| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1479 .. 2955 2956 2957 2958 2959 .. 3358 .. 3757
12.11.13 14:42
himbeer 

Re: Bräute 2013

jaaa ich würd das gern überneh, de weddingplanner für die chli schwö :-)
ich weiss au scho was sie uf de geburi überchunnt im dezember: das weddingplanner buech und vilicht es abo vo weddingstyle, haha

12.11.13 14:48
elea 

Re: Bräute 2013

aso Westküste (Cali zb) fend ich z chalt zom bade vorallem em April. aso miner meinig no ehner ned so geignet för badeferie... oder meinsch Westküste vo Florida (aso golf vo mexico)
haha weller as chend scho gsi esch wetter jez nöme go?
jo de golf vo mexico esch natürli hammer zom bade, super schöns warms wasser!
oder zb key west, oder esch er det au scho gsi? ;)

12.11.13 14:58
snet 
Re: Bräute 2013

@sonne: Gell, Erholung ist immer gut!

@himbeer: Hmm, ein Freund hat mir von den Bahamas abgeraten, er meinte dort sei es eher langweilig. Wahrscheinlich auch Geschmackssache.

@elea: Nein, ich meinte schon die Westküste der USA. L.A. fand ich z.Bsp im August auch immer noch zu kalt zum Baden. Aber Fort Myers Beach liegt natürlich am Golf von Mexiko und ist dementsprechend schön warm. Jaja, immer dieses komischen Aussagen. Also eigentlich ist er als Kind auch schon mal in NYC gewesen, also könnten wir dort ja auch nicht mehr hingehen

Key West wäre eigentlich unsere 1. Überlegung gewesen... jedoch sind die durchschnittlichen Übernachtungskosten bei etwa 400USD pro Nacht und das ist mir definitiv zu viel. Ich hab auf airbnb jetzt ein super Haus am Beach gefunden in Fort Myers Beach für 150.-/Nacht. Und in NYC habe ich ein Apartment für 208.-/Nacht im WestVillage / Abgrenzung Meatpacking District gesehen.

12.11.13 15:04
elea 

Re: Bräute 2013

was? 400.-???? mer hend ned mol 120.- womer gsi send (Crowne Plaza La Concha)! krass!

ui das Appartement in NY tönt au super! hammer lag!!!

12.11.13 15:12
snet 
Re: Bräute 2013

Das ist ja lustig, ich hab soeben das Crowne Plaza la Concha angeschaut und das günstigste Zimmer kostet USD 314 pro Nacht.

Jep, wirklich eine Hammer Lage. Jetzt müsste ich nur mal die Ferien noch fixieren, damit ich dieses Apartment anfragen könnte. Aber ich getrau mich gerade noch nicht wieder wegen Ferien zu fragen, da ich ja erst gerade 2 Monate weg war...

@Weihnachten: Hmm, wir haben uns überlegt an Weihnachten mal wieder den Klassiker zu machen - Fondue Chinoise! Aber mit Riesencrevetten, Filet, etc. - also eine edle Platte. Was kocht ihr so zu Weihnachten?

12.11.13 15:15
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir händ grad am weekend glösled, wo dasjahr s wiehnachtsesse wird stattfinde, und mis mami isch dasjahr dra mit choche :-) ich cha mi also überrasche lah wases git. aber es wird sicher super!

uuh mir gahts ähnlich mit de ferie snet. ich sött mal no es paar verlängereti weekends iigeh, aber ich trau mi au fast nonig z fröge, haha

12.11.13 15:17
elea 

Re: Bräute 2013

mer send afang Juni gsi, aber das esch scho 3johr her.... velecht esch em April meh/besseri Saison as em Juni (esch söttig heiss gsi)... oder si hend scho vell buechige.. ke ahnig... schad! aber fort meyers esch natürli au super!! esch jo s gliche Meer

wiehnachte fiire met Emmer scho am 23igste z2te ond mache au denn scho päckli uf... aber choche dömer nix speziells. geht de amigs zwösche wiehnacht / neujohr Emmer no gnueg glegeheite zem fresse

12.11.13 15:22
snet 
Re: Bräute 2013

@himbeer: Eigentlich wollte ich heute meinen Chef wegen den Ferien fragen, aber er war mega im Stress - also gerade keine gute Ausgangslage...

@elea: Juli ist wirklich nicht gerade Saison in Florida Vielleicht war es aber auch so günstig, weil die Wirtschaft sich noch nicht richtig erholt hat.

@Weihnachten: Naja, wir "müssen" kochen, da das Weihnachtsessen bei uns zuhause stattfindet. Meine Mutter wohnt im Seetal und mein Bruder auch irgendwo im Nirgendwo Und da ist es einfacher in die Stadt zu kommen (vor allem da wir ja kein Auto haben).

12.11.13 16:17
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich wirds wohl am mäntig aspreche, denn hani eh meeting mit minere chefin. ich ha s meiste eh scho iigeh, es wäred eifach no 2 verlängereti weekends. aber ich muess eh no luege mit de ferie, mir händ öpis plant gha wo jetz so vilicht glich nöd stattfindet will d helfti vo de teilnehmer wieder abgseit hät, haha

13.11.13 08:16
sonne13 

Re: Bräute 2013

guete morge zäme!

ui wiehnachte stoht jo au scho wieder vor de tür: mir wüssed noni wo mer fiired und au ned was es denn z'ässe gid... ech merke grad, ech ha jetzt scho honger

fotoalbum-update: ha no es mail gschriebe wägem fotibuech. er heds vergässe guet, cha jo mol passiere, aber irgendwie ischs ned grad en tolle abschluss... ech mein, do bechunnsch d voraasicht fürs buech per pdf und es mail wo drinn stoht wenn zahlt hesch gohts in uftrag, 2 täg spöter bechunnsch bestätigung dass zahlig iigange isch und de goht nüd meh und muesch allem nocheseckle... mir hend ihn wirklich super gfunde und bildli mached eus sehr freud, aber jetzt bini doch chli entdüüscht muessi säge... und ich ha no es schlächts gwüsse gha will ich immer "stürme"... haha... ohni mis "stürme" hätted mer immer no nüd. jenu, es isch jetzt in produktion und ich freu mi druuf!

 1 .. 1479 .. 2955 2956 2957 2958 2959 .. 3358 .. 3757
Zuletzt   eigentli   schaffe   bearbeitet   irgendwie   richtig   natürlich   natürli   langsam   eigentlich   gspannt   Hochzit   schnell   Zeremonie   Problem   vorallem   himbeer   wirklich   einfach   Kollegin