| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1489 .. 2976 2977 2978 2979 2980 .. 3369 .. 3757
09.12.13 12:00
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ab und zue gsehni es Föteli uf Facebook... gseht so us als öb sie's sehr am gnüsse sind

09.12.13 12:25
snet 

@LucyLu: Welcome back! Schön habt ihr Eure Ferien genossen!

@Impfungen: Ich bin schon fast überimpft! Habe sogar schon den 2. Impfausweis, weil der 1. voll war. Ich musste immer jeeeeden Gugus impfen. Als wir letztes Jahr auf Weltreise gingen, bin ich ins Tropeninstitut um neue Impfungen zu setzen. Tja, ich wurde wieder nach hause geschickt ohne Impfungen

@me: Phu, ich bin sooooooooo müde. Und es ist erst Mittag! Jetzt müssen wir nur noch den halben Tag durchbringen und dann kann ich wieder schlafen gehen

09.12.13 13:23
sonne13 

wow lucylu- das isch jo de horror mit de bank! ich hätt dure treit! wie isch es de dezue cho dass die das gmacht hend?!?
wäge de impfige no: wie lang säged ihr eure patientinne muesch sie mache vor ere schwangerschaft? ei arzt hed mir gseid 3 mönet, de ander 1 monet... schiinbar göhnd d meinige do usenand...

vo de canoa gsehni au ab und zue es föteli uf facebook - ech glaube dene gohts sehr guet

snet, ich könnte auch dauernd schlafen... bei mir ist es immer das selbe im winter - kaum wird es dunkel habe ich das gefühl, es sei bettzeit

09.12.13 13:37
Lilly4 

hallo fraue

ich meld mich au nach langem wieder emal hoff alles guet bi eu?

oh ja, müed bini au, chönd die ganz ziit schlafe ... hihi

09.12.13 13:59
snet 

@sonne: Ui, in dem Fall seid ihr schon ganz fest in Planung mit dem Kinderkriegen?

Siehst du, wenn es morgens hell wäre, würden wir uns nicht so aus dem Bett quälen müssen. Dabei stehe ich ja jeweils "erst" um 07:15 Uhr auf.

@Lilly: Wie wärs mit einem kollektiven Mittagsschläfchen?

@me: Und nach dem Arbeiten muss ich auch noch in den Globus ein Weihnachtsgeschenk zusammenstellen. Bäääääh!

09.12.13 14:17
Lilly4 

oh zume mittagsschlöfli würi nöd nei säge aber jetzt
leider scho wieder voll am schaffe ... freu mi uf dä fiirabig :=)

09.12.13 14:48
sonne13 

oh jo, so es gmüetlichs nickerli nochem ässe wär alle wirklich herrlich...!

elea, mi gg hed hütt morge tatsächlich gmeint, mir müessed langsam aafoh ferie plane, dass mer wieder öppis hend zum eus druuf freue - do bisch grad du mir in sinn cho

snet: ja, mal gucken wies jetzt weiter geht. umso konkreter es wird, umso mehr wünsche ich mir, mami zu werden. aber planen lässt sich dies ja nicht wirklich. ich hoffe es klappt dann schnell mal, wenn wir loslegen, aber wer wünscht sich das schon nicht...? wir werden jetzt sicher noch warten wegen der impfung. irgendwie sagen alle etwas anderes... ich frag mich auch, was passiert, wenn man schanger ist und dann wird im blut dieser röteln-titer bestimmt, und die stellen fest dass der impfschutz nicht ausreicht? ich komm da echt nicht draus... aber ich hab ja jetzt meine 2. rötelnimpfung gekriegt und somit sollte dieses thema für mich sowieso erledigt sein...

09.12.13 15:02
elea 

hihi sonne, di gg het recht met de ferie

sonne, dasch doof wenn me vo öberall öpis anders zghöre bechont. da verwerrt eim nor ond macht doch unsecher :(
höt hani no e Termin bide fa ond froge mol wi da so wer met emne peronsa compüterli.. mol luege was si meint....

send ehr au non stop müed? i has gfüehl i be em winterschlof. zobe brengi nix me zstand. quäl mi hai, douche, esse ond de schlofi! fertig!

09.12.13 15:07
LucyLu 

@ sonne: ich chan dir leider nöd genau säge wie lang mer nach de sprütze söt warte mit schwanger werde da mir leider siteme Jahr keine Schwangeri meh betreuet und ich weiss es leider nüm. Ich weiss nur das mer amigs die Schwangere mitere Rötele Impfstoff gimpft händ wenn de Titer nöd guet gsi sich...

@ Bank: ja das isch en fluech gsi, de wo oise Brief bearbeitet hät, hät en Fehler gmacht und nöd richtig glese kah (ha gschriebe per ENDI Dezember und er häts per sofort gmacht), die Dame am Telefon häts ois au nöd anderst chöne erchläre will de Brief hät sie use gsuecht und vor sich kah. Naja, mir händ gseit mir möchtet für de Ufwand däfür ä Entschädigung, mal gucke...

@ snet: danke fürs Willkommen heissen, hoffe es geht dir gut? habe mich gerade letzten gefragt wie es dir eigentlich ergangen ist im Kloster....

@ all: oises Auto gaht wieder... sind fliessig umenand düset und jetzt söt wieder guet sin.

09.12.13 15:09
Emma13 

Ja ich bin au kaputt... schlafe amigs scho am 10 vorem TV i... ganz schlimm, ä kuschligi Decki, ä warmi Schoggi und ich bin parat

Defür bini am Morge recht fit ide letzte Ziit... besser so, hasse weni mi am Morge usem Bett quäle muen...

Ich hett das Weekend eigentli söle d Mens übercho, aber isch immerno nüd da... mir hend zwar scho ohni Verhüetig versuecht, aber ich denke nöd dasi chönt schwanger si... bin aber trotzdem bitzeli unruhig :)

1 .. 1489 .. 2976 2977 2978 2979 2980 .. 3369 .. 3757
Kollegin   bearbeitet   langsam   himbeer   Hochzit   gspannt   Zuletzt   eigentli   natürli   schnell   eigentlich   irgendwie   Zeremonie   einfach   schaffe   wirklich   natürlich   Problem   vorallem   richtig