| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1490 .. 2978 2979 2980 2981 2982 .. 3370 .. 3757
09.12.13 15:52
Emma13 

Re: Bräute 2013

@sonne ich wett mär glaubs eifach kei Hoffnige mache und säg mär immer wieder "2 Täg sind no viel z'wenig zum en Test go kaufe" will wenni jetz scho hypere wür, denn wärs jede Monet schlimmer denki... und eso möchti das Ganze eigentli nöd agah, chönt ja unter Umständ doch länger dure und mich jede Monet quäle, das wetti würkli nöd... darum warti jetz lieber mal geduldig ab und wenn sich immerno nüd tuet, wirdi denn i paar Täg en Test go kaufe, nur scho will mir nöchst Wuche id Flittis flüget, müesstets also scho wüsse

09.12.13 15:52
snet 
Re: Bräute 2013

@Emma: Wer weiss, wer weiss? Also bei mir hats 4x beim 1.ÜZ eingeschlagen... Es bleibt also spannend.

@Elea: Vielleicht gibt es ja auch welche die gerne gehen? Ich hab erst letztens einen Artikel über einen FA gesehen, der nebenberuflich noch als Model arbeitet. Dem rennen die Mädels die Bude ein

@sonne: Wieso hast du denn den FA gewechselt? Ich habe innerhalb des letzten Jahres auch 2x den FA gewechselt, mal schauen ob die jetzige endlich gut ist. Auf jeden Fall hat sie ja gar keine Patienten mehr aufgenommen, aufgrund meiner Vorgeschichte aber eine Ausnahme gemacht.

@Pille: Lustig, ich bekam meine Tage genau 4 Tage nach Absetzen der Pille und zwar immer mittags. Danach konnte man sich die Uhr richten - es gab keinerlei Verspätungen.

09.12.13 15:56
Emma13 

Re: Bräute 2013

Wirklich snet? Beim 1. Mal?? Ich habe eben 8 Jahre lang non-stop die Pille genommen und irgendwie möchte ich es gar nicht wahrhaben, dass es doch geklappt haben könnte... ich verdräng es irgendwie, hätte zu Angst vor einem negativen Test

Zuletzt bearbeitet am 09.12.13 15:59

09.12.13 15:59
sonne13 

Re: Bräute 2013

jö danke lucylu, das isch jo lieb!
demfall isch gliich guet hani d impfig gmacht, wenn me die schwangere erscht noch de geburt impft!
und einig sind sie sich glaub ächt ned. ich ha au gläse, dass studie gmacht worde sind wo schwangeri usversehe (hend ned gwüsst dass schwanger sind) gimpft worde sind, und be dene isch glaub alles problemlos verlaufe. aber es isch halt eifach es reschtrisiko vorhande und deshalb machts wohl scho sinn zum warte. obs jetzt wirklich 3 mönet müend sii... also solang warti glaub ned

09.12.13 15:59
elea 

Re: Bräute 2013

jo han au scho ghört die sige tür. aber s guete a dene esch halt. wenn mer de ergendeinisch mol wörde wele met üebe avo, gsechtisch de halt au grad wenn dass gueti Chance hesch... jo ond d pille esch jo au ned gratis... vo dem her spellt mer ned so en rolle! ;)

ui snet, ha grad höt am mettag zode kolegin gseit, wie froh i be hani e frau ond ke maa. fende das doch sehr speziell wenn e maa as fa schaffet.

09.12.13 16:04
elea 

Re: Bräute 2013

so schön wie de thread höt lauft

09.12.13 16:06
LucyLu 
Re: Bräute 2013

hihi... ja hüt laufts recht...

also min FA isch en Maa und ich chönnt nöd zunere Frau gah, bin sit 15 Jahr bim gliche (de hät mich damalls uf d'Welt gholt) und jetzt isch er leider id Pension und drum bini bi sim Nachfolger. Han am Frietig au en Termin

09.12.13 16:09
elea 

Re: Bräute 2013

wörkli lucylu, mer gohts genau umgekehrt! bes jez hend emmer nome fraue det onde omegwerchlet, drom chani mer ned vorstelle dass en ma das öbernehmmt

09.12.13 16:11
sonne13 

Re: Bräute 2013

elea, ich ha jetzt neu en maa und finde dä viel besser als die frau woni vorhär gha ha! ha zerscht au dänkt das isch komisch, aber er isch wirklich ganz e nätte, ruhige, geduldige, sympatische... aber keis model
wägem grätli und em priis: ich finds ebe au cool dass mer das ding für beides cha bruuche! und ebe, pille isch jo au ned gratis... weiss au gar ned wie die dinger funktioniered, ob me no viel zuesätzlichs bruucht (teststäbli) usw... aber es darf eim jo au öppis wärt sii!

snet, ich habe gewechselt weil meine ärztin ihre praxis aufgegeben hat und nun in einer anderen praxis weiter arbeitet, aber nur noch gewisse tage. da war mir der weg zu blöd und soooo begeistert war ich von ihr auch nicht. gerade jetzt, da evt. ja das thema baby aktueller wird, hab ich beim neuen fa ein viel besseres gefühl. er nimmt sich wirklich zeit und man fühlt sich wirklich ernst genommen, das habe ich bei ihr nicht immer gleich empfunden - sie war etwas launisch...

jö emma, dini iistellig isch sicher die richtig! je meh me sich druf verstifft umso schlimmer wird en negative tescht... aber ich cha mer eifach vorstelle dass ich denn gliich total hibbelig wird, wenns denn "ärnscht" gilt be eus. ich wünsch dir wirklich nume s beschte!!!

09.12.13 16:15
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Chunnt viellicht daher dass ich innere Praxis mit 7 Ärztinne schaffe und ich weiss au nöd, all mini MPA-Kolleginne bevorzuget en Maa. Mine isch aber leider au keis Model däfur Chefarzt im Spital

 1 .. 1490 .. 2978 2979 2980 2981 2982 .. 3370 .. 3757
einfach   langsam   himbeer   richtig   Zeremonie   schaffe   eigentli   natürlich   Problem   gspannt   schnell   Kollegin   Zuletzt   wirklich   bearbeitet   vorallem   natürli   eigentlich   irgendwie   Hochzit