Bräute 2013 |
|
1 .. 1481 .. 2959 2960 2961 2962 2963 .. 3360 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
14.11.13 09:44
sonne13
|
Re: Bräute 2013
snet und emma: mir hend letscht wucheänd viel drüber gred und sind en rächte schritt wiitercho. mir löhnds jetzt mol chli "sacke" und lueged denn wiiter. sini ussag geschter hed mi au gfreut, ned wägem shooting (cha mer das ergendwie au ned vorstelle - aber ebe - sag niemals nie ), sondern wills mer zeigt hed dass es für ihn nümm so wiit wäg esch. ech be sehr froh hani das thema aagsproche, er hed au gseid vo sech us wär er sicher ned met dem thema cho, für ihn ischs jo eigentli ok ohni, so wies grad esch. aber er hed wahnsinnig vöu verständnis für mech und er findet, es seig wohl "eifacher" für ehn met chind, als für mech ohni... er hed viel bedänke und die verstohn ich au, es esch jo ned so dass ech das ned ha... aber als frau esch es glaub eifach andersch als für de maa. er hed sich uf jede fall au scho gedanke gmacht wäge näme jetzt hani mol aafoh folsüüri näh, be jo letscht wuche bim FA gsii und dä hed de gmeint, er würd de mit de vitamine aafoh wenn mer eus für chinder entscheided... und do vitamine eh ned schaded hani dänkt: ine mit de vitamine ech be jo gspannt wies wiiter goht... es isch krass, jetzt wo ich weiss dass es für min gg ned usgschlosse esch, wird de wunsch immer grösser! und vor eme halbe johr hani alli mögliche idee gha für eusi zuekunft, aber ned chinder...! krass wie schnell sich das cha ändere!
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1481 .. 2959 2960 2961 2962 2963 .. 3360 .. 3757
|