| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 147 .. 292 293 294 295 296 .. 2027 .. 3757
07.06.12 13:55
MaLu 

Re: Bräute 2013

herzlich willkommen unseren neuen bräuten und herzliches wieder-willkommen denen, die aus den ferien zurückkamen!



@ jasi, wow die allee isch ja dr hammer!
- 22.06.2013 -

07.06.12 14:33
bergeri 

Re: Bräute 2013

Herzlich Willkommen Isabel

@Isabel&Chiquita:

Wie habt ihr eure Anträge bekommen *gwundrig-bin*

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

07.06.12 15:00
nini 

Re: Bräute 2013

Mensch ihr sind verruckt...so viiiiiill gschribä!

Ich hans mega sträng bim schaffä, drum chan ich nur husch äs Grüessli da lah!
Und herzlich Willkomme a alli neuä und alli wo zrug sind vo dä Feriä!!

Ganz en schöne Fiirabig a alli!
Lg, Nini

***17. August 2013***

07.06.12 15:44
Lula 

Re: Bräute 2013

@Jasi: Wow, uuu schöni Kirche!!! U das mit am Fötele geit sicher, isch ja nit lang.
Wie si dFerie gsi?

@suee: Schad, hätti gärn gwunderet...
E gsunde Kontakt isch sicher guet, isch aber haut nt immer müglech, leider.

@reebee: Wie si Diner Ferie gsi? Wo bisch Du gsi?

@Nemo: Das mit am Resti tönt wunderbar...

@Chiquita: Härzlech Willkomme - vorsicht zForum macht süchtig... Wo setti de das stattfinde?
Es git im fau ou serigi wo eigentli no nüt hei, usser e Kopf voller Ideene...

@Isabel: Ou Dir es härzlechs Willkomme

@Nini: Hesch Du scho Füürobe?




*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

07.06.12 15:52
jasi86 

Re: Bräute 2013

Wiä sie halt sind wenn mit dä Bald schwiegermuätter id Ferie gohsch

Am Afang isch es schlimm gsi i hets sie chöne ...... Aber ab em 3. Tag ha i mi nur no um mi und min Schatz kümmeret und den isch es gange....

...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

07.06.12 16:38
Lula 

Re: Bräute 2013

Wieso geisch de Du mit am Schwiegermonster idFerie???



*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

07.06.12 16:47
nini 

Re: Bräute 2013

@Lula, ja, ich han scho am vieri Fiirabig! Fang aber am morge scho am halbi 7ni a....obwohls ich na ganz vill Arbet het, wet ich gar nid afange na länger zbliibe, suscht nimmts denn keis Ändi me!

@Jasi, wow ganz e schöni Chile!!! Hani vorher gar nid gseh..

Sodeli, etz raff ich mich uf und gang husch go jogge....schöne abig allersiits!

***17. August 2013***

07.06.12 16:53
jasi86 

Re: Bräute 2013

Well es äs Geburtstags gschenk gsi isch für Ihre 50. Geburi. Vor 3 Johr sind mer schomol mit ihre i dä Ferie gsi und dött isch alles guät gange aber dasmol ned... Stell der eifach vor du gohsch mit dim Grosi id Ferie...

Sie isch scho ä liäbi aber ihri Art isch wiä diä vonere Grossmuätter. Sie het fast immer ufemne Kuäkaff gwohnt und Ihre Lebenspartner isch 70.

S'Problem isch gsi das Sie absolut ned logisch gsi esch. Z. B. Sie het sich en Sunnebrad gholt womer im Meer gsi send. Also am nögste Tag het Sie gseit Sie gäng ned is Wasser und loht ehres Strandchleid zum ned no meh verbrenne. Sowiet verstoh i das noh. Aber den hockt Sie in Sand i diä prall Sunne....

Oder i ha sie gfroget hesch Hunger. Sie so Nei. I aber du hesch nüt zum zmorge gesse und mit dine Medikament söttisch scho öpis esse. Sie nei kei Hunger. I rüäf mim Schatz. Er so: Mami du muäsch öpis esse. Sie so Jo wenn er gönd go esse denn chum i natürli met, well bez Hunger ha i scho.

Aber dä Hammer isch gsi.
Fründin(Letitia) vom Baldschwoger froget am nögste Tag: (Mol weder) Hesch Hunger? Sie: I luäg d Palme a
Letitia:Hesch Hunger. Sie: nei eigentli nöd
Letitia: Hesch Hunger. Sie: Es wär jo scho Essenszit
Letitia: Hesch Hunger. Sie: Weisch s Esse isch i dä Ferie ned so wichtig wiä dihei
Letitia: Hesch Hunger. Sie: Also wenn ehr gönd chum i met.

Jetzt cha i drüber lache aber i dem Moment bin i usgrastet, ha mi azoge, bi ad Bar gange und ha mi dä Rest vum Tag nur no um mech kümmeret. Und em Cuba Libre



...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...

08.06.12 09:09
Reebee 

Re: Bräute 2013

@jasi
du wirsch es nid glaube, aber mini muetter isch nid andersch ide ferie... bin mal mit ihre fascht 3 wuche ide ferie gsi, am schluss hani würkli kei nerve meh gha.

@lula
mir sind drü wuche ide USA gsi, westküste :) isch mega schön gsi ;)

***finally getting married - May 10th 2013 / May 25th 2013***

08.06.12 09:33
Valeria01 

Re: Bräute 2013

chiquita... herzlich willkommen... bez. Location.. also die Seebadi Enge Zürich hat so ein pavillion... wir machen im Sommer dort immer unser Grillfest (Geschäftsessen) schau mal dort..!

lg an alle

 1 .. 147 .. 292 293 294 295 296 .. 2027 .. 3757
natürli   richtig   Zeremonie   wirklich   langsam   eigentlich   schaffe   natürlich   Hochzit   irgendwie   schnell   vorallem   Kollegin   einfach   eigentli   Zuletzt   gspannt   himbeer   Problem   bearbeitet