| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1479 .. 2956 2957 2958 2959 2960 .. 3359 .. 3757
13.11.13 08:28
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge

Jo sägs ned Sonne, de Radiomotarator hed höt gmeint no 6 Woche ond denn esch Wiehnachte! Wahnsenn! För eus werds sowiso komeschi Wiehnachte gäh, so am Strand ond i de Wärmi! Aber freu mi druf! =)

Eusi chline ond grosse Album för t Gschwösterti ond Eltere send cho, be rächt zfrede! =)
Tue jetzt eifach no öbis dri schribe bzw uf de henderste Site...

Ohhh das gloubi Sonne dass es satt besch emmer müesse nochezspringe!

13.11.13 08:28
Emma13 

Re: Bräute 2013

Oh nei sonne, das isch jetz würkli chli blöd gloffe... vorallem will ja au scho wegem Stick nahghaget hesch oder? Spötistens dete het er sich müesse draherinnere... Guet hesch nahgfröget, wenigstens hesches id Weg gleitet, aber ich verstahn dich, wär au nöd würkli happy demit. Janu, defür chönder eu ufs Album freue und hoffe dases jetz nüm lang gaht...

Mir wartet no ufs Video, mini Eltere gönd nöchst Wuche id Ferie und nehmets denn grad mit (min Onkel z'Italie hets produziere lah) freu mi scho mega druf...

Und was mir a Wiehnachte machet? Am Strand sünnele ihihi de Countdown isch bi 37 Täg

13.11.13 08:32
sonne13 

Re: Bräute 2013

baoh, wiehnachte a de sonne e de wärmi - das chönnt mer au guet vorstelle!!! isch sicher komisch, aber vor allem: isch sicher schön!!!

wow emma, do bisch sicher au scho sehr gspannt - isch sicher toll es video z ha. ech ha jo immer gfunde das wetti ned, aber inzwüsche würdi glaub allne dezue rote...!

13.11.13 08:32
Canoa 

Re: Bräute 2013

Emma13:

Und was mir a Wiehnachte machet? Am Strand sünnele ihihi de Countdown isch bi 37 Täg


Genau im Bickini ond i de Badhose Wiehnachte fiire...

13.11.13 08:38
Nemo 

Re: Bräute 2013

morgä zäme!!

meld mi au mal churz wieder....

ich han s'schnäppli vom jahr glandet!! ich han sooo u mega freud! han emal anere hz mäss en guetschii übercho, wo uf fotialbum bim ifolor bis endi das jahr 50% häsch. denn hani dänkt guet, ich mach ja eh no mini eigete album fürd eltere usw, denn chani grad eis zum halbe preis bstelle.
ich han denn die album gmach und grad drü bstellt. eis für mini, eis für sini elter und eis für eus. da ich i eim buech nöd han fertig möge, sinds denn ebe zwei büecher worde. uf all fäll hani denn die alli mitenand bstellt und han mi scho gfreut, dassi eis zur hälfti han. immerhin händ alli album zäme über 600 franke kostet.
denn glaubed ihr nöd: ich gibe de guetschiicode i bide bstellig und was passiet???!!!! es zieht mer bi allne fotialbum 50% ab!!!!!!!!!!!!!!!!¨ich han fast goissed vorem pc und han grad mim ma grüeft!! schatz, muesch mal luege!!! er hät denn gfunde, ja chum, das glaubemer ersch wenns denn wükli so verrechnet wird uf de kreditcharte
ich han denn dänkt: ja wenn das so isch, denn muesch ja grad das vode flitterwuche und das fürd nonna (eis mit weniger siete) und eis für id handtäsche (hät sich mis mami gwünscht, dass sie immer eis debie hät) au grad mache... gesagt getan. ich han denn e bstellig vo insgesamt 10 fotibüecher losgschickt und han tatsächlich uf alli 50% übercho!!! han jetzt für 7 premium album, 2 softcover A4 albe und eis pocket ringband album 432 franke zahlt!!!!!!! juhuuuuuiiii, ich han sooooooooooooooo freud!!!
da isch mis schnäüüchen vom jahr. schliesslich sind das ja alles wiehnachtsgschänkli!

13.11.13 08:38
Emma13 

Re: Bräute 2013

@sonne ja mir hend ebe eigentli au keis wele, aber min Onkel isch ständig mite Videokamera umenand gloffe und het eus denn versproche das eus s Video schön produziere laht (z'Italie ischs ja au einiges günstiger) und mir hend denn mega Freud gah wills halt doch öpis wunderschöns isch... jetz bini mega gspannt :)

Ohhh ja Canoa... ich freu mi soooo sehr, han au scho neu Bikinis bstellt ihihi

13.11.13 08:40
sonne13 

Re: Bräute 2013

das isch jo geil nemo! gratuliere!!! ich wett au so en code !

13.11.13 08:41
Nemo 

Re: Bräute 2013

hi i, sorrry, aber han die gschicht eifach schnell müese los werde.. han so freud gha!!

@sonne: das isch ja voll fies dass du dem typ immer muesch nahrenne. tuet mer mega leid!! aber gsehesch, mängisch lohnt sichs es bitz es nervends ding zsie

@wienachte: mir wechsled immer ab, scho sit mehrere jahr. am 24. bi sine eltere, am 25. bi mine eltere. immer je mit de ganze familie und ahäng. und s'jahr druf wird gwechsled. bi mine eltere gits immer fondue chinoise und bi sine gits immer mal wieder was anderes. meistens en vier gänger. am 26. tuen ich meistens mit mim beste fründ fiere, will er kei familie meh hät. denn machemer immer es winzer fondue bi ihm diheime. nur mir zwei allei. isch amig uuuu schön!

13.11.13 08:43
Emma13 

Re: Bräute 2013

Wow nemo HAMMER! Freut mi für dich!

Ich han au en Guetschii super guet chöne ilöse und han über 100 usdruckti Bilder für 4.95 (Portochöste) bstellt ihihi amigs lohnt sich das definitiv

13.11.13 08:43
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ohhh Wow Nemo das esch werklech s Schnäppli vom Johr!
Well done! =)

Sonne das hani au dänkt im nochhinen wägem Video aber jetzt esch scho zspot!

Emma ech darf kei Binkinis meh bstelle ha öber 10 Stöck!!!! =O Choufe de eis, zwöi donde! =)

 1 .. 1479 .. 2956 2957 2958 2959 2960 .. 3359 .. 3757
schaffe   Zuletzt   richtig   einfach   eigentli   gspannt   natürlich   vorallem   bearbeitet   langsam   Zeremonie   himbeer   wirklich   Hochzit   eigentlich   irgendwie   natürli   Problem   schnell   Kollegin