| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1458 .. 2913 2914 2915 2916 2917 .. 3337 .. 3757
22.10.13 13:29
Canoa 

Re: Bräute 2013

ha chli sehr spot zmorge gässe darum hani müesse warte

22.10.13 13:51
dandi78 

Re: Bräute 2013

Das duet mir leid Canoa, dass das mit eurem TZ nid so klappt het. Esch jo würklech mega schad! Eusi Tätschmeister si zum Glück super gse und sehr hilfsbereit. Mir sötte sie ebe ändlich mou zum ässe ilade und ihne s'gschenk übergeh. Mir hei ihne jetz jewils e Smartbox kauft wo sie chöi z'zwöite go ässe. Da ihri Partner au sehr vöu gmacht hei für eusers Hochzit hei mir das grad passend gfunde.

22.10.13 13:57
Canoa 

Re: Bräute 2013

Eusi Tätschis hends au super gmacht...wörd niehme anderi welle! =)
Es esch jo zum GLöck nome eine gseh wo us de Reihe tanzed hed...

Mer wörded au gärn eusi Tätschis ilade zum go ässe aus Dankeschön...
Met minere TZ goni go Wellnesse, sie hed sech das so gwönscht! =)
Ond do ech ehre metem Osslandufenhalt au sehr häufe tue met organsiere wet sie keis eigentlechs Gschänk...lieber met mer Ziit verbrenge! =)

22.10.13 14:01
dandi78 

Re: Bräute 2013

Das fendi schön Canoa. Zit mitenand verbringe esch haut immer no öppis vom schönschte!
Be eus esch jo der TZ vo mim Ma au grad Tätschmeister gse. Und eg ha mini Schwöschter als TZ gha. Sie het aber eigentlich nüt müesse mache, usser öppe mou mi Brutstruss hebe und Gschänkli entgägenäh zäme mit de TZ. Dorum schänki ihre nüt speziells. Das het sie bi ihrem Hochzit au so gmacht gha. Fendi au ok. Aber eusi Tätschmeister hei würklech sehr vöu organisiert und vöu Arbet gha. Das muess scho honoriert wärde!

22.10.13 14:07
Canoa 

Re: Bräute 2013

Eusi TZ hends werklech hammermässig gmacht nome fendis ergendwie doof wemer ehne im gliche Rahme wie sie eus es HZ Gschänk gäh hend retourniere tüend...

Dandi hend ehr denn au no es Gschänk becho?

22.10.13 14:10
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo zäme! da lauft ja wieder chli meh als i de letzte täg :-)

eusi dankeschärtli sind scho acho, mir händs au bi smartphoto gmacht. bi mega zfriede! jetz müend mers nur no schribe am weekend... das wird ja au öpis werde.

22.10.13 14:13
dandi78 

Re: Bräute 2013

Canoa: mir hei vo eusne Tätschmeister nüt me übercho. Sie hei aber ziemlich grossi Uslage gha, das weisi. Die Smartbox wo mir kauft hei choschtet 150.-. Eg finde das es agmässnigs Gschänk, wöu si hei nid nur viel Geld usgeh sondern au sehr vöu Zit investiert. Dorum eschs eus das wärt.

22.10.13 14:15
Canoa 

Re: Bräute 2013

eusi TZ hend eus es Gschänk gäh, sie hend aber kei Uslage gha, do eusi Gäscht vo säuber met Onderhautig cho send. Darum fendis chli doof wemer ehne au es Gschänk gänd i dem Rahme wo sie eus gschänkt hend...das wärs mer au wärt...aber esch haut eifach chli en doofi Situation

Himbi super, vöu spass bem schriebe am Weekend

ech gloube ech be öbe die henderletscht met de Dankeschärtli

22.10.13 14:16
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir händ vo eusne tätschis jewils no en biitrag ad flitterwuche übercho. plus euse TZ hät das whiskeyset zahlt und für eus id schwiz importiert. mini tz hät es neus kleid kauft demits zu de bridesmaids passt etc... ich denk die händ beid scho no einiges a uslage gha. drum hät mini tz es armband vo pandora übercho als dankesgschänk und eusem TZ händ mer e whiskeykaraffe kauft und beschrifte lah.

22.10.13 14:18
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah was, ich ha im summer es chärtli übercho vonere hochzit letzt winter :-)

mir schaffed wahrschinli au nöd all das weekend. sind sicher 70 stuck.

 1 .. 1458 .. 2913 2914 2915 2916 2917 .. 3337 .. 3757
schaffe   wirklich   Hochzit   Kollegin   Zeremonie   natürli   eigentlich   bearbeitet   irgendwie   richtig   schnell   natürlich   langsam   Problem   einfach   himbeer   eigentli   Zuletzt   gspannt   vorallem