Bräute 2013 |
|
1 .. 1486 .. 2970 2971 2972 2973 2974 .. 3366 .. 3757
|
|
|
29.11.13 10:21
sonne13
|
Re: Bräute 2013
hey lucylu, danke für dini antwort! das isch jo lieb, sogar us de flittis "understützisch" eus gnüssed die verbliibendi ziit no!!! denn lueg ich dass ich die impfig bald mol bechumm... ich frog mi eifach, wieso das bishär niemerts gmerkt hed, wenn das doch so wichtig isch?!? wieso goht denn das vergässe? das verstohni irgendwie ned so ganz... ich mein, ich hätt jo guet scho lang chönne schwanger sii - denn hätts au keine gmerkt. mini bishärig fa hed nie en impfuswiis verlangt, und denn sett me doch druf higwiese wärde, wenn das so wichtig isch!?! ich verstoh das ned...
elea, gäll mängisch cha mer so sache au met chli distanz chli "lockerer" aaluege, aber ich wär a dinere stell au entdüüscht gsii, vor allem wäge de pille... und sis argumänt wäge de 2 johr isch natürli sehr überzüügend . ich glaube, "2 johr" heisst be ihm eifach "jetzt no ned grad" oder so... ich be überzügt ihr finded denn e lösig wo für euch beidi stimmt! ich sälber ha immer wieder müeh das thema ufe tisch z bringe, will ich immer meine ich stressi min gg demit. aber ich loh ihm jo au immer wieder ziit zum drüber noche dänke usw, er chunnt halt vo sich us ned, das machts mängisch chli schwer. ha mer au vorgnoh ihn wieder mol druuf aaspräche was är sich sit eusem letschte gspröch für gedanke gmacht hed. ich wett chli konkreter wüsse wies jetzt wiiter goht, bzw wenn ich denn usreichend gimpft bin. tönt blöd, aber das sch... mi rächt aa bis ich alles "ha" wo me bruucht bini definitiv usem gebährfähige alter us... viellicht lüüt ich no mim fa aa...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|