| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1474 .. 2946 2947 2948 2949 2950 .. 3354 .. 3757
08.11.13 10:17
Lilly4 
Re: Bräute 2013

genau, es chan ja si das es eim am afang hundsmiserabel gaht :-/ das wär ja au en seich i dä ferie ...

mit däne tablettene wirdi eifach jede monet mini mens ha, anstatt wie jetzt nur all 2-3 mönet, so hani eifach meh chance zum schwanger werde :) und wenn ich kei nebewürkige ha wird dänn isch das doch super :-) bin gspannt, find das voll ufregend hehe

08.11.13 10:21
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja das verstahni :) ich bin au immer gspannt wie sich alles entwicklet... z.T. hani gmerkt weni en Eisprung gah han und d FA hets mär bestätigt, isch erst grad öpe am Mittwuch gsi... han so Sache vorher natürli nie gspürt mite Pille, bin echt froh, das ich sie absetzt han, nach 8 Jahr wär au mal Ziit gsi :)

Wünsch dir alles alles Gueti, hoff ganz fest für dich das sich bald alles ipendlet :)

@snet oooh da freue ich mich schon dich ganz hübsch zu sehen! :)

08.11.13 10:23
sonne13 

Re: Bräute 2013

hallo zäme, es ged mi au no...

wünsche euch jetzt scho es tolls träffe morn - wär jo toll es par bildli devo z gseh nöchscht woche do im thread

mer hend eusi chärtli jo scho es ziitli verschickt und d reaktione sind fascht alli gliich: das bild mit de turnschueh finded all super und vieli glaubed wirklich, mir heiged in turnschueh ghürotet aber mir chönds ihne ned verüble - eus wär das scho no zueztraue min gg hed a sim arbeitsplatz no es par föteli zeigt und mir hend sehr viel komplimänt übercho. das hed mi sehr gfreut, will ichs jo so hasse fotografiert z wärde. letscht weekend hend mer no es par vo eusne gäscht gseh und die hend gseid sie heiged uf de gallerie föteli aagluegt und ich seig jo überall guet druff. ich find mich fascht überall hässlich und doof, aber isch jo guet wenn die das ned merked

schön emma, dass alles ok isch! mached denn all FA's ultraschall?!? ich ha do jo gaaar kei ahnig. ha am mäntig au zur kontrolle müesse. er hed de au gfrogt wies mit familieplanig usgseht. mi gg und ich sind eus do jo ned so einig, und er hed de nur gmeint, es wär halt scho langsam ziit wills immer schwieriger wird. mir isch denn churzziitig de lade abe will das irgendwie scho es rächts emotionals thema isch und mi mängisch au sehr nochdänklich macht. muess mitem gg wieder mol in rueh drüber rede, aber rueh gids bi eus im momänt chuum mol immer isch irgendwas, und so zwüsche tür und angle wetti das ned bespräche. ha au immer s gfühl ich setzi ihn under druck wenni wieder devo aafoh... isch wirklich ned ganz eifach...
lilly, wie hed denn dini FA usegfunde dass du nur so sälte en eisprung hesch? hesch du au dini täg sehr sälte oder wie isch das z verstoh? frühner hani de eisprung immer gspürt, und jetzt nümm. frog mi, obi ne nümm ha oder eifach nümm gspüre

so, ich sett nochli schaffe. mir hend do im gschäft e strängi ziit vor eus, aber ich wirde trotzdem luege dass dä thread ned iischloft bzw ich wirde de elea ihri versprochene sälbschtgspröch uf jede fall verfolge

08.11.13 10:25
Lilly4 
Re: Bräute 2013

das tönt ja super emma! au dass du alles so guet gspührsch etc, das wirds
där dänn sicher mal erliechtere ich han nur gmerkt dasi bitz unterliebs
schmerze gha han, aber nur ganz minim, hani suscht ebe nie gha mit dä pille,
isch wüki schön z gseh das es au ohni gaht

danke viel mal, das isch lieb! und das wünsch ich eu natürlich au !!!

08.11.13 10:26
sonne13 

Re: Bräute 2013

sonne13:
lilly, wie hed denn dini FA usegfunde dass du nur so sälte en eisprung hesch? hesch du au dini täg sehr sälte oder wie isch das z verstoh? frühner hani de eisprung immer gspürt, und jetzt nümm. frog mi, obi ne nümm ha oder eifach nümm gspüre


sorry lilly, dini antwort hani erscht jetzt grad gläse! drück der düüme dass sich alles schnell und ohni näbewirkige iipändlet unds denn au klappt wenn ihrs euch wünsched!

08.11.13 10:34
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hey sonne

schön dass ihr so tolli rückmeldige vo eune gäscht becho händ
das isch viel wert!

hehe ... weisch ich han scho vor jahre mal welle ufhöre mit dä pille
und det isch use cho das ich bitz es durenand mit dä hormon han bzw.
das mer vo eim chli fehlt und drum hani au mini mens nöd vo allei über
cho, drum hani dänn wieder agfange mit dä pille ... und dur das bini aber
au zunere spezialischtin und jetzt womer langsam aber sich ad familieplanig
gönd weiss sie scho chli was mit mim körper so los isch etc. und ich weiss
ja wenni ufghört han mit dä pille + sie hät dänn gseh (han au en ultraschall
gmacht) dasi min eisprung gli mal ha wird (isch zuefall gsi dasi grad dänn zu
ihre bin) und hät sie alles usgrechnet etc. + drum feschtgstellt das ich eini bin
wo nöd so en regelmässig zyklus hät, aber es isch au nöd grad sooo schlimm,
die tablettene helfet dänn eifach dasi JEDE monet mini täg wird ha und so au
meh chance zum schwanger werde, so gseht mer ebe au gnauer wenn das mer
dä eisprung hät und mit dem unregelmässige fascht nöd, isch dänn uh schwierig:/
fühl mi uf jedefall i guete händ bi minere FA :) und mer muess sich ja au chli ziit
lah, au bi mier isch jetzt no z frühe zum gnau säge ... irgendwenn gspührt mers
dänn !

hmm, häsch du dämfall nüm mit dim gg über das thema gredt? ja klar, wartisch
mal en ruhige moment ab und dänn chönder nomal usfüehrlich drüber rede ... t
männer dörf mer ja eh nie z fescht unter druck setze, suscht sinds dänn über -
forderet

08.11.13 10:35
snet 
Re: Bräute 2013

@Emma: Also wenn ich mich hübsch mache, müssen sich aber alle anderen auch aufbrezeln. Das ist der Brezelcode

@Verhütung: Hmm komisch, als ich die Spirale rausgenommen hatte, hat es genau 30 Tage gedauert bis ich das erste mal meine Periode wieder bekommen habe. Und im nächsten Zyklus wurde ich dann das erste mal schwanger. Bei mir sind jetzt mittlerweile 4 "schwangerschaftsfreie" Monate vergangen und wir überlegen auch langsam ob wir uns wieder an dieses Projekt wagen sollen. Es ist einfach schwierig - ich bin momentan schon guter Dinge aber ob ich noch eine weitere FG verkrafte, das weiss ich einfach nicht. Aber eben: kommt Zeit, kommt Rat.

Lustigerweise spüre ich meinen Eisprung immer sehr gut. Das ist ein wirklich starkes Ziehen in der Leistengegend und hält über mehrere Stunden an.

08.11.13 10:38
Emma13 

Re: Bräute 2013

@sonne jööö das freut mi das ihr sovieli netti Reaktione übercho hend, ich find eu Föteli au super und du strahlsch immer so schön, verstahn daher alli Kompliment und finde die chasch du ganz klar aneh, gsehsch weder hässlich no doof us

Ja das Thema Familieplanig isch heikel... tuet mär echt leid dases dich so mitgno het bim letzte Untersuech. Aber wie du schriebsch denki isches für dich zimli wichtig, darum würi das würkli mal ganz ernst mit dim GG bespreche, ich find das het nöd mit "unter Druck setze" ztue, schliessli sind ihr verhüratet und mär dörf sich alles offe und ehrlich verzelle, vorallem so öpis wichtigs wo dich sehr beschäftigt, ich hoffe ganz fest für eu das ihr en ruhige Moment findet zum das ruhig chöne azgah...

Das mitem Ultraschall weissi nöd, sie het demit eifach gseh wie sich alles entwicklet, Eierstöck, Gebärmuetter und het au chöne feststelle wie de Schleim isch, das isch ja anschinend recht entscheidend währendeme Eisprung, falls sie det gar kei Eili gseh hetti (sind chlini schwarzi Pünktli ufem Bildschirm) denn wär alles nochli verzögeret... bin eigentli no froh gsi het sie mir das alles so erklärt, bin nämli au nöd würkli informiert was das Thema agaht...

08.11.13 10:41
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hey Snet der Brezelcode ist super! =) Nur was ziehe ich an, hab nichts zum anziehen! =O
Seich...freue mich auf euch...

Also ich habe ja auch Ende August mit der Pille aufgehört und die erste Periode auf den Tag genau bekommen wie mit Pille, aber jetzt im zweite Mt ging es eine Woche länger. Die Schmerzen sind immer noch gleich heftig wie mit der Pille, war wieder diesen Monat zwei Tage zu Hause, hätte am liebsten meine Eierstöcke rausgerissen...hmmm werum schribi jetzt eigentlech hochdütsch...hmmm snet wäge der! =)

De Eisprung gspöri au extrem, fast so wie währed de Mens...brutali Schmärze...

Ha grad es rise gstörm im Gschäft gha t Lüt dreied jetzt scho döre debi beni jo no zwe Woche do...ohhh mannnnnnnnnnnnnn

08.11.13 10:41
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi lilly, überforderet isch s richtige wort ich finds halt schwierig, wett ihn jo ned under druck setze aber ech weiss au, dass er vo sich us sicher ned chunnt. wenni nüd säg denn "entlaschtet" ihn das zwor, aber ich bi mit mine gedanke und gfühl ellei, drumm weissi dass ich muess mit ihm s gspröch sueche. aber mir hend im momänt so viel los, es isch eis cho und goh deheim, ich find denn die hektische momänt ned so passend für so es gspröch...

 1 .. 1474 .. 2946 2947 2948 2949 2950 .. 3354 .. 3757
bearbeitet   Hochzit   Zuletzt   Problem   Zeremonie   richtig   natürli   natürlich   einfach   eigentli   gspannt   schaffe   himbeer   eigentlich   Kollegin   wirklich   schnell   irgendwie   vorallem   langsam