| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1475 .. 2947 2948 2949 2950 2951 .. 3354 .. 3757
08.11.13 10:47
Canoa 

Re: Bräute 2013

Sonne ech wönsche der ganz gli de passendi Augebleck damet du met dim Ma öber das Thema chasch rede ond ehr gli die rechtig chönd ischloh wo för euch beidi stemmt...

E beziig esch es gäh ond es näh...Aber ech be ganz secher es chond guet be euch egau wele wäg ehr ischlönd

08.11.13 10:52
sonne13 

Re: Bräute 2013

danke emma für dini komplimänt, das isch sehr lieb!

ich glaube, mängisch hani mit mine gfühl sälber nochli müeh. ich ha lang sälber ned gwüsst ob ich überhaupt chind wetti usw. und jetzt merki halt dass sich das veränderet hed... ich hoff mir hend bald mol wieder chli ziit fürenand, wo mer chönd drüber rede... mi gg isch eigentli immer sehr verständnisvoll und gliich hani irgendwie immer s gfühl ich setzi ihn under druck oder so... ich bi en dubbel...

08.11.13 10:57
Lilly4 
Re: Bräute 2013

wie t canoa scho gschriebe hät wünsch ich eu au gli dä passendi moment wo ihr
nomal über alles chönd rede ... isch wichtig dass du ihm seisch wie du fühlsch
und finds au uh schön dass sich das bi dier jetzt gänderet hät toi toi toi...
und wenn seisch dass din ma sehr verständnisvoll isch etc., dänn isch doch super!
müender nurno ziit finde zum in aller ruhe drüber z rede, alles andere ergit sich
dänn automatisch! ich find eh uh wichtig das mer immer und egal um was es gaht,
au wenns bitz heikleri themene sind, mer immer offe mitenand chan rede, isch soo
wichtig! dänn chamer au viel besser ufenand igah ...

08.11.13 11:05
snet 
Re: Bräute 2013

@Canoa: Jaja, das böse Hochdeutsch. Dabei ist es einfach "sauberer" zu schreiben Ich hab auch nix zum anziehen obwohl ich einen 7-türigen Schrank habe Aber vielleicht kommt heute noch ein Zalando-Päckchen an, obwohl, dieses enthält ja nur Winterjacken und Cocktailkleider - also wieder nichts für morgen.

08.11.13 11:07
CoRa 

Re: Bräute 2013

liebi fraue,

Eg ha vori grad bir canoa müesse absäge för morn- duetmer schön leid.
Ha aber sit gester rächt buchweh und chas erst morn im frauearzt go zeige wöuer grad anere geburt isch. wett eifach go sicherstelle das met em chline alles in ordnig esch. d'assistäntin het gmeint chönnte vorwehe oder en wachstums schub si. deswäge het das bi mir jetzt vorrang. Wönsche üch gaaaanz vell vegnüege morn! Wär sehr gärn debi

08.11.13 11:09
sonne13 

Re: Bräute 2013

danke canoa das isch sehr lieb!

ech be au überzügt dass mer e lösig finded für eus beid. mer hend jo scho bevor mer as hürote dänkt hend zäme über das gred und ich ha ihm immer geid, ich chönni mech ned feschtlegge. im momänt hani do zwor au gar kei chinderwunsch gha, aber ich ha ihm gseid, ich cha ehm ned verspräche dass das ned plötzlich chunnt. und das verstoht er au. ech dänke mängisch fallts mer sälber no schwär min gfühl chönne iizordne, und wöu ech weiss dass är jetzt ned unbedingt druuf drängt verdrängi glaub mängisch mini gfühl eifach... und das chonnt denn alles ufe, wenn ghörsch dass wieder öpper schwanger isch, oder wenn öppert miteme baby aaztanze chunnt, oder ebe wenn der de FA seid es wär de öppe ziit... ich gönns allne vo härze und findes soooo schön, ech merke eifach dass es be mer hött öppis anders uslöst als früehner - do hani mi zwor gfreut aber immer dänkt - lieber du als ich hött dänki: wott au eis

08.11.13 11:12
sonne13 

Re: Bräute 2013

oh cora, ganz viel glück und gueti besserig oder was au immer mer dir jetzt muess wünsche! isch sicher alles ok, lueg eifach guet zu dir und schon dich!!!!!!!!!!!!!!!

08.11.13 11:13
Canoa 

Re: Bräute 2013

Das dänk ech imfau in letschter Ziit au emmer meh Sonne: ECH WOT AU EIS, ZWÖI, DRÜ, VIER! =)

08.11.13 11:16
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ou cora, ganz gueti besserig !!!
i wellem monet bisch du dänn? das hani irgendwie gar nöd
mitbecho

08.11.13 11:22
Emma13 

Re: Bräute 2013

Cora wünsch der vo Herze alles gueti.. hoffe isch alles in Ornig bi eu zwei

 1 .. 1475 .. 2947 2948 2949 2950 2951 .. 3354 .. 3757
eigentli   richtig   Hochzit   schaffe   himbeer   bearbeitet   irgendwie   eigentlich   wirklich   gspannt   Problem   Kollegin   natürli   Zuletzt   einfach   Zeremonie   langsam   schnell   vorallem   natürlich