| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1471 .. 2939 2940 2941 2942 2943 .. 3350 .. 3757
05.11.13 08:37
Emma13 

Re: Bräute 2013

Jöö sonne... scho mal schön dass das Thema wieder mal z'oberst obe isch uf de Liste :)

Ich bin leider au jede Tag unmotivierter, es fallt mir sooo schwer am Morge ufzstah und es gaht doch no 7 Wuche bis zu eusne Flittis, weiss nöd wie ich das söll überstah...

Ussert d Vorfreud ufd Honeymoon lauft bi eus hochziitstechnisch gar nüd meh, alles isch erledigt... ah ja, mir wartet no uf euses Video, wo min Onkel für eus zämeschnide laht und da's es Gschenk isch, möchti da kei Druck mache, mir wartet jetz eifach mal geduldig... :)

05.11.13 09:54
himbeer 

Re: Bräute 2013

huhu ihr alli!

eusi dankescharte sind verschickt. nächst wuche machi no en apero mitem gschäft will die ja nöd iglade gsi sind (mir händ ja au kein apero gmacht gha). hüt abig gäbed mer de fotografin no feedback zum guet zum druck vom fotibuech und denn chönd mer wieder es häkli mache...

gester hani de ganz abig über hochzite gredt, aber mitere kollegin wo nöchst jahr hürated. isch no cool wenn mer cha vo sine erfahrige verzelle und tips geh :-)

05.11.13 13:14
sonne13 

Re: Bräute 2013

ou himbeer, das tönt jo guet! cool wenn lüüt kennsch wo das alles no vor sich hend und sich freued wenn sie met öppertem chönd e obe lang dröber plaudere ohni z närve huch, ich wett nomol!

eigentli sett vo eusem fotograf au no es fotibuech cho. s guet zum druck hend mer scho lang gäh. aber mer hend nüd meh ghört. jetzt frog mi, ob das eifach so lang goht oder ob ers au vergässe hed... er hed jo de stick vergässe schicke, und ich ha zerscht dänkt ech froge ned noche, wott jo ned drängle. und de isch ebe uscho dass ers verpasst hed. und jetzt hed mi gg gfunde, allefalls hed er jo s buech au vergässe... das fändi denn aber fascht chli truurig...!?! kei ahnig obi jetzt nomol sell stürme oder ned... s gut zum druck hend mer vo bald 6 woche gäh, esch eigentli scho rächt lang. aber ech weiss natürli au ned wo ärs zum drucke gid... hmmmmmmmmmmmmmm...

05.11.13 13:43
himbeer 

Re: Bräute 2013

chasch ja mal nahfröge. ich würd säge, du hegsch bald es familietreffe und würdsch es det gern zeige, öb er dir scho cha säge wenns echt da isch. irgendwie so :-)

bi eus gahts nach bstellig sicher 4 wuche, das hät sie scho agmeldet.

05.11.13 13:55
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi himbeer, das isch e gueti idee. ich dänk ich wart no bis endi wuche und denn stürmi nomol. mim gg sis mami frogt bald täglich denoch, vo dem här wärs ned mol wirklich gloge

jösses, ich mach jo scho bald eine uf alleinunterhalter, elea, wo bisch mit dine selbstgspröch?!? übrigens: ich ha doch am hochziit min gg mit eme amulett mit em bildli vo sim verstorbene vater überrascht. das hend mer denn as strüssli bunde. er hed denn das sim mami verzellt, und letscht samstig hed sie zu mir gseid, sie heig so freud gha dass ech das gmacht heig. es seig ihre a eusem hochziit so schlächt gange will sie ihn so vermisst hed aber sie seig so glücklich drüber dass är so au chli debii gsii seig und sie heig sich so gfreut dass ich das gmacht heig, aber sie heigs mer ned chönne säge will sie hätti müesse hüüle...
jetzt han ich mir überleid, ob ich ihre das amulett sell uf wiehnacht schänke mit irgendöppis dezue...

05.11.13 14:03
himbeer 

Re: Bräute 2013

oh das isch sehr e schöni idee! da würd sie sich sicher mega freue! und für dich gits namal es paar pünkt uf de schwiegermueterskala :-P

05.11.13 14:08
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi himbeer, genau! wobii, ech cha mech ned beklage, mer hends sehr guet und sie seid immer wieder wie en tolli schwiegertochter sie becho heig! wenn, denn gids nur no e schwiegersohn, und wenn das so bliibt wie jetzt, denn bini uf de skala def. viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiel höcher obe als är

05.11.13 14:10
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha :-)
ja mir müend eus au no es schöns gschenk überlegge für wiehnachte. schiinbar gits no e überraschig vo de fotografin, vilicht chönd mer das ja denn grad verwende, hihi

06.11.13 07:35
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

sonne dud mer leid dassi ned ha chöne metplöiderle di letschte 2 täg i be gschäftlich onderwegs gsi ond ie am pc... aber de rest vode Woche beni weder ome ;)

i wörd em fall chorz noh froge wegem buech. er esch hochzitsfotograf, denke er werd schlemmeri störmifödle gwöhnt si ;)
aber verstohs scho bez. Cousin vo gg het jo eusi trauuig gfilmet und mer hends erst eimol gseh (s Video) ofem chline Display vode cam. ond de hettre gseit er werds de eus of DVD brönne... aber eusi hz esch au scho öber 2mt her ond i wet doch mol entli die DVD :/ wets doch allne zeige.. aber ebe hami au ned so deför zstörme
hend ned sooo vell reaktione ofd chärtli becho wini denkt ha. di meiste hend sech ned gmeldet druf abe. oder wenn denn bi mim mami ond ned bi mer...
jett muesi entli mol die dankeschärtli in agreff ne... aber die letschte täg send soo streng gsi (vode arbet her) dasi zobe eifach gar ned in luhne gsi be zom gfüehlfolli dankeschärtli schribe...

06.11.13 08:20
Canoa 

Re: Bräute 2013

hallo zäme

mäude mech au weder mou!
Hoffe es goht aune guet? Am Samstig esch jo euses Träffe freu mi sehr euch alli mou live zgseh ond persönlech zkönne lehre...

Ech hoffe ech chome äntlech au eusi gänderete Dankeschärtli öber damets die Woche no i drock chönted go...euse Coundown för eusi Flittis loufed nämlech no 19 Täg! =)

 1 .. 1471 .. 2939 2940 2941 2942 2943 .. 3350 .. 3757
gspannt   Zeremonie   Hochzit   irgendwie   schnell   himbeer   vorallem   richtig   Problem   wirklich   Kollegin   schaffe   natürlich   eigentlich   einfach   langsam   bearbeitet   eigentli   natürli   Zuletzt