| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1467 .. 2931 2932 2933 2934 2935 .. 3346 .. 3757
28.10.13 10:34
himbeer 

Re: Bräute 2013

zerst händ mers au selber welle mache und denn händ mer eifach mal online chli umeprobiert, und mir händ tatsächlich e vorlag gfunde wo mega guet passt hät zu eusne farbe und eusem stil. voll de zuefall. sogar euses siegel wo mer scho ide iladige brucht händ händ mer namal chöne benutze, hihi. jetz hät sichs wenigstens glohnt das ding z chaufe :)

28.10.13 10:40
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ah das esch jo toll...
Euses werd warschindlech au weder ähnlech wärde wiet Iladig!
So im Fensterfauz ond in Rot! =)

28.10.13 10:41
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich finds eifach schön wenn alles so zämepasst, haha.
hmmm irgendwie schad isch alles verbi. hoffentlich hüratet mini schwö bald :-P

28.10.13 10:46
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech äbe au darum weti au vo de Koffere bis zum Necessaire alles wo zämepasset! =O Fast chli öbertrebe! Aber thats me!=O

Mini zwe Schwöstere send emmer no single...do chani no lang warte!

28.10.13 11:05
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme (oder bald mettag ;)

flissig flissig Sender met de chärtli! lässig! eusi sette höt cho, ond de chöne mer au loslegge met schribe :) freu mi scho mega! werde si euch denn secher zeige do wenn mer si hend! :)

no chorz en ego post: ha jo geburi gha am samschtig ond mi gg het en öberraschigs usflog planet! ond was för eine! :) mer send is Elsass de ganz tag. mega schöni dörfli go aluege ond metem Auto d wii-stross abgfahre dor di gelbe räbe. denn no burge go aluege, flammchueche esse, spaziere ond eifach bez verliebt due has so gnosse. wie mini-ferie!
s wetter esch jo au perfekt gsi! d anyany hets jo fast ned chöne besser breiche gopf wer hetti denkt das endi Oktober no en so en schöne tag esch!!!!

nöchst Woche esch jo scho euses treffe! so lässig! freu mi scho mega fest!!!

wönsche euch en super tolle wochestart! i höckle vorem pc und ha emmerno brannt vom velle Hugo trenke vom wochenend

28.10.13 11:09
elea 

Re: Bräute 2013

ah jez esch mer nomeh ego züg igfalle am wochenend het mer mini tz no euses gästebuech öberreicht! mer send usgflipper vor freud!! si het allne gäst frogeböge verteil wos hend müese usfülle d froge send zb gsi, wie eusi chender mol sele heisse. d antworte send soo loschtig gsi (es paar bispel: hüriet ond mustaffa, fretzli und fräntzi, Edward & bella
oder ei frog esch gsi, wele schauspiler eus imene film wörd spele on öper het bi gg gschrebe "gandalf der graue" weller jo scho bez am graue esch ofem chopf fiis ;)
ond de hends mega loschtigi Polaroids gmacht dezue. soo en tolli erennerig!
i glaub i due de mol paar site scanne zoms euch zeige!!!! :)

28.10.13 11:10
himbeer 

Re: Bräute 2013

hihi elea, ich ha mi au gfreut wo d chärtli cho sind, aber bi denn glich froh gsi wo all gschribe gsi sind... isch scho e mega büez.

happy birthday no demfall :-)
de usflug tönt mega schön. mir händ am samstig au no en abstecher uf züri gmacht, händ am see es bierli trunke und s wetter chli gnosse, umespaziert und e sterne bratwurst gässe :-)

28.10.13 11:27
Emma13 

Re: Bräute 2013

@elea wow das tönt nachere super Überraschig... happy happy birthday nachträglich :) so herzig vo dim Maa... s Wetter isch ja de Hammer gsi...

28.10.13 11:28
Ryomo 

Re: Bräute 2013

Endli si Fotene da,has bi mim Thread online gstellt,falls es öpper interessiert
Wünsch Eu all eh gueti Wuche

28.10.13 11:33
dandi78 

Re: Bräute 2013

wow elea, das esch jo e tolli überraschig vo dim ma. so schön, und mitem wätter heit ders au mega breicht! und das gästebuech tönt jo mega witzig. das esch e super tolli idee mit dem frogeboge. die muesi mer merke

mir hei leider am samschtig nid vöu vom schöne wätter gha, da mir jo a de swiss indoors in basel gse si. esch aber au e cooli erfahrig gse und es het mega spass gmacht. schinbar sigs bi de swiss indoors no nie so lut gse i der halle wie am samschtig. ha ha ha... lit sicher dra, dass mir dört gse si

 1 .. 1467 .. 2931 2932 2933 2934 2935 .. 3346 .. 3757
langsam   Problem   natürli   richtig   himbeer   Zeremonie   schnell   Zuletzt   Kollegin   vorallem   gspannt   eigentlich   Hochzit   natürlich   eigentli   bearbeitet   schaffe   irgendwie   wirklich   einfach