es fotibuech z mache vo de sommerferie, aber das stinkt mer... viel z viel, und d hochziitsföteli dunked mi im momänt eifach spannender

ich nimme s rezäpt au gärn vo de canoa, mir spielts eigentli kei rolle

15.10.13 09:00
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme!

schön Emma, freut mi dass ehr euches Album hend!! ;) chamer rechtig vorstelle wie oft du das echt scho agluegt hesch ;)

sonne hend ehr de stick nonid becho? mer hend ne letscht Woche becho...
guet ehr werdet natürli auä 5mol so vell föteli ha als mehr

gester hemmer d chärtli gmacht und bstellt womer de lüt wend shcicke wo ned iglade gsi send zode hz und wo zom teil au nonid wössed dass mer ghürote hend. ha u freud... de hemmer au grad e liste gmacht met allne Adresse vo denne lüt. en mortzt büetz! ;)
s ziil för höt esch das mer d dankes chärtli mache und bstelle... mer hends jez bi vistaprint bstellt. ha det noni bstellt, aber si hend mi vom Format und de möglichkeite zor eigete gsalltig am meischte öberzügt ;)

nor no churz zo eusem pille Thema vo gester... froget mi ned wiso aber ergendwie beni gester zobe bi YouTube bimene geburtsvideo glandet! Mädels, ohni wetz.... wenn ehr je chender wend, lueget so öpis nie!

15.10.13 09:03
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha elea, ich ha mal sone phase gha wo d kollegin schwanger gsi isch und ha es paar gluegt... ich hoff ich vergiss die bilder wieder bis ich schwanger bin ;-)

15.10.13 09:04
sonne13 

Re: Bräute 2013

dandi, wo isch denn dini region gnau? bi bis jetzt z olte gange...

elea, das isch jo fies *gaaaaaaaaaaaaanz böse guck*!!!!! wieso hend mer ne noni und du scho?!? das isch jo gömein mir sind doch früehner gsii!!!!! hihi, kei ahnig wieso mer de noni hend, mir wetted scho lang d chärtli mache aber mir hend jetzt scho es ziitli nüd meh ghört hend ihr au es fotibuech wo ihr überchömed? ihr hend secher meh föteli, mer hend fascht chli wenig ziit gha zum fötele, leider...

15.10.13 09:05
dandi78 

Re: Bräute 2013

ou nei, elea... das wirdi definitiv nid mache!

aber wüsst der was? eg be geschter is migros go folsäure chaufe

15.10.13 09:07
dandi78 

Re: Bräute 2013

ha ha sonne, das esch jo der burner! dä won eg meine esch im trimbach, das esch jo grad näbe olten. aso eg go zum dr. scott und eg finde ihn tip top. er esch sehr e ruhige und seit nid so vöu. aber wenn me ihn öppis frogt git er eim scho uskunft.

15.10.13 09:12
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich ha eignetlich welle wechsle will mine sini praxis übergeh hät. aber die neu wo mer empfohle worde isch nimmt kei neui patiente meh uf. jetz gangi halt hüt namal i die alt praxis zum neue dokter...

15.10.13 09:18
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ou das esch emmer en Seich, also wenn ech en FA Termin ha muessi leider au vom schaffe us 1h fahre bisi det be, aber es esch okay. Es esch haut no schwär öbert neus zsueche...

Elea lueg ned so züg...das macht eim nome Angst.

Eusi Tätschmeisterin esch Psychologin ond Mami ond sie hed mim Ma ganz klar gseid, los bi de Gebort gang ned vore go luege, lachs loh si...Sie heig au scho vo Manne ghört wo nocher hend müesse zum Psycholog wäge dem!

15.10.13 09:20
himbeer 

Re: Bräute 2013

das hani au scho ghört.

ja ich ha denkt ich gang jetz halt namal det id kontrolle und denn hani nachher wieder chli ziit zum en neue sueche. oder ich blib grad det, chunnt au nöd so drufah. ich ha eigentlich nur welle wechsle will ich inere klinik schaffe und en arzt ha welle wo au det geburte begleitet. ich weiss nöd öb de jetz das würd mache. aber ich frögen hüt eifach mal.

 1 .. 1447 .. 2892 2893 2894 2895 2896 .. 3327 .. 3757
Hochzit   gspannt   richtig   natürlich   schaffe   natürli   schnell   irgendwie   bearbeitet   eigentli   wirklich   einfach   Kollegin   Problem   himbeer   Zuletzt   eigentlich   langsam   vorallem   Zeremonie