| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1459 .. 2915 2916 2917 2918 2919 .. 3338 .. 3757
23.10.13 08:44
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mi Ma hed gester gmeint är müessi schaffe am Samstig!!! Das heisst s Vorbereite vom Ässe för eusi HZ Apérohäufer blibt a mer hange!!!

uhhh de eint Chef esch grad zstörme cho...ech muess grad vou gas gäh bis spöter...

23.10.13 08:46
elea 

gg esch en mega Technik Freak ond dorom schenk er mer Emmer Technik züg zom geburi! netbook, pulsuhr ond all so spelereie. esch zwar cool, aber jez beni guet ideckt met Technik drom hani ehm gseit i wönsche mer en schöne tag met ehm. ond bes gester escher am rotiere gsi aber anschinend heter jez en Idee gha

ou sonne du dusch emmerno jogge bi eder chälti? du beshc min Held!
em früehlig / sommer beni so stolz gsi welli wörkli ha chöne 3mol die Woche jogge dorrezieh. aber set mer vode ferie zrog send esch mini Motivation am aaaaarsch

das hesch för neui bastel Idee?

23.10.13 08:51
dandi78 

guete morge zäme

hey so schön elea, en überraschig! cool, das wird sicher super. vo allem söu jo s'wätter au toll si am samschtig.

mir göi am samschtig go swiss indoors luege uf basel. freue mi eigentlich no, aber esch chli doof, dass es so schöns wätter esch. dört si mer der ganz tag dinne. und jetz wo no der wawrinka und der ander schwizer usegheit si, hoffe mer natürlich ufe federer im final. süsch eschs de chli doof...

23.10.13 08:55
elea 

ha de wetter bricht gar nonid gseh dandi! das tönt jo cool! ich be nonie amene Tennis match gsi! das wird secher u lässig! vorallem geht's doch a so sportaläss Emmer Hotdog und so feins züg

23.10.13 09:02
dandi78 

mou luege elea, eg be gspannt druf. be bis jetz "erscht" afe a de us open gse. und das esch der hammer gse. die ganz stimmig dört esch gewaltig und vor allem hei mir s'glück gha und hei der federer gse spiele.

23.10.13 09:12
sonne13 

elea, mine inner sauhund wo mi wott vom jogge abhalte bället au immer lüüter, je chürzer täg und je chälter und grauer s wätter. aber ech zieh's eigentli immer dure, egal ob -15 grad oder + 30. tue alle eifach distanze und s tempo aapasse ich dänk denn eifach, besser es bitzli als gar nüd und gönn mer wenni hei chume es bad und e heissi schoggi

ech ha ebe welle de gladne gäscht no es par föteli zu de chärtli legge, aber die hani natürli noni bstellt und ech muess jetzt zerscht no usesueche usw. ha de dänkt, ich chönnt jo allne so en chliine fotiflip baschtle unds grad mit eme wiehnachtschärtli verbinde. ich ha jo d menücharte au so chli wie es "büechli" gmacht gha und de chönnt ich das wieder ufnäh... mol luege ob das was wird. mir fählt eifach s kreative im momänt und ech hätt loscht ergendöppis so z fuuschte...

canoa, mine maa schaffet au am samstig...
by the way: mir hends doch mol vo hushalt gha und dass es eusne gg z.t. ned in sinn chunnt, bettwösch wächsle usw. mine gg hed bettwösch gwäsche - er hed sooo viel weichspüehler drii do, es haut di sogar noch ere woche no um wenn nor is zimmer ine chunnsch

23.10.13 09:23
dandi78 

ha ha ha sonne... dä esch guet!

das hätt mim ma au chönne passiere

23.10.13 09:26
apple-pie 

Guten morgen Mädels!

@sonne:
Ich hoffe dein Tag wendet sich noch dem Gutem zu!
Hehe, das ist ja süss mit deinem GG und der Bettwäsche!
Mein Schatz liebt Wäsche machen, selbst das lästige zusammenlegen der Kleidung!

@elea
Wie schön, von deinem GG! Bin ja mal gespannt was er für dich plant!
Das mit der fehlenden Motivation kenne ich nur zu gut. Ich war früher absolut Sportsüchtig und jetzte bin ich nur noch Esssüchtig Manchmal könnt ich mir selber in den Hintern treten.
2 Wochen vor dem positiven SSt, bin ich jeden Abend Fahrrad gefahren, ich denke das werde ich wenn unser Krümel da ist wieder machen!

@valey
Ich wäre heute morgen auch am liebsten im Bett geblieben.

@me
Heute vor einem Jahr hat mein Schatz mir zum ersten mal "Ich liebe Dich!" gesagt!

Und morgen haben wir unser 1 jähriges

23.10.13 09:28
dandi78 

oh so schön apple wünsche euch morgen einen wunderschönen tag. feiert schön

23.10.13 09:39
elea 

wow dandi du besch ade us open gsi! stell i mer mega ufregend vor? send du ond gg den eifach bez Tennis fans oder spele der au selber?

gopf sonne du hesch recht! i muss mi au weder ufraffe zom go jogge. aber ebe wens donkel esch brengi mis födle eifach ned ofe

di ma het bettwösch gwesche? hammer! min gg weiss ned mol was weichspühler esch
i schecke mine mol id lehr zo dim!!!

haha apple! du dröcksch es perfekt us: vo Sport zu ess söchtig! so chönt me mech momentan au beschribe ;)
wönsch der e schöne johres tag morn! hender öpis speziells planet?

1 .. 1459 .. 2915 2916 2917 2918 2919 .. 3338 .. 3757
gspannt   irgendwie   langsam   Problem   eigentlich   Hochzit   Zuletzt   Kollegin   schnell   bearbeitet   richtig   natürlich   schaffe   natürli   himbeer   einfach   eigentli   Zeremonie   wirklich   vorallem