| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1483 .. 2964 2965 2966 2967 2968 .. 3363 .. 3757
14.11.13 13:35
Emma13 

Re: Bräute 2013

Stimm dir voll und ganz zue, sonne :) für eus isch das immer klar gsi, dass mir mal chind wend, aber ebe wenn und öb überhaupt wüssemer schlichtweg eifach nonig...

himbeer isch unglaublich wie d Ziit rast, mir hend ja im Mai scho zivil ghürate (für eus isch zwar s kirchliche Datum das vo gilt, hemmer au so ide Ring graviert) aber eigentli simmer scho 7 Mönet verhüratet, gitts ja nöd

14.11.13 13:39
elea 

ja esch eigentli bez better dass alli meinet höt zu tags hürotet me nome wege de chend. i seg Emmer ha us liebi ghürote ond nüt anders

14.11.13 13:48
sonne13 

elea, das unterschriibi grad

14.11.13 14:17
himbeer 

ziit rast echt. aber ich finds super, jetz cha mini schwö plane und träume und ich mach eifach namal mit ;-)

16.11.13 18:06
Nemo 

Hallo ihr Liebe!!

Jetzt mueni eu echt öpis verzelle

Ich han eu doch vo mim ifolor schnäppli mit de 50% verzellt. ich säg eu, es chunt no besser...
da ich hüt ziit gha han, hani grad no es album vo mim citytrip mitem brüedsch gmacht womer uf stockholm sind. us irgendemene jux hani gfunde ich probier doch jetzt de guetschi code nomal und ihr glaubeds nöd: ER HÄT WIEDER FUNKTIONIERT!!!!!
also hani grad nomal zwei fotibüecher (eis für ihn und eis für mich) bstellt mit 50%!! ich finds de hammer!

da ich vo paarne weiss dass sie ihres album au dehte wend mache, hani denkt ich tuen eu jetzt da eifach die 50% au zur verfüegig stelle

aso für alli wo so es günstigs fotibuech wend, mached mir doch e PN, denn schicki eu de Code.
de guteschi isch übrigens uf alli büecher vo ifolor, egal weli qualität usw...

liebs grüessli und es schöns weekend,
nemo

17.11.13 14:04
sonne13 

Boah nemo, sooooo geil! *ich bitte sehr gern code haben möcht* das wär jo de hammer!!!

18.11.13 07:34
elea 

guete morge zeme

wönsch euch en guete start ed Woche! hoffe ehr hend all es super tolls wochenend gha?

juhu canoa no ei Woche de gots ab of australie!! :D

19.11.13 08:54
Canoa 

Hallo metenand!

Ech hoffe euch aune gohts guet?!? Tued mer leid dassi mech nöme so vöu mäude ech be sozsäge im Ändspurt und im Büro louft no so einiges...die guete Lüt hend jetzt scho panik etc...

19.11.13 09:04
apple-pie 

Guten Morgen Mädels,

@elea
Danke, wünsche ich dir auch!

@Canoa
Ist doch verständlich, ich komme leider auch selten dazu ins Forum zu schreiben .

20.11.13 08:52
sonne13 

hallo ladies!

es isch wirklich ruhig worde... aber ich verstohs, ha jo sälber wenig ziit zum schriibe - und ech wüsst au gar ned so rächt was...

canoa, jetzt heissts jo ächt ändspurt! so toll, ich wett doch au !!!

ech ha jetzt viel z tue deheime - ha vo de nemo de code öbercho vo ifolor und sett jetzt mol die fotibüecher mache wo mer wend eusne eltere uf wiehnachte schänke. euses eigete machi denn uf cewe, aber ich muess leider gestoh, ech ha immer noni aagfange *schäm*...

defür hend mini schwö und ich es tolls täfeli gmolt für geburt vo eusem neffe oder euser nichte - jetzt cha dä chnopf gebore wärde

söscht geds ächt nüd neus, ossert dass immer so viel los isch, buh... und mir hend im nochhinein no es ultratolls hochziitsgschänk öbercho! ha grad müesse a canoa dänke - es goht ufe pilatus

ech wönsche euch allne e schöni ziit und hoffe euse thread stirbt ned ganz uus!

1 .. 1483 .. 2964 2965 2966 2967 2968 .. 3363 .. 3757
eigentli   langsam   vorallem   natürli   schnell   bearbeitet   Zeremonie   himbeer   eigentlich   Hochzit   natürlich   wirklich   Kollegin   schaffe   irgendwie   Problem   einfach   Zuletzt   gspannt   richtig