| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1476 .. 2950 2951 2952 2953 2954 .. 3356 .. 3757
08.11.13 15:37
elea 

Re: Bräute 2013

i hoffe dass mer dass den au schaffet Emma. wel ebe i denke es esch secher eifach d bezihig zvergesse wenn es chind do esch.
i ha mol vo somene psycholog em tv (natürli em tv, wo süscht ) ghört, dass an erster stell d bezihig sell stoh ond ned s chend. well wennd bezihig zwösche de eltere super lauft, de gohts au em chend guet. tönt eigentli recht logisch, aber ebe denke das esch sehr schwerig dass me de Emmer a das denkt!
die letschti hanis gfüehl (au wenn mer nonid die chender planig send) dass i d zit z2te met gg no mega mega fest wet gnüsse. ebe eifach well mer nieh meh so vell iit för eus werdet ha wie jetzt

08.11.13 15:42
Emma13 

Das gsehn ich genauso elea... wenn d Beziehig zwüschet de Eltere stimmt, denn chan s Kind nur glücklich si :) ich wird mir das sehr fest vorneh, denke jedes Mal bi Päärli vo am Tisch sitzed und nur mitem Kind redet, spielet etc. und sich fast nödmal alueget, so möchti nöd dases bi eus isch... Klar isches sehr schwierig, aber mer muess draschaffe und es Kind söll sich au allei chöne beschäftige, s Mami und de Papi dörfet ruhig mal echli Ziit mitenand verbringe und es normals Gspröch füehre ohni dasses immer ums Kind gaht... (klar bimene chline Baby isches bitz andersch)

08.11.13 15:43
valey 

elea genau ja das fendi ebe au..

letscht mal hed mer die eint arbetskollegin (sie isch suscht chli ifersüchtig) de hemmer letscht mal über das Thema irgendwie gredt de hani gseit i well de mal chind
de seit sie mer: jaa du weisch scho dass wenn den chind hesch din maa hed de nur no auge fürd chind und nümm für dich? euchi beziehig isch de anderst! und du bisch nümm die wichtigst Person!! da weisch scho gell?? überleggs guet

08.11.13 15:47
Emma13 

oh valey, sonen Seich... so Sache findi echt denebet... lahn di nöd verunsichere

Wenn mär ade Beziehig schafft, denn chunt bestimmt alles guet. Schliessli liebet sich d Eltere und us dem Grund het mär es Kind ufd Welt gsetzt, natürli isch am afang alles neu, brucht Ziit und es dreiht sich viel ums Baby, aber trotzdem ischmär es Paar und macht das alles MITENAND dure, wär ja schlimm wenn sich d Beziehig verschlechteret wenn es Kind da isch, es sött ja d Krönig vode Liebi si und alles no schöner mache und verstärke :)

Zuletzt bearbeitet am 08.11.13 15:48

08.11.13 15:56
valey 

ja isch klar
isch uere denäbed gsi vo dere so was go sege... (sie hed ebe gern chind, aber isch fast 50i und hed kei maa und kei chind) :-/

08.11.13 15:58
himbeer 

hallo mini liebe

ui hüt sinder ja wieder voll aktiv, scho lustig wie das jede tag anders isch :-)

ich ha leider chli schlechti news, ich bi sit es paar täg chrank und weiss drum au nonig öb ich morn a euses treffe cha cho, nur so als vorwarnig... demit mich niemer vermisst falls nöd uftauche. tuet mer uh leid

08.11.13 16:04
Emma13 

Ou schad himbeer wünsch der ä gueti und schnelli Besserig!

08.11.13 16:44
himbeer 

ja ich lueg mal wies morn usgseht... danke emma.

10.11.13 22:34
CoRa 

Hallo liebi Frau!

Hoffe der händ en guete Tag metenang dörfe verbrenge?
Ha nur churz welle mäude das bi mer ond em chline alles guet esch!
Die Schmärze woni ka ha chömme vom wachsende buch här.

Ganz liebi grüess und en guete start in tag morn!

11.11.13 07:37
valey 

morge zemee

hallo coraa
ahh super z ghöre das bi eu alles i.O. isch :)

am samstig isch mega cool gsi :) hed mi gfreut all träffe :D

1 .. 1476 .. 2950 2951 2952 2953 2954 .. 3356 .. 3757
langsam   einfach   schnell   himbeer   wirklich   eigentli   natürli   richtig   vorallem   Problem   natürlich   Zuletzt   eigentlich   gspannt   bearbeitet   Hochzit   Zeremonie   Kollegin   schaffe   irgendwie