| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1486 .. 2970 2971 2972 2973 2974 .. 3366 .. 3757
29.11.13 08:56
elea 

Re: Bräute 2013

jo hesch recht, er het automatisch denkt de mömer gömmele, bes i ehm de gseit ha dass es no anderi möglichkeite gebt zb temp. messe. ond vo dem hetter nonie öpis ghört. glaube es chönt scho si daser eifach us bequemlechkeit wet dasi si witer neme, weller ned gross weiss was för optione das es geht....
und da stemmt au weder dass mer eus do meh gedanke mache. und s bispel weg de hochzits vorbereitig passt voll!! ond mer mache eus generell ewigs lang gedanke und si denke glaubs ned so wiit ed zuekunft wie mer...
i lo das Thema för di nöchst zit secher mol bez ruhe. ha i 2woche e Termin bide FA, werde aber secher si mol fröge wasi soshct no för möglichkeite han.

au der dandi, danke vell mol för dini super antwort!!!!!!

29.11.13 10:21
sonne13 

hey lucylu, danke für dini antwort! das isch jo lieb, sogar us de flittis "understützisch" eus gnüssed die verbliibendi ziit no!!! denn lueg ich dass ich die impfig bald mol bechumm... ich frog mi eifach, wieso das bishär niemerts gmerkt hed, wenn das doch so wichtig isch?!? wieso goht denn das vergässe? das verstohni irgendwie ned so ganz... ich mein, ich hätt jo guet scho lang chönne schwanger sii - denn hätts au keine gmerkt. mini bishärig fa hed nie en impfuswiis verlangt, und denn sett me doch druf higwiese wärde, wenn das so wichtig isch!?! ich verstoh das ned...

elea, gäll mängisch cha mer so sache au met chli distanz chli "lockerer" aaluege, aber ich wär a dinere stell au entdüüscht gsii, vor allem wäge de pille... und sis argumänt wäge de 2 johr isch natürli sehr überzüügend . ich glaube, "2 johr" heisst be ihm eifach "jetzt no ned grad" oder so... ich be überzügt ihr finded denn e lösig wo für euch beidi stimmt!
ich sälber ha immer wieder müeh das thema ufe tisch z bringe, will ich immer meine ich stressi min gg demit. aber ich loh ihm jo au immer wieder ziit zum drüber noche dänke usw, er chunnt halt vo sich us ned, das machts mängisch chli schwer. ha mer au vorgnoh ihn wieder mol druuf aaspräche was är sich sit eusem letschte gspröch für gedanke gmacht hed. ich wett chli konkreter wüsse wies jetzt wiiter goht, bzw wenn ich denn usreichend gimpft bin. tönt blöd, aber das sch... mi rächt aa bis ich alles "ha" wo me bruucht bini definitiv usem gebährfähige alter us... viellicht lüüt ich no mim fa aa...

29.11.13 11:37
elea 

jo es goht mer au so. i biss mer oft ofd zonge, welli ned wett dass er sech gstress füehlt met dem züg. i seg ehm au Emmer weder, bevor ned beidi ready send, machts ke senn. aber trotzdem wördi halt gern dröber rede und wössse wie ehr sechs vorstellt. so hemmers bide hz au gmacht. me redet Emmer öfters dröber und ergendeinisch esch me a dem ponkt wome weisst gli geht's mol en atrag ond ebe i wet halt au bi dem Thema wösse womer stönd. wenn er jez ganz klar seit di nöchste 2 johr wetter absolut kes chend, de plani mini nöchste 2 johr au ganz anderst as wenn mer früehner wörde los legge. es goht mer au bez om das ergendwie.... wie vel zit hani no zom reise oder spare ond all das.
aber ebe gell, me wet jo ned s störmi födle si
da met dere impfig esch mer au de näischt. i wösst ned emol obi gege das gimpf be. esch das ned öpis wome automatisch als chend no macht?

29.11.13 13:14
sonne13 

elea, das dunkt mi ebe au! gids denn ned en plan, wenn me gäge was impft? und wenn die impfig so dringend muess 2x gmacht wärde, wieso goht denn das 34 johr lang vergässe?!? ech verstoh das ned so werkli, ehrlich. vor allem au mini bishärig fa: wenn das so wichtig esch, wieso seid das nie öppert?!? wär jo chli eifacher wenn das machsch bevor wettsch schwanger wärde, wöu de muesch 3 mönet warte, und ohni esch aber demfall au ned richtig well s risiko z gross isch? ich närv mi grad...

Zuletzt bearbeitet am 29.11.13 13:25

29.11.13 15:08
elea 

verstoh absolut dass di nervsch.
i fende do set doch jedi FA de patienti so met plus minus 25i sege "loegt si, wenn si wend mol chend ha sette si die ond die empfig ha, wend si die jez ha de eschs erledigt!"
jo well wenn de wunsch de konkreter wird de hesch doch noll bock me 3mt zwarte, sondern wetsch doch loslegge..
i has gfüehl wenns de s Thema konkreter wird, werdi au no vell öberraschige erlebe, wie met dere folsüri wahnsenn was me ned alles muess ond set.... dönd domm, aber früehner send doch die Baby s au usecho oder

29.11.13 15:40
sonne13 

hihi elea, das hani au dänkt oder ich mein, es chömed jo au ned all babys plant, do weisch jo au ned ob s volle impfprogramm usw do isch oder ned... aber so wird wohl eifach s risiko chliner, dass öppis passiert. jenu, ich kümmer mich jetzt mol um die impfig - aber du hesch rächt, ich ha ächt kei bock no 3 mönet z warte...

29.11.13 16:14
elea 

i due meh amigs Emmer weder beruhige met, dnatur macht e was si wet. es geht lüt di hend alles perfekt gmacht und hend es chranks chend. anderi neme droge die Schwangerschaft und s chend esch cherngsund...
aso ned dassi wörd droge ne odr so denke es esch super wenn me möglich vell vorcherige trefft dass alles guet esch, aber ebe, i denke es gebht no vell wo die empfig au ned hend... ;)
aber wi gseit, i be au so dassi mi lieber absecher und mache wassi chan...

02.12.13 13:52
sonne13 

hallöchen zäme!

wie gohts euch so? ich ha es super weekend gha, eifach schön, obwohl nüd speziells ufem programm gstande esch. eigentli hend mi gg und ich nomol welle übers thema familieplanig rede, aber mir sind die ganz ziit chli underwägs gsii und denn hend mer gar kei ziit meh gha. aber mi gg hed wieder öppis härzigs usegloh. mir hend kollege troffe, die hend es meitli, und jetzt no en bueb übercho, und de seid doch mi gg zu dene: das isch no guet, de chönd mer vo euch de bebechleider usleihe, egal was es denn be eus mol gid

02.12.13 13:55
elea 

hallo sonne!

jetzt hemmers beid grad breicht glichzitig z schribe ;)
jö so herzig was di gg gseit het! wenn de ma so Sache seit, glaub do flippet doch jedi frau ;)
ha höt am morge grad MA-Gspröch gha. be so erliechteret dass es dore esch!

Zuletzt bearbeitet am 02.12.13 13:57

02.12.13 14:04
snet 

Hallo Miteinander

Also mein Wochenende war ziemlich vollgepackt, aber lustig. Wir waren sogar am Sa an einem Lotto und haben zu 6 gespielt! Gewonnen haben wir nichts, ausser ein paar Pssst-Zurufe

@sonne: Das ist wirklich süss von deinem GG.

@elea: Wie ist denn dein MA-Gespräch rausgekommen? Ich glaub bei uns gibts gar keines. Es gibt nur wieder so lustige Vorschläge mit 1% Lohnerhöhung oder dergleichen...

1 .. 1486 .. 2970 2971 2972 2973 2974 .. 3366 .. 3757
Zeremonie   langsam   vorallem   schnell   eigentli   Kollegin   gspannt   eigentlich   Problem   Hochzit   einfach   irgendwie   himbeer   wirklich   schaffe   natürlich   bearbeitet   Zuletzt   natürli   richtig