| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1448 .. 2893 2894 2895 2896 2897 .. 3327 .. 3757
15.10.13 09:22
dandi78 

Re: Bräute 2013

chasch jo mou luege himbeer, wie der neu arzt esch. velich esch er jo gar nid schlächt.

eg be vorhär binere frau gse wo mer gar nid passt het. die esch mega altmodisch gse und eg ha zu dere zit e zischte gha, wo me hätt söue operiere. sie het das eifach nid wöue mache, obwohl eg ständig schmärze gha ha. de beni zum neue FA gange und die hei mi grad im spital agmäldet.
be aso mega froh dass eg dört gwächslet ha.

15.10.13 09:24
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich denk de neu wird scho guet sii, ich hett eifach welle wechsle weg dem geburtsdings. ich mein wenni scho inere klinik schaffe würds no sinn mache wenni denn au grad det anegang. aber eigentlich chuntns glaub nöd so drufah. usser halt wenni mal schwanger bi isches chli blöd will de relativ wiit weg isch vom büro. da wär eine i de stadt chli agnehmer. wobii so viel untersuechige hät mer im idealfall ja nöd, oder?

15.10.13 09:27
elea 

Re: Bräute 2013

haha i hets wörkli ned döfe luege! die belder hend sech i mi chopf brönnt!
hihi canoa, so gschechte keni au. bi minere cousine het de Arzt de papi grüeft ond gseit er sell cho luege. ond er seit er wird nie vergesse wie en babychopf det bi sinere frau usegluegt het!
i schwöre i wet ned dass mi gg das gseht! de chetti as chopfteil vom bett

sonne, mer hend total 330 bilder (aso vom ganze tag). do geht's halt ned soo vell zom bearbeite. ond de falko het au gseit dor da, dass mer nor 18lüt gsi send, hetter d bilder vell schneller selektiert. wells eifach esch zom luege obd all 18 ofemne bild hesch as wend bi 100 muesch luege.
mer hend öpe 2woche nach de hochzit s mail becho metem Passwort zode Galerie und de womer vode flittis hai cho send esch de stick em briefchaschte gsi!
nei ebe i denke dorom hemmers scho well eusi chlii hochzit natürli weniger bilder und weniger zum bearbeite ge het,das er eifach schneller fertig worde esch...
das chunt secher gli! vode online Galerie chaschs jo aber au scho abelade oder ned?
de chönte der jo glich scho avo met de dankeschärtli?

15.10.13 09:28
dandi78 

Re: Bräute 2013

du meinsch wenn me schwanger esch himbeer? e glaubes au nid. e dänke so vier bis föif mou während der schwangerschaft... be aber do nid sicher.

15.10.13 09:29
sonne13 

Re: Bräute 2013

danke dandi! das glaubsch jetzt ned, luut ihrem brief schafft mini FA neu no es bitzli e de praxis vom dr. scott in trimbach!!!! aber ich vermuete, irgendwenn hört sie denn definitiv ganz uuf, und de channi au jetzt grad wächsle... sie hed ebe bis jetzt scho nur a gwüsse täg gschaffet und terminfindig isch immer chli müehsam gsii. jetzt schafft sie denn no weniger, das wird sicher ned eifacher... ha jetzt mol no vo de kollegin eine empfohle öbercho, dä wär grad em nochberdorf...

15.10.13 09:30
dandi78 

Re: Bräute 2013

dörfi froge be wäm dass du de bis jetz gsi besch sonne?

15.10.13 09:32
himbeer 

Re: Bräute 2013

@ dandi: ja genau. ich hett halt au welle wechsle wägem weg. aber eigentlich sötti mir nonig soviel gedanke mache, mir fanged ja nonig mal ah :-)

15.10.13 09:33
dandi78 

Re: Bräute 2013

hi hi hi... e gueti vorbereitig esch doch alles himbeer

15.10.13 09:34
sonne13 

Re: Bräute 2013

elea, ich has welle abelade vode onlinegallerie, aber es isch ned gange... ich glaub ich be z blöd demfall... also s passwort für d onlinegallerie hend mer 2 wuche noch em hochziit übercho. das heisst jo eigentli, dass är fertig isch, oder ned? jenu, ich chumm ned druus. irgendwenn wird de scho öppis cho. würd eifach gärn d chärtli mache... falls mer en tip hesch wieni die bildli abeglade bechumm wäri dankbar

15.10.13 09:36
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich bi leider chli en kontrollfreak :-)

 1 .. 1448 .. 2893 2894 2895 2896 2897 .. 3327 .. 3757
schaffe   langsam   eigentli   eigentlich   Hochzit   himbeer   vorallem   wirklich   Problem   Zuletzt   natürli   natürlich   Zeremonie   irgendwie   bearbeitet   gspannt   Kollegin   einfach   schnell   richtig