Bräute 2013 |
|
1 .. 1474 .. 2946 2947 2948 2949 2950 .. 3354 .. 3757
|
|
|
|
08.11.13 10:23
sonne13
|
Re: Bräute 2013
hallo zäme, es ged mi au no...
wünsche euch jetzt scho es tolls träffe morn - wär jo toll es par bildli devo z gseh nöchscht woche do im thread
mer hend eusi chärtli jo scho es ziitli verschickt und d reaktione sind fascht alli gliich: das bild mit de turnschueh finded all super und vieli glaubed wirklich, mir heiged in turnschueh ghürotet aber mir chönds ihne ned verüble - eus wär das scho no zueztraue min gg hed a sim arbeitsplatz no es par föteli zeigt und mir hend sehr viel komplimänt übercho. das hed mi sehr gfreut, will ichs jo so hasse fotografiert z wärde. letscht weekend hend mer no es par vo eusne gäscht gseh und die hend gseid sie heiged uf de gallerie föteli aagluegt und ich seig jo überall guet druff. ich find mich fascht überall hässlich und doof, aber isch jo guet wenn die das ned merked
schön emma, dass alles ok isch! mached denn all FA's ultraschall?!? ich ha do jo gaaar kei ahnig. ha am mäntig au zur kontrolle müesse. er hed de au gfrogt wies mit familieplanig usgseht. mi gg und ich sind eus do jo ned so einig, und er hed de nur gmeint, es wär halt scho langsam ziit wills immer schwieriger wird. mir isch denn churzziitig de lade abe will das irgendwie scho es rächts emotionals thema isch und mi mängisch au sehr nochdänklich macht. muess mitem gg wieder mol in rueh drüber rede, aber rueh gids bi eus im momänt chuum mol immer isch irgendwas, und so zwüsche tür und angle wetti das ned bespräche. ha au immer s gfühl ich setzi ihn under druck wenni wieder devo aafoh... isch wirklich ned ganz eifach... lilly, wie hed denn dini FA usegfunde dass du nur so sälte en eisprung hesch? hesch du au dini täg sehr sälte oder wie isch das z verstoh? frühner hani de eisprung immer gspürt, und jetzt nümm. frog mi, obi ne nümm ha oder eifach nümm gspüre
so, ich sett nochli schaffe. mir hend do im gschäft e strängi ziit vor eus, aber ich wirde trotzdem luege dass dä thread ned iischloft bzw ich wirde de elea ihri versprochene sälbschtgspröch uf jede fall verfolge
|
|
|
|
|
|
|
08.11.13 10:38
Emma13
|
Re: Bräute 2013
@sonne jööö das freut mi das ihr sovieli netti Reaktione übercho hend, ich find eu Föteli au super und du strahlsch immer so schön, verstahn daher alli Kompliment und finde die chasch du ganz klar aneh, gsehsch weder hässlich no doof us
Ja das Thema Familieplanig isch heikel... tuet mär echt leid dases dich so mitgno het bim letzte Untersuech. Aber wie du schriebsch denki isches für dich zimli wichtig, darum würi das würkli mal ganz ernst mit dim GG bespreche, ich find das het nöd mit "unter Druck setze" ztue, schliessli sind ihr verhüratet und mär dörf sich alles offe und ehrlich verzelle, vorallem so öpis wichtigs wo dich sehr beschäftigt, ich hoffe ganz fest für eu das ihr en ruhige Moment findet zum das ruhig chöne azgah...
Das mitem Ultraschall weissi nöd, sie het demit eifach gseh wie sich alles entwicklet, Eierstöck, Gebärmuetter und het au chöne feststelle wie de Schleim isch, das isch ja anschinend recht entscheidend währendeme Eisprung, falls sie det gar kei Eili gseh hetti (sind chlini schwarzi Pünktli ufem Bildschirm) denn wär alles nochli verzögeret... bin eigentli no froh gsi het sie mir das alles so erklärt, bin nämli au nöd würkli informiert was das Thema agaht...
|
|
|
|
|
|
1 .. 1474 .. 2946 2947 2948 2949 2950 .. 3354 .. 3757
|