| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1470 .. 2938 2939 2940 2941 2942 .. 3350 .. 3757
01.11.13 13:00
himbeer 

Re: Bräute 2013

aaaah säg nüt elea... also ich cha mi momentan no guet beherrsche, aber ich freu mi au scho wenn mer denn nächst jahr au mal entscheided zum loslegge, hahaha

01.11.13 14:37
elea 

Re: Bräute 2013

hihi mer chöme Emmer of di gliche theme: esse oder Babys

mer send momentan Emmer am hin ond her kippe. de ein tag wemmer nöchst johr avo, de ander tag wörde mer am liebschte no 20johr warte...

01.11.13 15:00
CoRa 

Re: Bräute 2013

Ja und wie mi Maa seit immer e heig 3 Maas Bier z'vell trunke scho es richtigs ränzli hani! Und mini Brüst erscht! Bringe kei Jagge meh zue säge immer chummer vor wie usträchneti möuchchue! Risse dinger wo (zum glück) noni gfüllt sind

01.11.13 15:51
elea 

Re: Bräute 2013

haha cora tönt emo super (bes of das met de jagge )

wönsche euch allne es schöns wochenend (ond schöni fletterwoche ;)

01.11.13 16:36
Muamba 

Re: Bräute 2013

hey ihr liebe-

ich bin scho ewigs e stilli mitläserin in dem tread. immerhin hani das johr au ghürotä und wie bi allne stoht s thema baby au chli im ruum
aber irgendwie wüssed mir au noni so rächt und händ total respäkt eus uf das abentüür izloh. zudäm hani eifach absolut kei ahnig wie ich mi do am beschde due "vorbereite"......

uf jedefall möchti uf kei fall das dä tread ischloft, geschweigedenn lahm liit- drum hani dänkt ich wirde in zuekunft viellicht au chli meh min senf dezue gä wenns euch nid stört?

01.11.13 17:47
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja klar, willkomme! warum häsch denn vorher nie mitgschriebe? wenn häsch gnau ghürate? :-)

03.11.13 15:02
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hallo mini Liebe!!!

Jaaaaa, au ich bin no bitz umenand. Han aber ehrlich gseit de Thread nüme ganz so oft verfolgt wie au scho
Zur Ziit bini grad drah am Wienachtsgschänkli mache für eusi Eltere usw... Das Jahr isches ja echt eifach. Git für all irgendwas mit hz fotene. entweder fotibuech oder kalender... hi hi, mueni nöd viel studiere...

suscht hanis eigentlich so wiet guet. han letschte samstig mit de lucylou es after wedding shooting gmacht. huuuiii händ mirs lustig gha. han bilder jetzt chöne uf de online gallerie aluege, aber deht gseht mers nöd richtig, isch recht miesi qualität. chume aber die wuche cd über, denn chani eu mal eis zeige. mer händ mega witzigi fotene gmacht, händ ja au en irrsinnig schöne tag gha!
mer händ bif bubbels chaugummi ufblase und so föteli gmacht, mer händ mit seifeblöterli und turnschueh gfötteled, alles mögliche. isch echt witzig gsie. mer sind sogar uf de bahngleis gläge jetzt hämmer schön rost am rugge vom chleid. aber es isch nonig so dreckig das mers nüm chönt alegge...
ich freu mi scho uf de früelig wennis nomal chan alegge. möcht denn no es shooting im und am wasser mahe. das wird sicher au mega!

und suscht lauft hz technisch hald nüt meh. dankeschärtli sind ja au scho länger verschickt und jetzt isch nur no chli fotene sortiere usw agseit. aaa es album vode flitterwuche möchti denn no mache. aber zersch sind jetzt mal die fürd eltere dra...

so mini liebe, ich wünsche eu no en schöne sunntig und en guete start i die neu wuche!!
eui nemo

03.11.13 15:06
Nemo 

Re: Bräute 2013

ouuu und wasi no vergässe han...

ALLNE GANZ HERZLICHE GLÜCKWUNSCH ZUR SCHWANGERSCHAFT!!! aso natürli nur dene wo scho sind

han da so was mitgschnitte dass einigi vo eu scho recht fortgschritte sind. Wünsche eu alles gueti und e möglichst unanstrengendi schwangerschaft!

04.11.13 11:51
Muamba 

Re: Bräute 2013

guete morge ihr liebe

wie gohts euch? ich lig chrank geheime und bi grad vier Hochzeiten und eine traumreise am güggsle. ahhhh, das weckt erinnerige

wieso ich vorhär nie mitschriebe ha? mi GG und ich händ "nur" es zivils feschd gmacht mit grad mol 12 persone. do hani mi chli fehl am platz gfühlt bi all euchne wunderschöne, grosse hochzyte!

05.11.13 08:05
sonne13 

Re: Bräute 2013

hallo zäme!

foh jetzt mol mit mim sälbschtgspröch aa also a minere motivation hed sich no nüd veränderet, im gägeteil. und fotibuech hani immer noni aagfange. mir fählt momentan de drive für wirklich alles

muamba: verzell doch nochli! ich ha au "nur" zivil ghürote, also au kei grossi hochziit! es isch doch jedi hochziit, so wie sie isch, super!!!!! egal wie viel lüüt usw! hauptsach so wie ihrs euch vorgstellt hend!!!

hmmm, weiss grad nümi woni mer no chönnt verzelle

 1 .. 1470 .. 2938 2939 2940 2941 2942 .. 3350 .. 3757
Hochzit   Zeremonie   irgendwie   bearbeitet   Problem   langsam   eigentli   wirklich   natürli   himbeer   natürlich   vorallem   gspannt   richtig   schaffe   Kollegin   schnell   Zuletzt   einfach   eigentlich