| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 145 .. 288 289 290 291 292 .. 2025 .. 3757
06.06.12 13:19
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hallöchen mitenand

Ich meld mi doch au wedermal

@de Eltere säge: Also, mer hends minere Familie relativ schnell gseit, well ich gwüsst han, dass sie sich sehr drüber werdet freue. Bi sine Eltere hend mer bei chli "Angst" gha und hend chli lenger gwartet. Es sind zwar sehr liebi und mer hends au mega guet mit ihne, aber mir sind eus glich ned sicher gsii, wies reagieret. Es isch denn au ned so toll ufgno worde, aber ich bi froh gsi, hend mers gseit und mitlerwiile freuet sie sich glaubs au. Mer redet zwar ned wüki über d Hochziit Aber ich dänke, säge werdet ihrs irgendeinisch müsse Und wegem Alter find ich, spillts ke Rolle. Und wie lang mer zäme isch au ned.. Well schlussendlich hesch leider eh nie e Garantie für "bis dass der Tod euch scheidet"....
Ich han au 88 und er 84. Und ich dänke, denn sind mer nöchst Jahr 25 und 29 und sit zäh Jahr zäme. Und das passt für eus und das isch d Hauptsach

Och Valeria, esch esch dis Chleid nüm dine und ich has nüm gseh. Cha drum min Sänf ned dezue geh

@zibesa: Ich denke au, dass du dir ke Stress musch mache. Mer hend gseit, mer wend so früeh afe plane, dass mer ebe gnau kei Stress hend.. Und ihr hüratet ja am gliche Tag wie mer und mer hend würkli no vell Ziit Und ich würd au chli mit dim Fründ rede, was er sich so vorstellt... Mer machets so, dass mir über es Thema redet und säget, was mer eus vorstellet, denn suech ich das use und zeig ihm, was mer am beste gfallt und wenn er das au so gseht, denn reserviere mir das. Und all 6 - 8 Wuche öpis neus... Denn simmer fertig bis im Juni und hend denn en Monet Ziit zum Relaxe


So, es Mega-Sorry, dass min Text so ewigs lang isch worde!!!





Verliebt 05.01.04.. Verlobt 10.09.11.. Verheiratet 13.07.13

Zuletzt bearbeitet am 06.06.12 13:30

06.06.12 13:22
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ zibesa, auso zum einte isches sicher so, dass es mehreri männer git, wo e grosse teil vo de vorbereitige ihrne froue überlöh und sich nid usgschlosse füehle.. wenn du aber angst hesch, das chönnti gliich dr fall si, denn red doch mau mit ihm?
bi üs isches chly ähnlech wie bir snet, mir si no nid wahnsinnig wyt, aber mir hei o no zyt. da mi schatz itz sicher di nächste paar mönet praktisch nie meh daheim isch, hei mir mau so chly üses hochzyts"thema", farbe etc überleit,, das i itz o chly allei uf idee-suechi cha und ihm denn d ergebnis vo däm cha zeige, damit mir zäme chöi entscheide..

06.06.12 13:24
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

sproblem isch afach, dass die location doch sehr beliebt isch und au würki früeh usbuechet sind, euse termin isch gnau offe well es paar abgsprunge isch und ich find es provisorischs reserviere isch äml nöd schlimm so simmer uf de sichere siite und chend immerno nei säge...

aber ich han mit ihm gredet es isch guet..

und ja ich bin früeh dra,,. aber wenn afach mal poste kirche, apero, esse und musik planet isch das sind au die wo vil kostet de chamer das scho ma abbueche und sich no ufe rest konzentriere...

vo dem her gsehn ich überhaupt nöd, warum ich sell chill down mache...

06.06.12 13:27
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

und dezue chunt afach no, dass mer münd chi fürschi mache, well mini cousine, und min cousin und die ander cousine au negsch jahr hüratet und den gsehnds grad das den gar nid müend wele =)

06.06.12 13:29
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

@Zibesa: Aso ich han das föllig ned bös gmeint, hoffe hesches au ned grad so verstande. Ich meine nur mer hend no über es Jahr Ziit und d Location und s Ässe findi guet, wennd das scho reserviersch, wenner wüsset was. Aber eifach bi de anderne Sache.. Aber schlussändlich münd ihr natürlich selber entscheide, wenn ihr was planet und reservieret. Ich dänke eifach, dass ihrs ebe zäme entscheidet, ned dass sich din GG usgschlosse fühlt. Das isch ebe emene Kollegepäärli so gange nur umgekehrt. Er het eifach alles reserviert, wo ihm gfalle het und sogar s Ässe sälber entschiede und dass het en Mega Krach geh bi dene beidne.....


Verliebt 05.01.04.. Verlobt 10.09.11.. Verheiratet 13.07.13

06.06.12 13:35
MaLu 

Re: Bräute 2013

du hesch mi äuä falsch verstande.. i ha gmeint, du söusch di nid lah stresse.. :) und nid du söusch nid scho vorbereite

06.06.12 13:41
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

nei ich möcht denk scho au gruie sobald afach mal de gross brocke gmacht isch.. den ishs mer eich chi gliich mitem chleid und all dem glump chani warte... ich wett afach das wo s fest chönt störe oder gar beiträchtige gmacht ha bevor ois öper was wegschnappet

06.06.12 14:02
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Guet, denn hemmer ja s Gliche gmeint

Mer hend au d Location und de Caterer und sobald mer chönd, no de Termin für s Standesamt. Und d Iladige simmer no am bastle und alles wo Deko oder so abelangt, machemer de nöchst Jahr.. Usserd s Chleid, das wir de Herbst gmacht, wenn wieder Usverchauf isch

Bi ebe grad mega truurig... Mer hend euses Traum Standesamt scho lang im Aug gha und ez het ,er d Gmeint es Mail gmacht und am 13.07. findet kei Trauuige statt... Schisst mi grad mega ah, well das so perfekt passt hätti... Ez mümer wiiterluege und ich hoffe, dass mer no was schöns findet





Verliebt 05.01.04.. Verlobt 10.09.11.. Verheiratet 13.07.13

06.06.12 14:06
Lula 

Re: Bräute 2013

Hoi Mädels

@Suee: Gratuliere öich zu öichere Wohnig! Tönt schön, mit Dachterasse... Gits Fotos?

@bergeri: Das chunnt sicher guet, i gloube dra...
Das mit dr Schwierige Familie kenni, mir hei gäng öbe Stres mit sire Schwoscht u am Friede zlieb, darf me haut aube nit zviu sägä, si isch schliesslech dr Liebling vor Familie, u zum Teil sehr egoistisch...
Aber i weiss was de meinsch, mit am Theater, u wenn dr eifach dr Kontakt mau chli ischränket? Viellech isch ja das e Lösig?
Aber Dine isch ja cool, eifach so mau schnäu... "Ah ja, mir hürote de..."

@zibesa: Aso Din Schatz wott sine Eutere nit sägä, dass Dir nächscht hürotet? Wieso de nit, isch doch schön Gits nit ä Geburi oder süsch äs Feschtli wo drs chöntet säge? U süsch chöit dr ja e gmüetleche Obe mit beidne Eutere u de Gschwüschterti u Groseltere u nes so sägä, zum Bispil mit are Turte wo nes Hochzytspaar drufe isch, u derte drufe steit de öiches Datum... Oder Dir säget se ne am ässe... Chöi ja evtl ou mit am Resti gugge, ob Dir zum Dessert was speziells chönntet mache?
Du hesch gmeint, Du hesch aube es schlächts Gfüehl, red doch mau mit Dimm GG drüber, viellech geits ihm ja glich, wüu er weniger macht, u viellech isch er ja mega froh. I schlah ihm ou hie u da öbis vor, u i weiss, das es säubscht, wenns offiziel isch ig smeischte vor Planig wirde übernäh... Ishc haut eifach nit so sis...
Hihi, ha doch chli müesse grinse, ha nämli Angst das plötzli öber chunnt, u seit das si nächscht Hürote... u das wetti nit... Vorauem da sini Schwoscht mau gmeint het, hürote wäri öbis... U drum, fündis schön, wenn mrs chönti offiziell mache, u dEggpünkt fixiere...

@Valerie: hürotet Dir nöime "nume" zivil? Wüu wenn nit, Di wo chöme wüsses ja sicher scho, u de chöntisch'se ja ar Whynachte verteile? U süsch würdi se ou so 4-5 Mönet vorher verteile?
Leider hani Dis Kleid nüme chöne ga luege...

@Alter: Si irgendwie no viu 88erli da inne

@snet: Du bisch ja ächt relaxt mit Dire Planig... I hätti haut gärn dEggpünkt wie Resti, DJ, Kirche u Pfarrer, u Fotograf fixiert, dr räschte chöi mr närne guet no chli lah si...

@Sterndli: isch jo no krass, bi Dim Kollegepärli... I ha ja ou scho Vorstelligi, wie dies oder jenes chenntli si, aber so wit gieng i nit
U de ne freii Trouuig? Oder isch das nüt?


Sorry, isch gad chli sehr läng worde






*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

06.06.12 14:07
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Valeria: miar sin jo letscht johr in izmir gsi mir MSC und döt hani uuu viel läda gseh mit wunderschöna günstiga HZ-Kleider. Viellicht findsch döt jo öppis.

@zibesa: also bi üs isches au so, dass i fast alles macha, er hilft bastla und so aber d'Idea hola i und schlons ihm vor. Also miar hen jo au wella üseri Eckpünkt reserviara und nocher langsam agoh. und miar hen jetz Fotograf, Musik, Restaurant und Krüzfahrt definitiv reserviart und löns jetz ruahig agoh. hen dia letschta 6 Wucha nüdmeh gmacht. I verstohn, dass du dia Eckpfiler au ha wit bevor mit relaxa afohsch.







****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

 1 .. 145 .. 288 289 290 291 292 .. 2025 .. 3757
Hochzit   natürli   Zuletzt   gspannt   Kollegin   Zeremonie   vorallem   eigentlich   schaffe   einfach   natürlich   schnell   richtig   eigentli   irgendwie   himbeer   wirklich   langsam   bearbeitet   Problem