| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1481 .. 2959 2960 2961 2962 2963 .. 3360 .. 3757
14.11.13 09:12
snet 
Re: Bräute 2013

@Sonne: Also dieser Witz von deinem GG zeigt doch, dass er sich ja jetzt auch für das Thema interessiert - auf jeden Fall schön!

@Canoa: Hattest du eigentlich dein Gespräch schon? Lustigerweise lief meine Woche bis jetzt ziemlich gut. Heute ist ein kleiner "Stresstag". Über Mittag Massage, von 17:00 - 18:30 Uhr mit einer Kollegin eins trinken und ab 20:00 Uhr Training.

@Babybauchshooting: Irgendwie könnte ich mir das nicht vorstellen, so ein Shooting zu machen. Ich würde mich schon genug fett fühlen und das noch für die Ewigkeit aufzubewahren Aber eben, sag niemals nie!

14.11.13 09:18
Canoa 

Snet jo s Gspröch esch gester gseh, es esch solala usecho. Schrib der chorz es Whats app!

Bauchfotos...hmm das esch natürlech es argumänt Snet! Aber äbe mer wärdeds denn gseh wenns sowit esch zum Föteli loh mache oder de äbe ned....

14.11.13 09:20
Emma13 

Guete morge mitenand

Ohh schön sonne, demfall hender chli chöne drüber rede?

Ich glaub ich wür gern es Babybuuchshooting mache, han ä Kollegin wo hobbymässig fötelet und scho ganz viel schöni Fotis dezue uf ihrere Siite het, wür mi glaubs bi ihre wohl fühle... bi öper fremds wärs wahrschinli au chli komisch...

@canoa wooow die Ziit rast, bald isch fertig... chum, nochli ufd Zäh bisse...

Die Wuche isch bi mir irgendwie blitzschnell vergange, morn isch scho Fritig, zum guete Glück... und de Countdown isch bi 36 Täg

14.11.13 09:31
Canoa 

Emma wersch gseh Ziit werd rase!
Mi Ma hed gester au gmeint, jetzt rast die ziit wahnsennig!

14.11.13 09:37
Emma13 

Ja, das glaubi au... wie en Monet vor de Hochziit, kei Ahnig wo de ganzi August blibe isch

Besser so... mag nämli au nüm... jede Morge ischs ä Tortur...

14.11.13 09:42
Canoa 

Tortur esch nome de Vorname be mer...

14.11.13 09:44
sonne13 

snet und emma: mir hend letscht wucheänd viel drüber gred und sind en rächte schritt wiitercho. mir löhnds jetzt mol chli "sacke" und lueged denn wiiter. sini ussag geschter hed mi au gfreut, ned wägem shooting (cha mer das ergendwie au ned vorstelle - aber ebe - sag niemals nie ), sondern wills mer zeigt hed dass es für ihn nümm so wiit wäg esch. ech be sehr froh hani das thema aagsproche, er hed au gseid vo sech us wär er sicher ned met dem thema cho, für ihn ischs jo eigentli ok ohni, so wies grad esch. aber er hed wahnsinnig vöu verständnis für mech und er findet, es seig wohl "eifacher" für ehn met chind, als für mech ohni... er hed viel bedänke und die verstohn ich au, es esch jo ned so dass ech das ned ha... aber als frau esch es glaub eifach andersch als für de maa. er hed sich uf jede fall au scho gedanke gmacht wäge näme jetzt hani mol aafoh folsüüri näh, be jo letscht wuche bim FA gsii und dä hed de gmeint, er würd de mit de vitamine aafoh wenn mer eus für chinder entscheided... und do vitamine eh ned schaded hani dänkt: ine mit de vitamine ech be jo gspannt wies wiiter goht... es isch krass, jetzt wo ich weiss dass es für min gg ned usgschlosse esch, wird de wunsch immer grösser! und vor eme halbe johr hani alli mögliche idee gha für eusi zuekunft, aber ned chinder...! krass wie schnell sich das cha ändere!

14.11.13 09:46
Emma13 

Ou nei du armi... chum, gaht jetz würkli nüm lang... jetz isches absehbar

14.11.13 09:48
Emma13 

Sonne, das freut mich riesig für eu zwei... wie schön, das ihr das offe und ehrlich hend chöne bespreche.. Ich wünsch eu vo Herze alles alles Gueti und das bald alles so chunt wie ihr eu das wünsched...

Ach wie schön so Sache z'läse

14.11.13 09:49
Canoa 

Sonne das esch mega schön, ech freu mech sehr för dech/euch...mängisch muess mer eim eifach zit gäh ond ziit loh zum soöbis entscheide...

1 .. 1481 .. 2959 2960 2961 2962 2963 .. 3360 .. 3757
eigentli   Kollegin   Problem   Hochzit   wirklich   vorallem   eigentlich   langsam   Zeremonie   bearbeitet   natürlich   irgendwie   richtig   Zuletzt   himbeer   einfach   schnell   natürli   gspannt   schaffe