| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1487 .. 2971 2972 2973 2974 2975 .. 3366 .. 3757
02.12.13 14:40
sonne13 

Re: Bräute 2013

hallo zäme!

ui snet, ich kann mir vorstellen dass das lustig war - und dass da nicht jeder begeistert war, dass ihr es lustig hattet da sind ja manchmal total verbissene spieler dabei ich war schon ewig nicht mehr an einem lotto. als jugendliche waren wir auch mal mit einer gruppe an einem lotto und ich habe dort ein bike gewonnen. an die psst-zurufe kann ich mich auch gut erinnern

oh elea, mis ma-gspröch esch scho öppe vor eme monet oder so gsii... be eus esch das alle rächt easy, be euch demfall ned, wenn du schriibsch du besch erliechteret? früehner hani das au ned gärn gha, aber jetzt ischs alle sogar no cool irgendwie...

02.12.13 15:02
elea 

Re: Bräute 2013

haha bi eus hets au en generelli lohnerhöhig vo +% ge. aber well si zfrede send met mer hani meh becho
jo es esch soscht eigentli guet gange. hamer so fest vorgno dassi alles useloh womi stört und belaschtet. und i has wörkli gschafft und alles gseit (be vorher so nervös gsi). und jetzt füehli mi vell vell besser well mer gwössi Sache scho lang ofem mage glege send....
momentan esch d Situation sehr agspannt em Büro da bi teile (mer au) en grossi onzfredeheit hersch). und eusi cheffe send ned die wo Problem gern usdiskutiere, leiebr alles oneder Teppich schiebe....
aber wi gseit, es esch mer wörkli e grossi last vode scholtere gheit, mol zsege wasi ned recht fende. owbohl i em nachhinein scho weder denke, i het no blöder sele due

02.12.13 15:43
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi elea, immerhin hesch es mol gseid! das esch doch e aafang! es bruucht alle scho rächt öberwindig au die negative sache aazspräche. aber ech findes super hesch es gmacht! es gid gnueg wo immer nur d fuscht im sack mache und nüd säge, und sich denn beschwäred dass sich nüd veränderet... ich persönlich begrüesses au immer, wenn mer öppert ehrlich und offe konstruktivi kritik aabringt - so hani d möglichkeit, öppis z verändere. ich hasses alle, wenn im nochhinein züg chond woni hätt chönne besser oder anderscht mache, wenn echs gwösst hätt. vo det här findis ebe au fair, wenn me seid was eim ned passet, statt nur hindedure verruckt oder ebe unzfriede sii...

boah, erscht mäntig... ich bruuch ferie... hui, wies de flitterinne wohl so goht?!? wörd jetzt gärn mit ihne tuusche

02.12.13 17:00
elea 

Re: Bräute 2013

jo i be ebe au vell zlang nor ofs muul ghocket und jez hani mer müsse sege, zfredner werdi ned wenni nüt sege. aso muessi sege wasi denke...

ou jo met dene wördi au gern tusche... zom glöck "nor"no 3 Woche und de send au shco weder ferie. be gar nonid en wiehnachtsstemmig, momentan stressts mi scho weder go gschenkli chaufe.. obwohl is dajohr of es absolut minimom beschränkt ha (muss nome 2 bsorge ). aber ergendwie hani soo ke zit

03.12.13 16:15
sonne13 

Re: Bräute 2013

hallöchen!

jo elea, es goht mer gliich - bruuche au nor wenig gschänkli aber ergendwie hani gar kei loscht zom mer öppis öberlegge oder mou goh iichaufe oder so... weiss au gar ned wenn, mech donkts es esch jo emmer öppis los. hui, und hött hani die ganz ziit s gfühl, es seig friitig! kei ahnig wie ech die woche no ume egge bringe wenni jetzt scho wocheändriif be
chond mer grad i senn, wenni no wott fotibüecher verschänke de setti de langsam mou hü mache... gopferdeckel... ziit rast!

03.12.13 21:06
elea 

Re: Bräute 2013

hallo sonne!
sorry dassi de tag dor ned ha chöne antworte, die täg beni weder de ganz tag doss am schaffe und cha erst zobe lese...
i müsst mer nedemol öpis öberlege, bim einte gschenk hemmer gwechtelete und de wonsch ufgschrebe und bim andere gschenk weissi scho wani wet schenke. aber chome glich ned dezue das z bsorge bzw z mache... hamer jez fest vorgno dassi am samschtig avo!!!!
höt hani grad sfotibuech vom zivile becho!!!! es esch sooooo tooolll! i liebes :) qualität esch super ond be zfrede met minere belderuswahl (esch ke selbstverstendlichkeit bi mer mengisch frogi mi wenis fixfertige buech gseh "was hani mer debi denkt dass beld ine ztue")

och i wöööönscht es wer scho fritig, die woche esch weder crazy em büro, alles werd 5mol omgmodlet und i sekle hin ond her (wärend anderi hai gscheckt werde well sii nüt ztue hend... ) so fiis....
ano...
aber wend jo ned jommere

04.12.13 08:08
Emma13 

Re: Bräute 2013

Guete morge mitenand

Ich bin dasmal super drah mite Wiehnachtsgschenk, will mir ja nöd da sind a Wiehnachte tüemmer am übernöchste Sunntig ä chlises Wiehnachtsfäschtli mache und darum hani scho müesse Gas geh mite Gschänklisuechi... isch au guet so.

@elea yeahhh freut mi dass s Album übercho hesch und zfriede bisch, isch halt scho mega lässig die Föteli chöne azluege...

Und ja, gaht no 2 Wuche und endli chönd au mir eusi Flittis gnüsse... ich zähle nur no d Täg und obwohl ich immerno am chränkle bin, bini jede Tag so topmotiviert zum ufstah will ich weiss, s isch ein Tag weniger... cools Gfühl!

Wünsch eu ganz en schöne Tag

04.12.13 08:39
elea 

Re: Bräute 2013

emmi, glaub du besch di letscht wo denn ed flittis döf go gell? wahnsenn, und gli fiire denn scho di erste 2013ner brütli de erst hochzitstag

ou besch emmerno am chränkele? das zieht sech jo mega lang... aber spötischtens die flettis werds der perfekt supertoll go

04.12.13 09:04
Emma13 

Re: Bräute 2013

Säg nüd elea, ich bin glaub würkli di letzt... aber defür freu ich mich jetz riesig... mir sind no di letzte Toure am plane und bald chans losgah :)

Uiii natürli, de ersti Hochziitstag... wirsch gseh, de chunt au scho bald

Ja, isch würkli chli lästig, jetz hani Schluckweh und bin verchältet, letzt Wuche bini mit Fieber dihei gsi, zzzz wett in Summer

04.12.13 10:35
elea 

Re: Bräute 2013

mer hend scho abgmacht dass mer am erste hz tag wend euses hz menu nomol go esse :) bzw wend go verreise (för öpis het me schliessli 2hz täg )

schlockweh esch so eklig... aber denke spötischtens die wärmi füehlsch di grad besser! jez esch halt au rechtigs chrank-si-wetter bi eus!

 1 .. 1487 .. 2971 2972 2973 2974 2975 .. 3366 .. 3757
Zuletzt   Hochzit   bearbeitet   Problem   vorallem   einfach   Kollegin   natürli   schaffe   eigentlich   wirklich   langsam   eigentli   irgendwie   gspannt   richtig   natürlich   schnell   himbeer   Zeremonie