| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 147 .. 291 292 293 294 295 .. 2026 .. 3757
07.06.12 09:13
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Jasi: ah okay.

also i finds nid schlimm wenn d'gäst müan warta, wenns nid all zu lang goht. bim fötala goht zit amix so schnell as isch no schwer zum säga "nu schnell 15 Minuta" finda i.

miar sin jo vor as paar wucha au ama fotoshooting gsi und hen au gseit miar wenn nur a halb stund a paar cooli fotis macha und zit isch so schnell verbi ganga und uf eimol sin 2h verbi gsi.

also wasi eigentlich säga will, bis denn eba alli amol so stön wias sötten und alli würkli füri luagen etc. chan eba schu no as zitli vergoh.

aber wia gseit i finds nid schlimm wenn d'gäst müan abiz warta, wenns eba eifach nid z'lang isch.

sorry isch abiz kompliziart gschriba.

wennder denn nur d'familiafotis und d'gruppafoti vor dr kircha macha oder au mit da einzelna gäst?
sus chönder jo immerno als ersts dia gross gruppafoti macha und nocher chön d'lüt langsam ufa weg zum apero und eueri familia blibt mit eu döt für dia restlicha gruppafotis denn müander au nid pressiara und chön eu zit neh, well denn jo niamert wartet uf eu.

und damit d'lüt dr weg finden, chönder jo mit herzli ballön markiara oder so

bi üs wird so si, dass min GG mi nochem alegga ca. am 13.30 bi mina Eltera abholt und miar zemma mit üserna Trauzüga in a Park fahren zum Fötali machen, noch einera Stund fahren miar denn witer ins Schloss wo denn d'Lüt hoffentlich schu in der Kapella sin und miar denn ina laufen, nocher wertten miar grad dia gross gruppafoti macha mit allna bevors im schlossgarta apero git und denn wetten miar währendem apero jeda gast (also päärli, oder familiawis) usazüpfla und schnell as foti macha. so sin d'gäst glich am apero und müan nur churz weg für as foti.


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

07.06.12 09:19
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Lula
bis ize gits no keni Föteli vor Wohnig, si isch ebe nid im internet ugschribe gsi sondern nume sone 3-Zeileninserat im Anzeiger...aber das sind meischtens di beschte wohnige....oder di grüsigschte;O);O)

Eltern/Schwiegereltern:
hmmm kenne das Problem ou...I findes uuu wichtig dasme e "gsunde" Kontakt het....weme wie sich usde ouge würdi verlüre wäri mega schad aber weme merkt es chöme aforderige wome nid cha oder wott erfülle muesme eifach ou grenze setze oder das emu probiere. mir hei das problem ou mitde eltere vo mim fründ. d muetter cha eifach nid loslah und am liebschte wette si dasmer einisch ir wuche chöme und i cha das mit mim ganze andere programm und mit mire muetter wo witwe isch und mine 3 brüetsche woni ou gern wett gseh und mine fründe etc. eifach nid mache und wett das ou nid. es isch aber ou immer so die vorwurfshaltig da - me gsechi üs u wenig und und und ou wenn das gar nid stimmt....

dänke aber es isch guet weme so sache oder situatione scho wie "vorbespricht" dasme gad cha antwort gäh zB mege ostere oder so obme cha oder nid...aber isch schwierig....

@jasi
wow echt e schöni chile!!!

07.06.12 09:22
jasi86 

Re: Bräute 2013

@bergeri...has scho verstande... I wür eigentli gern eins rieeesigs Foti mache mit allne Igladene vor dä chile mache weiss aber ned öb da goht.... und nochher bim Apero den d Familiefotene....



...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

Zuletzt bearbeitet am 07.06.12 09:22

07.06.12 09:37
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Suee: as isch würkli schwierig und miar khören au immer "miar gsehn eu nia" das stimmt schu amol überhaupt nid! as isch halt nid eifach, vorallem wenn eini iversüchtig isch wemma öppis mit dr andera familia macht etc. isch halt müahsam.

@Jasi: Ach so okay.


****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

07.06.12 10:15
Reebee 

Re: Bräute 2013

hallo mädels, ich melde mich auch wieder zurück :) wir sind am letzten samstag aus den ferien gekommen, aber wegen jetlag und stress im büro komme ich erst jetzt zum schreiben :)
wie geht es euch so? habe ich bahnbrechende news verpasst? ;)

gestern habe ich ein email an domino brautmode geschickt bezüglich eines termins. ich hoffe, sie antworten bald ;)

***finally getting married - May 10th 2013 / May 25th 2013***

07.06.12 10:39
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hello Ladys!!
So, bin au mal wieder ume!
Läck händ ihr wieder gas gä mit schriebe!!
also mir sind letscht wuche gsie go ässe i dem resti wommer s'fäst mached. mmmmmmhhh isch sooooo fein gsie!! han u freud. mir händ us de charte chöne mehreri sache ussueche und händ alles i vorspiese portione übercho, damit mer so viel wie möglich händ chöne teste! mmmmhhh, eifach fein gsie! ums menu hämmer eus jetzt noni kümmered, gaht ja no lang.
Hüt sind mini Päckli mit de Wedding Bubbles, de STD charte und vielne andere schöne sache in konstanz acho. jetzt chanis denn am ziestig go abhole. han dehte so e lieferadresse irichte lah, woni mir alles us de EU chan here scicke lah zu hammer konditione. isch mega cool.
morn morge flügi ab uf amsterdam fürs weekend mit mine mädels. freu mi scho riesig!!!
soo, jetzt wünschi eu allne en schöne tag und es schöns weekend!!

Ein Paar seit 16.10.02, verlobt am 14.02.12 und geheiratet wird am 24.08.13

07.06.12 12:40
Chiquita 
Re: Bräute 2013

Hallo

Eigentlich war ich der Meinung, dass ich ganz schön früh dran bin mit meiner Planung für Sommer 2013. Aber wenn ich mich so umschau hier, dann merk ich, dass dem nicht ganz so ist...
Auf dieses Forum gestossen bin ich, weil wir noch nach der "richtigen" Location suchen. Es wird eine zivile Trauung, ev. mit einer Zeremonie (pers. Eheversprechen) vor/während dem Fest. Sicher ist aber, dass unsere Hochzeit als "Beach Party" daher kommen wird. Nun warten wir den Sommer ab, damit wir endlich mal noch ein paar "See-Badis" anschauen können, welche man auch mieten kann.
V.a. in welchen wir dann auch die Schlecht-Wetter Variante einplanen können (also Pavillon vonnöten oder die Möglichkeit ein Zelt zu stellen). Vielleicht hat hier ja auch gleich jemand einen heissen Tipp?!

Bis bald
Chiquita

07.06.12 12:57
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hallo chiquita

Willkomme da um Fórum!
I welere Stadt bzw. Kanton oder so sött denn das statt findet?

Ein Paar seit 16.10.02, verlobt am 14.02.12 und geheiratet wird am 24.08.13

07.06.12 13:25
bergeri 

Re: Bräute 2013

Hallo Chiquita, herzlich willkomma bi üs

einigi hen do würkli schu viel (mi igschlossa )

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

07.06.12 13:32
Isabel 
Re: Bräute 2013

Hallo,

Bei uns wird es auch der 1. Juni 2013 sein!
wir freuen uns extrem, und hoffen natürlich auf gutes wetter!

was habt ihr alles schon gemacht bis jetzt?
wir sind an der location und der kirche dran am reservieren, dann mal die Gästeliste erstellen!

LG Isabel

 1 .. 147 .. 291 292 293 294 295 .. 2026 .. 3757
wirklich   bearbeitet   gspannt   natürli   irgendwie   vorallem   langsam   eigentli   Problem   himbeer   natürlich   Zeremonie   schnell   schaffe   richtig   Zuletzt   Hochzit   eigentlich   Kollegin   einfach