| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1488 .. 2974 2975 2976 2977 2978 .. 3368 .. 3757
09.12.13 10:03
elea 

Re: Bräute 2013

mer hend si bim Christ kauft. send öberrascht gsi wa för schöni reng si hend und wie individuell me si chan gstallte. aso wörkli top!
jo zeme met de diamentli, hemmer so öpe 500% gsparet!
wösset ehr scho öpe wa för reng ehr suechet?

09.12.13 10:12
Emma13 

Re: Bräute 2013

Guete morge mitenand :)

@LucyLu schööön sinder gsund und munter wieder zrugg, freut mich sehr das ihr sooo tolli Flittis gah hend, han au eue Blog mitverfolgt und viel a dich denkt Gseht alles so wunder-wunderschön us! Und finds so herzig vo eune Liebste mite Goodies wo ihr übercho hend, isch sicher ä schöni Überraschig gsi...

Ja, bi eus gahts nüm lang... no 10 Täg schaffe, ich glaubs nöd... freu mi wiene chlises Chind und chans chum erwarte, zähle nur no d Täg und denn simmer 4 Wuche weg...

@Hochziitsmess au mir hend eusi Ring mitemene 15% Rabatt Guetschii direkt ade Mess kauft, bim Rhomberg und hend somit recht en guete Priis chöne ha. Also es lohnt sich definitiv...

Zuletzt bearbeitet am 09.12.13 10:29

09.12.13 10:21
elea 

Re: Bräute 2013

wow emmi 50%? dasch jo de wahnsenn! de stenki grad ab met mine 15%

lucylu, ehr hend en reiseblog gmacht? sooooooc oool!!!!!! i liebes so ferie brehct vo andere zseg! dörfi echt det au ine gügsle?

09.12.13 10:28
sonne13 

Re: Bräute 2013

hallo zäme!

oh lucylu, schön besch wieder do! tönt super euchi reis, ich cha mer guet vorstelle dass es di ned gluschtet vor türe use zgoh! aber immerhin sonne! das mit de adventsüberraschige isch wirklich mega härzig! es isch halt scho schön wenn me merkt dass öppert a eim dänkt und freud hed wenn me wieder ume isch!

wäge de mäss, do channi nüd dezue säge, det bini ned gsii... aber e rabatt vo 50% isch jo hammer - hätted mer au gnoh! guet, ich hätt au be 15% ned nei gseid macht uf die beträg nämmli scho e rächte batze uus!

ah lucylu, mini impfig hani vor bald ere wuche übercho... hed ned weh gmacht

wünsch euch au allne e tolle start id wuche und e churzwiilige mäntig!

09.12.13 10:29
Emma13 

Re: Bräute 2013

ahahah eleaaaaa guet seisches, han mi voll vertippt!!! 15% natürli

09.12.13 10:36
elea 

Re: Bräute 2013

haha Emma, di besch super
hami scho gnervt dass mer ned zom rhomberg send haha nei super....

sonne, d impfig hesch scho gmacht? jetz musch no 3 mönet warte bes si werkt oder wie esch das?

09.12.13 10:40
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ elea, ja muss "leider" nächst Wuche wieder schaffe. Aber easy, isch ja nur für vier Täg, den hani am Fr. Frei und am Sa. Morge schaffe den Mo, Di und denn isch ja scho Wiehnachte, det mussi erst am Frietig wieder ad Säck und nach Silvester machi Brugg (also min ofizielle 90%frei). Ja klar, dörfsch de Blog au na gseh, schick dir ä PN mit de Adresse...

@ Emma: ja isch halt so, irgendwenn gaht halt immer alles verbi.. aber dörsch dich freue.

Mir händs sehr guet kah, ächli pech mitem Wetter die erste Wuche und das hät ois recht ufs stimmig ahfa drucke aber däfür hämer den in Neuseeland um so tollers WEtter ka. gern währed mer aber länger in Neuseeland gsi statt in Australie. Aber egal, es isch mega gsi und eifach mal 5 Wuche go reise isch halt scho hammer aber ja elea, ich ha au s'Gfühl ich seg er abzwitscheret.

09.12.13 10:41
Emma13 

Re: Bräute 2013

Oh tschuldigung, ha di nöd wele nerve ich tippe eifach z'schnell...

Sonne dank dim Hiwis hani i mim Impfbüechli nahgluegt wäg dere Impfig, aber zum Glück hani si scho ide Chindejahre zweimal übercho gah :)

09.12.13 10:45
Emma13 

Re: Bräute 2013

LucyLu, ja gäll s Wetter isch halt unberechebar... s isch wie's isch... und mär muss s besti drus mache. Mir hoffet uf schöns Wetter vorallem im Fiji, will ja det eigentli Regeziit isch, aber es sött eigentli nur churz und heftigi Gwitter geh, hoffemers mal :)

Säg nüd, 5 Wuche abschalte isch sicher öpis wunderschöns, eifach mal a nüd denke und nur gnüsse. Aber de Dezember isch für dich ja nüm so streng

09.12.13 10:45
elea 

Re: Bräute 2013

lucylu ja di 4täg gönd schnell verbi ond de send scho wiehnachtsferie... ond am erste tag nach de ferie schaffet meh jo eh ned vell ond verzellt nome vode ferie (esch bimer emo s9! aso send jo de eiegtli nor 3 täg wod musch schaffe

cool merci vellmol förs zeige! be scho mega gspannt!!!!

het euch demfall Neuseeland besser gfalle als australie?


haha Emma, sone seich, i ha do mega met mim 15% guetschin prahlet und de chonsch du met 50% nei dasch eifach de hitt gsi! i hets der emo möge gönne di 50%

welli impfig esch denn das gnau?
chont me die impfige ned automatisch as chend öber?

 1 .. 1488 .. 2974 2975 2976 2977 2978 .. 3368 .. 3757
eigentli   einfach   gspannt   himbeer   Zuletzt   wirklich   natürli   natürlich   Zeremonie   irgendwie   eigentlich   schnell   bearbeitet   Hochzit   richtig   langsam   Kollegin   Problem   schaffe   vorallem