| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1478 .. 2954 2955 2956 2957 2958 .. 3358 .. 3757
12.11.13 09:13
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morgäää ...

canoa, gaht mer genau glich

himbeer, so schön mit dinere schö, gratuliere!!!

mir werdet nöchscht jahr scho a zwei hochziite iglade
si, eini im juni und eini im auguscht hehe freu mich ja
scho sooo ! hoff im 2015 gahts dänn wiiter

12.11.13 09:24
himbeer 

Re: Bräute 2013

bi eus hürated im nächste august eini vo mine beste kolleginne, da freu mi mega! das git grad viertägigi miniferie ;-) und endi juni gits no e hochzit vomene paar, wo bereits zivil ghürate hät dasjahr und sie verbindets grad mitere taufi. das wird sicher au lustig :-)

und ebe 2015 mini schwö. aber ich nimm schwer ah dass da i de zwüscheziit no öppis chunnt.

12.11.13 11:02
elea 

Re: Bräute 2013

bi eus esch nächst johr erst en zivili (semmer aber ned debi) ond em 2015 de s chirchliche vomene kolegepäärli.

das goht mer aber zlang.. i stöpfe jez Emmer d kolegine si selle bez förschi mache, welli jo no mega em hochzitsfieber ben

12.11.13 11:13
sonne13 

Re: Bräute 2013

mer sind im dez an es hochziitsfescht iiglade, aber ziviltrauig hed scho stattgfunde, gid eifach so es "waldhütte-fescht". und nögscht johr sind mer no zunere ziviltrauuig iiglade, kirchlich isch denn au im 2015. und so langsam sind viel woni kenne under de huube, es gid also nümm viel glägeheite an e hochziit iiglade z wärde aber im fieber wäri au no

12.11.13 13:43
snet 
Re: Bräute 2013

Gibts hier drin noch USA-Spezialisten? Wir planen unsere nächsten Ferien und wollen 2 Wochen in die USA gehen. Der ursprüngliche Plan war 1 Woche NYC und 1 Woche Florida (zum Baden). Nun will mein Schatz aber wandern gehen und in die Natur raus - das will ich aber wieder nicht, denn ich möchte lieber die 2. Woche baden und entspannen. Gibt es einen Ort im April an dem man beides kombinieren könnte? Ich bin halt der Meinung, dass die 1. Woche in NYC schon anstrengend wird mit viel Laufen, etc.

12.11.13 14:20
elea 

Re: Bräute 2013

hey sonne, hender d fotis jez scho becho?

hey snet, be usa agfresse ond i liebes tipps zgeh!
i gsehs ähnlich wie du, wend 1 Woche in NY besch esch das astrengend weld de ganz tag of de bei besch ond jede tag x Kilometer machsch. de wörd is persönlech jez au schöner fende di 2ti Woche bez relaxe oder so... vo dem her empfilt sech Florida scho (zom bädele). du hesch zwar natur aber rechtig wandere dusch do ned (au nome scho ned weg de loftfüechtigkeit).
aber ebe wenns ehm eifach drom goht natur zgseh de chönet ehr das die 2te Woche jo kombiniere. en Florida chasch zb d everglades go aluege (Natur pur ;) oder chasch ed Florida keys (paradisischi stränd (esch jo au natür) ;) ond so bez abwechsle, ei tag bädele denn de ander tag en usflog...

12.11.13 14:23
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich finds super, ich cha jetz minere kollegin no tips geh für nächst jahr UND denn no bi minere schwö mitplane, sie hät mer eh gseit ich seg ihre weddingplanner, hahaha

12.11.13 14:28
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Danke für deinen Tipp. Nemo hat mir noch Fort Myers Beach empfohlen und das sah auch ziemlich gut aus. Gestern hab ich ihm genau das Gleiche vorgeschlagen, dass wir ja dann in die Everglades gehen können. Da meinte er aber, dass er als Kind einmal in den Everglades war. Haha, was für ein Argument

Gibt es denn auch noch gute Badeorte an der Westküste, welche im April warm sind? Nach Hawaii gehen wollen wir nicht, da wir ja erst letzten Herbst dort waren. Danke für deine Tipps!

12.11.13 14:29
sonne13 

Re: Bräute 2013

elea, de stick isch cho, aber wägem album hend mer nüd meh ghört. muess grad schriibe und nochefroge...

oh himbeer, weddingplanerin - das isch jo cool! würdi also au mache! isch sicher schön wenn me die eigete erfahrige und tipps cha wiitergäh!

snet, leider kenn ich mich nicht aus und kann dir keinen rat geben... NY finde ich sehr schön, bädelen wäre auch nichts für mich, aber städtereisen sind eben schon anstrengend, von da her verstehe ich dass du dich nachher noch etwas erholen möchtest. der vorschlag von elea klingt aber super - ein bisschen von beidem halt

12.11.13 14:29
himbeer 

Re: Bräute 2013

bahamas? weiss halt nöd, wies det mitem wetter gnau usgseht im april.

 1 .. 1478 .. 2954 2955 2956 2957 2958 .. 3358 .. 3757
Kollegin   langsam   vorallem   eigentlich   bearbeitet   himbeer   irgendwie   wirklich   Zeremonie   einfach   Hochzit   natürlich   Problem   gspannt   richtig   schnell   eigentli   Zuletzt   schaffe   natürli