| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1489 .. 2975 2976 2977 2978 2979 .. 3368 .. 3757
09.12.13 10:47
LucyLu 
Re: Bräute 2013

sonne13:

ah lucylu, mini impfig hani vor bald ere wuche übercho... hed ned weh gmacht


Was ich dir mal ha no wellä säge, wegem überprüefe vom Impfbüechli isch so ä Sach. Es isch so niemed recht verantwortlich däfür, eigentlich söt ja das de Huusarzt immer mal kontrolliere, mir machet das aber z.B. au nöd, nur wenn öper sich ahmeldet will er/sie id Ferie gaht denn erwähne mer das Impfbüechli explizit (leider hät sicher jede dritt sis Büechli nüm). Den gits ja Lüt wo praktisch nie zum Arzt gönd (wenn mer ja gsund isch machts ja auch kei Sinn), denn wegem FA. Ich find eigentlich scho das de söt frage aber ehrlich, mine hät au na nie gfrögt ABER: wenn mer Schwanger isch und i die erst Kontrolle gaht wird det ja Bluetgno und den unter anderem de Rötel Titer bestumme (soviel mir isch, bin grad nüm 100% sicher)... uf jedefall häsch sie ja jetzte und denn musch nur na die zweit mache und den isch es gschafft.

09.12.13 10:52
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ Emma: weisch mir händ gfunde grusig wetter isch ja s'eint aber es isch sooooo chalt gsi, ha müsse go Pullover poste will's echt unerträglich chalt gsi isch (de Antarktiswind hät mit über 50h/km gweht) und den wenns gregnet hät isch das wie us chüble gsi. Naja, isch halt so aber mir händ au paar schön Wettertäg kah und sowieso bhaltet mer ja immer die schöne Moment in errinnerig (und is Album chömet den eh au nur die schönste Föteli).

@ elea: ja, Neuseeland hät ois definitiv besser gfalle. ich bin ja zweite mal in Australie gsi und min Maa zum erste mal, er hät gseit ihm heg vorallem s'Red Center (Uluru) gfalle de Rest müsst er nöd namal gseh und wenn er vo Neuseeland redt chunnt er vom schwärem nüm use Mer chans natürlich nöd 1:1 vergliche aber für ois isch es definitiv so. Die Landschaft in Neuseeland isch eifach traumhaft aber in Australie häts däfür so tolli Tierli (Kängarus und Koalas). Wirsch es im Blog sicher merke (min Maa hät de Text gschriebe).

09.12.13 10:53
Emma13 

Re: Bräute 2013

@elea säg nüd... 50% wär ja fast gratis gsi hetti also au nöd nei gseit...

es isch d Masern / Mumps und Röteln Impfig aber ebe, ich han als Chind grad zwei übercho in Abstand vo paar Jahr, darum nimmi scho a dass das ok isch

09.12.13 10:56
LucyLu 
Re: Bräute 2013

elea:
lucylu ja di 4täg gönd schnell verbi ond de send scho wiehnachtsferie... ond am erste tag nach de ferie schaffet meh jo eh ned vell ond verzellt nome vode ferie (esch bimer emo s9! aso send jo de eiegtli nor 3 täg wod musch schaffe

cool merci vellmol förs zeige! be scho mega gspannt!!!!

het euch demfall Neuseeland besser gfalle als australie?


haha Emma, sone seich, i ha do mega met mim 15% guetschin prahlet und de chonsch du met 50% nei dasch eifach de hitt gsi! i hets der emo möge gönne di 50%

welli impfig esch denn das gnau?
chont me die impfige ned automatisch as chend öber?

Ahja, naütrlich wirdi am erste Tag praktisch nüd schaffe. Mir sind 17 Lüt im Team und jede fragt wies gsi isch, denn mussi mini tuusig Mails lese und scho isch Abig Hihi, meh wirdi sicherlich nöd mache...

d'Impfig heisst abkürzt: MMR (Mumps, Masere, Röteln) Eigentlich chunnt mer die zwei mal als Chind gsprütz über aber es chan halt au mal untergah und d'Eltere händ nöd wellä Impfe... Aber die chamer als Erwachsnig ohni Problem nahhole, tümer viel mache i de Praxis.

09.12.13 10:57
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Emma13:
@elea säg nüd... 50% wär ja fast gratis gsi hetti also au nöd nei gseit...

es isch d Masern / Mumps und Röteln Impfig aber ebe, ich han als Chind grad zwei übercho in Abstand vo paar Jahr, darum nimmi scho a dass das ok isch

Das isch okay, mer muss sie eifach zwei mal gmacht ha, egal ih wellem Abstand!

09.12.13 11:01
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Heee nei, es fang ja guet ah: mir händ wellä go poste uuuund: oises Auto springt nüm ah jetzt wartemer bis ois öper chunnt go überbrücke, mir hoffet d'Batterie isch nöd ganz kapput

uuund s'Best mussi au na verzehle was vor de Ferie na los gsi isch. Am Frietig Namittag hämer ja frei kah und na die letzte Vorbereitige gmacht. Denn hani na d'Post uftah und da isch en Brief vo oisere Bank drin gsi, sie heget oises Konto per sofort glöst und all Durufträg etc. werdet nüm usgfrührt ( es isch eso das ich s'Konto per ENDI DEZ. saldiere lah han) SCHOCK! d'Mieti gaht so nöd use, all Rechnige nöd und mir chönnt gar kei Geld abhebe geschweige den Zahle im Usland mit de Charte... min Arme Maa isch a dem Namittag gschlagni zwei Stund am Telefon gsi zum alles wieder Rückgängi mache lah etc... ich säg oi, das Tamtam wäri echt nöd nötig gsi.

uund jetzt das mitem Auto, toll...

09.12.13 11:07
elea 

Re: Bräute 2013

ah, glaub di impfig hani.. müsst aber au mol nohluege...

all wo in Neuseeland gsi send schwärmet mega!!!! be fangt mol bez i euchem blog go schneuge! aso d bilder gsend waaaaahnsennig us! en traum! muss jez vorzue mol wiiter lese. so spanned! i chome ned gnue öber vo so reiseblog! kolege hend letshctjohr e weltreis gmahct au metemne super blog! be soo agfresse gsi

ou nei lucylu, so doof wegem Auto... eschs zlang die chälti gstande auä... doofe start

was? nei do hetti glaub agfange brüehle wenni so News vode bank becho hetti vor de ferie! super hets di maa chöne regle.. nei aber nachsomene schock hender auä d ferie nomeh nötig gha als soscht scho he Horror!!!!!

09.12.13 11:08
Claudilein 

Re: Bräute 2013

Wow Danke vieu Mau für öichi Feedback's!

Mir hei bi Rhomberg ganz schöni Ringe gseh, womer de ade Mäss no mau wei aluege u evtl. de grad pöschterle, wenn das grad so vieu Rabatt git.

09.12.13 11:09
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ou nei, blöd wegem Auto, das vo mim Ma isch nach längere Ferie au nie agsprunge... isch üblich gsi bi eus, ich denke het nur demit ztue dases lang nöd gfahre worde isch und ade Chälti gstande isch...

Uiiii und das mite Bank isch en riese Schock, so churz vor de Ferie... zum Glück het sich alles greglet

Wer weiss wies de Canoa in Down Under gaht :)

09.12.13 11:47
elea 

Re: Bräute 2013

claudilein, vell glöck bide reng suechi ade mess! hoffe ehr werdet föndig und chönet vom rabatt provitiere ;)

nei Emma, ha nix me ghöert vo ere.... ehr? denke si gnüsst de sommer det onde

 1 .. 1489 .. 2975 2976 2977 2978 2979 .. 3368 .. 3757
eigentlich   schnell   natürlich   schaffe   Hochzit   Zuletzt   vorallem   richtig   einfach   bearbeitet   Problem   langsam   himbeer   eigentli   natürli   irgendwie   Zeremonie   Kollegin   wirklich   gspannt