| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1476 .. 2949 2950 2951 2952 2953 .. 3355 .. 3757
08.11.13 12:43
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Danke, werdet mer mache!

08.11.13 13:06
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ich verstahn dich elea, wahrschinli bisch du halt au ehner de Typ Mensch wo sich bi grössere Veränderige ehner Gedanke macht, und das find ich ganz wichtig.

Finanziell sötts bi eus eigentli guet gah... mir hend zwar sehr ä türi Wohnig, aber ich wür wiiterhin 40% wele schaffe und so chunt doch au no bitz zu sim Lohn dezue. Mir beidi liebet reise und würet das eigentli au no mitemene Kind wele mache, klar i gwüssne Länder und gwüssne Hotels, aber uf das wämmer nöd unbedingt verzichte (chunt au immer ufs Baby drufa und das chan mär nonig so säge) Mite Kollege denki muess mär sich da eifach organisiere, ich wür nöd es Mami wele si wo ständig as Baby klebt, ich möcht so offe chöne si, mis Kind au chöne abzgeh und mir en Usziit z'gönne, genauso min Ma. Er söll sini Freiheite ha und ich mini, ich glaub d Frustration isch am grösste wenn dich igängt fühlsch und sich alles nur no um de Knopf dreiht... aber das muess mär ide Partnerschaft regle, das eim das bewusst isch, denki isch scho sehr en grosse Schritt vorus.

Ich finds sehr wichtig, dass mär sich Gedanke macht, es isch sehr en wichtige Schritt wo gar nöd z'unterschätze isch, ich find aber au dases söll Freud mache und nöd Kummer bereite, mär söll das chöne entspannt agah, aber offeni Frage blibet immer, das isch wahrschinli ganz normal... wenn denn aber s Baby da isch, lernt mär mit gwüssne Situatione umzgah und passt sich automatisch a :)

@LucyLu wooow sooo wunderschön :) freu mi sehr vo dir zghöre und wünsch eu wiiterhin traumhafti Flittis!

08.11.13 13:11
valey 

Re: Bräute 2013

Huhuu
klink mi au no kurz drii


LucyLu witerhiiin schöni ferie :) s foti isch de hammer


Kinderwunsch:
elea ich verstoh diich emfal.. i ha mer au amigs so Sache überleit...
ich ha au chli sorge gha das denn irgendwie beziehig änderet od so
ha aber de bi vellne gfrogt und die hend mer all gseit es hed sie eigendli änger zemebunde durchs Kind..
und es änderet sich ned öppis wenn mes ned zueloht.
aso ebe wenn de NUR s chind wichtig isch und me sich ned zit nemmt..

wie d Emma seit reise tüemmer au sehr gern und au med em chind (je nach wies chind de au isch) würdemer de reise..
und med de kollege gohts siche au.. me mueses eifach chli chönne iteile..

aber isch ebe normal mues me sich alles chli öberlegge...

08.11.13 13:28
Lilly4 
Re: Bräute 2013

dänke genau glich wie du emma

wow lucylu, so cool! viel spass wiiterhin, gnüssets ganz fescht!!

08.11.13 13:43
CoRa 

Re: Bräute 2013

@emma, genau so isches

08.11.13 15:06
elea 

Re: Bräute 2013

jo sonne du hesch recht, me cha au alles voll zerdenke...
mengisch esch ebe ned schlecht wenn mes eifach uf eim loht lo zue cho. es chont so oder so Emmer anderst wie me denkt...

lilly, secher? esch das bider so schlichend cho dassd gmerkt hesch du besch 100Prozent ready?
i has gfüehl i mache mer je länger je meh sorge verstönd mi ned falsch mer wend ooonbedengt es Baby. wahrschinlech Emmer eifach bez schwarzmohler

ja valey das hani au scho vo paarne ghört, dass wenn du e gueti bezihig hesch, denn schweisst di s chend no zeme. aber wennd vorher scho Problem hesch werdes dors Baby no verstärcht. vo dem her müesti mer jo ke sorge mache


hey lucylu, gseht super us! gnüsseds witerhen schön!! :)

08.11.13 15:08
valey 

Re: Bräute 2013

elea ja genau so isches findi..
kollegin vo mir hed au es Baby und sie gends ab und zue amene samstig obe a de schwiegermami zum luege und die beide mached was alleige so Kino oder schön go esse eifach chli alleige si :)
und bi ehne klappeds super

08.11.13 15:24
elea 

Re: Bräute 2013

haha weisch wis denn wird si. sobald mer eis chend hend, werdi sone mega gloggere wo au nach wens chind en Teeny esch no ned einisch elei fort esch gange sone rechtigi gloggere halt

08.11.13 15:27
valey 

Re: Bräute 2013

hahahah
so geil :))

ebe me cha ned wüsse wies denn wird si..
ich kenn au eini sie isch 24 hed scho zwei chind und sie isch nur mit dene, sie macht nüt med ehrem maa alei hed sie mer verzellt.. und sie goht med kollege weg aber sie nemmt chind Emmer med...
und für sie und ehre maa stemmts...

08.11.13 15:33
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ou nei elea... das werdemer denn alli jetz chömmer guet rede

valey, ich han ebe au sone Kollegin, wo zwar mite Kollegine abmacht, aber au wenn mir zwei mal öpis zäme gönd go esse, nimmt sie de chli immer mit, sogar a eusere HZ het sie de chli mitgno... aber ja, wenns für sie so stimmt, chan niemert öpis säge.

Mir hend das scho paar mal besproche und für eus isch klar, dass mir eus die Ziit z'zweite oder allei wend neh, nöd nur fürs Kind, aber vor allem für eusi Beziehig... ich finds uu wichtig dass mär trotzdem als Paar Ziit mitenand verbringt und dass s Kind nöd IMMER a erster Stell isch...

 1 .. 1476 .. 2949 2950 2951 2952 2953 .. 3355 .. 3757
einfach   schaffe   Kollegin   Zeremonie   schnell   natürlich   vorallem   richtig   eigentlich   gspannt   bearbeitet   Zuletzt   eigentli   natürli   irgendwie   langsam   Problem   wirklich   himbeer   Hochzit