| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1463 .. 2924 2925 2926 2927 2928 .. 3343 .. 3757
25.10.13 07:28
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Guete Morge mitenand!

Ich meld mi au wieder mal, ha frei und grad ächli Ziit bevor mis volle Programm für hüt ahfangt. Uuuuund: innere Wuche gömer endlich endlich id Flittis Mir freuet ois so HAMMER MÄSSIG, jetzt isch die Ziit doch na schnell verbi gange.

Hei händer gseh? Mir händ bald bald 3000 Sietene voll gschriebe

Ah ja übringends wege de Fotibüecher, ich ha oises ih chli Formatbstellt, es isch meeeeega worde. Eigentlich genau wie oises grosses eifach chliner, die schenkemer oisere Familie. Bin also würklich 100% zfriede mit CEWE.

Wie gahts oi sust so? zum Glück isch Frietig...

lg, LucyLu

25.10.13 07:38
elea 

Re: Bräute 2013

hallo lucylu, schön voder zghöre!!! wi bide canoa, beni au of de meeeegaaaa niidisch dass du no döfsch ed flittis go so schön!!!! er machet das rechtig ond flöchtet vor em grusige nebel ;)

onglaublech höt het d any eres zivile. di letscht 2013ner brut.. wow... i weiss no wini met ere zemme em früehlig gjommeret ha dass es doch no so lang goht

TGIF

25.10.13 07:40
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo elea ja ich verstah dich, wär also au uf niedisch wenn ichs nöd wär wo id Flittis gaht. Ich chans chum meh erwarte. Ha aber s'gfühl ich söt na soooo viel mache vor de Ferie, wie immer chumi fast ächli in stress. aber hüt hani ja frei und fang mal ächli ah Todo Liste abarbeite

Ja zum Glück TGIF

25.10.13 07:43
elea 

Re: Bräute 2013

hihi dasch doch Emmer so vor de ferie. me het s gfüehl me muss no mega vell mache... :) das klappet scho! ;) ebe ond vorallem wend en tag frei hesch.. a eim tag schafft me mega vell zerledige!

25.10.13 07:46
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Ja es isch immer s'gliche vor jede Ferie aber jetzt isch es nachli spezieller will mer halt länger furt sind und den hämer na zwei Chatze und für die mussi au na alles vorbereite aber easy, chunnt scho guet und ebä Ziel isch ja baaaaald da!

Du häsch scho plän fürs WE?

25.10.13 07:47
sonne13 

Re: Bräute 2013

oh schön lucylu - flitterwuche!!! so toll!!! wett auuuuuuuuuuu...!

ech be au froh isch friitig, freu mi ufs wochänd, weiss zwor ned wieso, mer hend nüd speziells planet, mi gg schaffet und es gäb einiges im hushalt z tue, aber hauptsach chli deheime umewurschtle und ned is gschäft

25.10.13 07:49
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hihi genau sonne, hauptsach nöd is gschäft das isch s'wichtigst!

Ich gah ja morn mit de Nemo anes Shooting, freui mi riiiiesig druf und au dassi mis Chleid wieder mal chan ahlege, muss hüt nur na unbedingt öpis wieder anenäie wo nüm hebt

25.10.13 07:58
valey 

Re: Bräute 2013

morge zäääme

LucyLu schön bisch au wedermal da...
sooo schön du ghörsch au zu de glückliche wo gli id ferie gönd :D :D

well auu hehehehe..

25.10.13 08:05
elea 

Re: Bräute 2013

morn esch bi eus geburifiir agseit ond am sonntig, fiire mer grad witer aso werds bi mer es verfressigs wochenend

ou lucy was gender den för es Shooting morn?
ah esch eigentli öper gsi am groppe Shooting(glaub dasch afang September gsi oder)?

25.10.13 08:07
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Ja Valey, bin au wieder mal da, liess immer fliessig mit was ihr so schriebet aber ebä, währed em schaffe chani nöd mitschriebe...

elea, das Gruppe Shooting isch leider wege zwenig ahmeldige nöd stand cho, es isch den uf endi September verschobe wode und denn hätts leider au nöd klappet und isch abgseit worde. Wird evtl. nächst Jahr namal vo de Cosa organisiert.

d'Nemo und ich sind so entüscht gsi das es nöd klappt hät mitem Gruppe Shooting dass mer entschiede händ zweite eis z'mache. Morn gömer also zweite es Shooting go mache, bin gspanne und freui mi sehr druf. s'Wetter macht ja au voll mit so chöme duse shoote und münd nöd is Studio.

 1 .. 1463 .. 2924 2925 2926 2927 2928 .. 3343 .. 3757
natürli   Zeremonie   irgendwie   Problem   Kollegin   Zuletzt   einfach   wirklich   vorallem   natürlich   bearbeitet   eigentlich   richtig   Hochzit   schaffe   gspannt   eigentli   schnell   himbeer   langsam