| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1454 .. 2906 2907 2908 2909 2910 .. 3334 .. 3757
21.10.13 09:26
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hallihallo niemert ome höt?

21.10.13 09:27
himbeer 

Re: Bräute 2013

iiich bin da!

21.10.13 09:28
sonne13 

Re: Bräute 2013

be au chli do

21.10.13 09:34
Canoa 

Re: Bräute 2013

hallo ehr zwöi

gohts euch guet?

Ech ha es verlängerets Weekend gha aber ech plange scho ufs nöchste...
Mer hend am nöchste Samstig eusi Häufer vom HZ-Apéro iglade. Werd secher e lostegi Rondi. Sie hend eus äbe ehri Ziit gschänkt ufs HZ, debi hemer ehne doch öbis welle gäh darum möchemer jetzt es Ässe...

21.10.13 09:38
himbeer 

Re: Bräute 2013

hihi mir laded nächst wuchenend eusi eltere ih zum wild esse, au so als dank no für d hochzit :-)
euses weekend isch sehr schön gsi. chli usgang, chli umeligge, bilduswahl fürs album händ mer chöne mache und eusi terrasse isch winterfest. ziemlich erfolgriich würd ich säge :-)

21.10.13 09:45
Canoa 

Re: Bräute 2013

De Baukon hani au no chorz grumet aber t Pflanze hani no ned i Chäller gstöut ha dänkt esch nochli zwarm...

Be no am Babytäfeli mole deheime, grad drü beni am mache...=)

21.10.13 09:47
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Mir hend au es super Weekend gah, am Fritig hemmer s Dankesesse mite TZ gah, sind fein go esse und denn zäme in Usgang, isch uu luschtig gsi, allne hemmer no en chline Brief gschriebe und es Gschänkli gmacht, sie hend mega Freud gah :)

Und e chlises Fotialbum für eusi Eltere hani au gmacht... denn wär das Projekt au mal abgschlosse, jetz fehlt nur no s Video, freumi scho wenn das denn mal chunt :)

21.10.13 09:54
himbeer 

Re: Bräute 2013

hihi, chlini album für d eltere händ mer au no welle mache. aber eusi fotografin hät gmeint es gäb no e überraschig zum album dezue. sie well eus nöd säge was aber es wärno es schöns wiehnachtsgschänk. drum händ mer denkt mir wartet mal no mit dene album.

ich ha nur no e gardenia verusse, aber für die isches jetz no gnueg warm det. die nimmi denn später id wohnig ine. ah hüt abig hani no gross wösch, glette und zämelegge staht ah. und de cheller sötti au mal no miste und ufruume, det staht alles hochzitszügs no drin.

21.10.13 10:06
sonne13 

Re: Bräute 2013

hui, ihr sind jo flissig gsii!

mir hend au es schöns wucheänd gha, de samstig isch jo sooo schön gsii, de mer hend au terasse ufgruumt und in winterschlof gleid

ich ha no huufewiis anderi sache gmacht, halt ufgruumt usw. ich sett dringend mis büro ufruume und mischte, de chleiderschrank usmischte und uf winter umruume usw. aber für das heds nümm glängt, will mer no iiglade gsii sind.

ich hätt wirkli einiges z mache deheim - würd am liebschte eifach hei goh! fotibuech isch au no es thema, denn wetti jo no sälber en chliini diashow mache mit de föteli... ebe, ich wüsst 1000 sache woni (sehr gärn!!!) würd mache, aber für das müessti mindeschtens e wuche frei ha

findes toll dass ihr die lüüt no iiladed canoa! mir wetted eusi tz denn au no iilade, aber mer warted jetzt no will de tz momentan viel um d ohre hed. frog mi ob mir ihne selled es chliises fotibuech schänke oder ned. weiss gar ned ob die das denn aalueged - ich mein, isch jo ned ihres hochziit mini mam hed scho eis bstellt bi mir - also so eis muess sie denn ha hed sie gfunde debii hend mer sälber no keis

21.10.13 10:09
sonne13 

Re: Bräute 2013

ah canoa: was nimmsch du für farb für die täfeli? bi mir stöhnd au wieder 2 aa... letscht mol hani nor farb för de name bruucht, und die im do-it hend mi voll schlächt berote

 1 .. 1454 .. 2906 2907 2908 2909 2910 .. 3334 .. 3757
Kollegin   wirklich   natürli   vorallem   Hochzit   langsam   natürlich   irgendwie   schaffe   Problem   eigentlich   richtig   bearbeitet   Zuletzt   himbeer   eigentli   Zeremonie   gspannt   schnell   einfach