Bräute 2013 |
|
1 .. 1479 .. 2956 2957 2958 2959 2960 .. 3359 .. 3757
|
|
|
|
|
|
13.11.13 08:38
Nemo
|
Re: Bräute 2013
morgä zäme!!
meld mi au mal churz wieder....
ich han s'schnäppli vom jahr glandet!! ich han sooo u mega freud! han emal anere hz mäss en guetschii übercho, wo uf fotialbum bim ifolor bis endi das jahr 50% häsch. denn hani dänkt guet, ich mach ja eh no mini eigete album fürd eltere usw, denn chani grad eis zum halbe preis bstelle. ich han denn die album gmach und grad drü bstellt. eis für mini, eis für sini elter und eis für eus. da ich i eim buech nöd han fertig möge, sinds denn ebe zwei büecher worde. uf all fäll hani denn die alli mitenand bstellt und han mi scho gfreut, dassi eis zur hälfti han. immerhin händ alli album zäme über 600 franke kostet. denn glaubed ihr nöd: ich gibe de guetschiicode i bide bstellig und was passiet???!!!! es zieht mer bi allne fotialbum 50% ab!!!!!!!!!!!!!!!!¨ich han fast goissed vorem pc und han grad mim ma grüeft!! schatz, muesch mal luege!!! er hät denn gfunde, ja chum, das glaubemer ersch wenns denn wükli so verrechnet wird uf de kreditcharte ich han denn dänkt: ja wenn das so isch, denn muesch ja grad das vode flitterwuche und das fürd nonna (eis mit weniger siete) und eis für id handtäsche (hät sich mis mami gwünscht, dass sie immer eis debie hät) au grad mache... gesagt getan. ich han denn e bstellig vo insgesamt 10 fotibüecher losgschickt und han tatsächlich uf alli 50% übercho!!! han jetzt für 7 premium album, 2 softcover A4 albe und eis pocket ringband album 432 franke zahlt!!!!!!! juhuuuuuiiii, ich han sooooooooooooooo freud!!! da isch mis schnäüüchen vom jahr. schliesslich sind das ja alles wiehnachtsgschänkli!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1479 .. 2956 2957 2958 2959 2960 .. 3359 .. 3757
|